Ondan hoşlandığımı anlamış...

Hoşlandığım kişiye karşı hal ve hareketlerim son 2 ayda değişti. Geçen gün arkadaşlarla canlı müzik dinlemek için bi bara gittik. Orda arkadaşım hoşlandığım kişiye çaktırmış ve baya kötü oldu. Yüzü falan asıldı. Ben anlamadığını sanarken ondan hoşlandığımın farkına varmış ama bana hiç farkettirmedi. Arkadaşıma olmaz demiş ama onun hareketleri gözümün önüde geldikce kafayı yicem. Arkadaşlarından kıskanması, gece o olmadan kimseyle dışarı çıkmamı istememesi. Şimdi o askere gidecek ben üniversiteye.

sizce istememesinin nedeni onn askerliği ben üniversitem ve eğer çıkarsak ayrılma düşüncesiyle hepten hayatımdan çıkma düşüncesinden dolayımı endişelenio..

napıyım zamanamı bırakıyım...


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Yapma,bırak çocuk askere gitsin.Askerdeyken seni düşünmesi onun için iyi olmaz.Sen daha özgür bir ortama o daha baskılı bir ortama gidecek.Yine asker ihaneti hikayesi oluşmasın.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • sonunu düşünen aşık olmaz seven her türlü sever acısıyla tatlısıyla günahıyla sevabıyla sen aşkına sahip çıkıyorsun ama karşındaki insan bunu anlayamıyorsa ya kördür yada hayata ve etrafındaki güzelere ve güzelliklere bakmasını hakikaten bilmiyordur ...

    0|0
    0|0
    • bizim aslında en büyük hatamız daha önce brbirimize abi kardeş die hitap etmemiz.ama bu tabi ki de zamanla deişti anlamadığım şey şu bi de madem olmazsa bn ona 2 aydır abi demiyorken o neden bana kardeşim die hitap ederek bnm düşüncemden soğutmadı. offf çok karışık yaa düşün düşün delircem galiba

    • Hepsini Göster
    • 2 3 yaş.

    • 2-3 yaştan bi şey olmaz ki zaten aşkın yaşı yoktur nedim bilmem ki nedem ne söylesem fayda etmez sen sadece içini dök ki rahatlarsın konuşmazsan susarsan olan sana olur :)

  • akisina birak zorlama.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • sonunu göremiyorsanız hiç başlamayın derim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...