Gecenin bu vaktinde ne yapılır?

Not: film izleyin demeyin artık gına geldi.. sevgilim olsaydı ona sarılıp uyurdum onu da geçin.. bana değişik fikirlerle gelin..


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • sabah namazına git

    1|3
    0|0
    • valla hava çok soğuk cehennem atesi çok sıcak iki arada bir derede kalıyor insan.. ama kesinlikle haklısın

    • Hepsini Göster
    • %99 müslüman olan bir ülkede yaşıyoruz ama sözde 99.. kimlikte yani :)) ne yazık ki dini konular olunca araştırmaya sorgulamayı düşünen yok :((

    • malesef kardesim

Kızlar Ne Diyor 3

  • 101 oyna :D

    0|0
    0|0
    • oynamayalı iki yıl oldu :((

    • Hepsini Göster
    • bizden geçti galiba ünv birinci ikinci sınıfta faceden toplanıp oynuyorduk zevkli geliyordu.. şimdi herkes iş güç öyle bir ortam kalmadı :(

  • Amaaan gece gece final fantasyde kim ne onu anlamaya çalışıyorum bul bana yollada bir hayır yapmış ol sevaptır be kuzum..

    0|0
    0|0
  • Onu demeyin bunu demeyin:D Ezan okundumu bilmiyorum ama; kalk abdest al namaz kıl..:)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Yapılabilecek en güzel şeyi yapıyorum ^^ :)

    Poker oyna

    0|0
    0|0
  • çık dışarı bir tur at temiz hava iyi gelir

    0|0
    0|0
    • gözünü seveyim bu soğukta.. sibirya soğukları yaw :)

    • Hepsini Göster
    • hayırlısıyla inş baba evine dönersen çok zor gelecek haberin olsun

    • eyvallah hocam güzel temennileriniz için..kesinlikle çok zor olacak aile,çocuk,gürültü disiplin :((

  • bu saatte yat uyu artık. yapacak bir şey kalmadı.

    0|0
    0|0
    • ya o uyku gelmiyorsa .. bünye alışık değilse bu saatte uyumaya :((

  • Git yat uyu.

    Biz de işe gidelim . :(

    0|0
    0|0
  • her sevgilisi olan sarılıp yatıyomu sanıyosun 100%90 hala abaza :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...