Atarsa şu, bu ne demek?

Atarsa Brezilya , atarsa Kenya ne demek ? ya :S bir asker bunları yazıyorsa ne demek istiyor.


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Eheuheueheu :))

    Atarsa demek, güneşin yeniden doğup, yeni bir günün başlaması demektir.. Yani bu şekilde ''ata ata'' günler azalır.. Böyle böyle sayarsın..

    Yani, diyelim bu gün askerliğinin bitmesine tam 36 gün var. 36. günün akşamında ''atarsa 35' dersin.. Bu da İzmir'in plakasıdır. En kaba tabirle ''atarsa İzmir'' dersin..

    Fakat ilgili arkadaşın askerliği ve dolayısı ile şafağı çok olduğundan, daha illere göre plaka rakamlarına erişemediğinden, mağrur bir halde ''atarsa kenya, brezilya vs.'' der..

    Ayrıca, bu saatten sonra ben mi gidicem nöbete.. Askerliğiniz çok..

    :)

    0|1
    0|0
    • bende 81 den il il biliyordum atarsa olayını :) ne bileyim böyle yabancı ülkelerlede saydıklarını :))

    • Düşün işte, askerliği o kadar çok ki, saymaya dahi değer görmüyor adam.. :))

Erkekler Ne Diyor 12

  • bu çocuk yatar, şafak atar.

    1|0
    0|0
  • evet evet şafak saymak..

    0|0
    0|0
  • Askerliğin bitmesine 81 gün kala plaka saymaya başlanır. Örn. 81 Düzcede başlayıp adanaya kadar devam edilir.Ama söz konusu arkadaşın şafağı fazla olduğu için ülkelerin telefon kodlarıyla kendini ifade yoluna gitmiş sanırım.Örneğin Kenyanın telefon kodu 254 sana yardımcı olması için link atıyorum buradan takip edip durumu anlayabilirsin :D))) link

    0|0
    0|0
  • şafak daha karanlıktır anlamındadır plakalara inmemiştir

    sen bu günleri bekle şafak olmuş coni moni comolokko:)

    0|0
    0|0
  • atarsa yani bugün de biterse şafağım bu demek istemiş:)) bende atarsa jameika yazmıştım bir zamanlar:)))

    0|0
    0|0
  • :) O ülkenin plaka ya da uluslararası telefon kodu örneğin 240 ise askerlğinin bitimine o kadar gün kaldı demek. En son gece şafak doğan güneştir örneğin.

    0|0
    0|0
    • anladım sağolasın arkadaşım :)

  • Şafak sayıyor askerde daha çok var yani askerliğin bitmesine normalde il plakası sayılır.

    0|0
    0|0
  • tipik şafak sayıyo :)

    0|0
    0|0
  • şafak sayıyor :D

    0|0
    0|0
  • askerlik böyle bir şey işte, akıl almaz icatlar yaptırıyor insana : /

    0|0
    0|0
    • valla öyle hergün bi değişik yazı kafam karıştı artık :D

  • şafak sayıyor canım yaa... ülke kodları falan bilmessiniz tabi siz

    0|0
    0|0
    • hımm ülke olarak bilmiyordum saydıklarını. ben bildiğim 81 den itibaren il olarak saydıklarıydı . Teşekkür ederim :)

    • rica ederim

  • şafak sayıyor günlerin sayısına verilen isim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • daha şafak olarak tr sınırlarına gırememıs

    0|0
    0|0
  • bugün yeni bir şey daha öğrendim.saol gizli :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...