Hangi ilin oyun havaları güzeldir?

Her il'in kendine özgü bir oyun havası vardır.

mesela;

Konyanın kaşık havası, Ankaranın, angara havaları :)

Egenin efe oyunu (zeybek) , Karadeniz'in kolbastısı gibi...

Ben en çok Konya da yaşadığım halde Ankaranın havalarına bayılıyorum :)

link

Güncellemeler:
Çok sallama göbeği, düşürürsün bebeği :D


link
işte bu süper yaaa :))


link

0|0
17|20

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • Her hava iyidir şimmamme mi ne bilmem ne sevmiyorum kültürümde yok, ama roman oyun havaları kanımı kaynatır...keşke roman stayla olsa idim...:(

    6|0
    1|0
  • Şu sorunun link sahibi olarak tam anlamıyla bi kültür sorusu sorduğun için seni tebrik ediyorum.İl olarak değilde Kafkasya bölgesinin oyunlarına çok ilgim var bu arada

    1|0
    1|0
  • Ben aslen Rizeli'yim. Vallahi bana sorarsan sıksaray derim.

    1|0
    1|0
  • Cevabını zaten kendi içinde vermişsin. "Kendine özgü." Bunların içinden "güzel" şeklinde bir seçim yapmak pek mantıklı olmayacaktır. Hepsinin kendine has özellikleri var.

    1|0
    1|1
    • Kendine özgü olması içinden seçemeyeceğin anlamına gelmez. Herkesin kafasında en beğendiği vardır.

  • marmaralıyım ama ege havalarına bayılırım

    1|0
    1|0
  • link tanımam köylümün üzerinee candır ramazan çelik

    1|0
    1|0
  • 1|0
    1|0
  • Hasapiko(Kasap Havası) link link

    Aptaliko(Aptal Havası) link

    Zeibekiko(Grek Zeybeği) link

    Rum-Türk sentezi tüm oyunları severim...

    0|0
    2|1
  • Ankara havalarından nefret ederim ama diğerleri özellikle ege, trakya ve karadeniz severim

    2|0
    1|0
  • izmir zeybek diyorum

    2|0
    1|1
  • fikrim yok :) oyunu sevmem

    1|0
    1|0
  • Haydi kubbak cemilem. oturmayamı geldik buraya diyosun yani. haydi göbişler

    0|0
    1|0
  • ankara ya bambaşka sanki.

    0|0
    1|0
  • Tabiki ZEYBEK

    0|0
    0|0
  • Son güncelleme olmadı :((888

    0|0
    1|0
  • Ege - Zeybek . Asil ve savaşçı ruhlu dans yada Lezginka ...

    0|0
    1|0
  • fuar dan kareler:-)

    0|0
    1|0
  • halayın üstüne tanımam

    0|0
    1|0
  • ankara

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Halaylar candır.:)

    2|0
    1|0
  • Kesinlikle Rumeli, balkan, trakya havaları..

    Konyalılar kaşık havası oynamasa çok mutlu olurdum.. o nedir oyle..

    1|1
    1|0
  • linkdeki şarkı güzeL..

    karadeniz müziği güzeL..

    1|0
    2|1
  • oyun havasının her türlü gideri var keyfin yerindeyse müziğe takmazsın ankara havasını güzel yapan ankaralıların oyun sitili ama trakya oyun havaları da güzel

    2|0
    1|0
  • Oyun havalarını hiç sevmem.

    1|0
    1|0
  • Buna bayılıyorum

    1|0
    1|0
  • tabiki trakya karşılaması.en güzel oyun havaları trakyanındır.

    2|0
    1|1
  • Ben Balkanların oyun havalarını beğenirim... Annem makedonyalı onların havaları çok hoşuma gidiyor. Rumeli havaları :)

    Karadeniz havaları vs vs :))

    0|0
    1|0
  • Karadenizin horonları en güzeli.

    Bi Hemşin yapalım :D

    1|1
    2|1
  • trakya ve karadeniz havalarını severim.

    link

    hiç duymadığınızı düşündüğüm bir parça farklı bir de oynayış şekli vardır ; link

    0|0
    1|0
  • Kafkas oyunları.

    0|0
    1|0
  • karadeniz - horon

    0|0
    1|0
  • karadeniz.

    0|0
    0|0
  • Angaralılar oynadkça insanınfena eşlik edesi geliyo . çok iyiler

    0|0
    1|0
  • vay arkadaş millette de ne kurt birikmiş :)))

    0|0
    1|0
  • en şahanesi trakya bence.

    2|1
    3|2
Yükleniyor...