Yalnızca Kitap Kurtlarının Anlayabileceği 12 Durum

1. Yeni bir kitap, yeni bir dünya demektir bizim için.

Yalnızca Kitap Kurtlarının Anlayabileceği 9 Durum

2. Heyecanla okurken bir kitabı,

rahatsız edilmekten hiç hoşlanmayız!

3. Kitap dükkanları veya sahaflar bizim için gizli birer hazinedir.

4. Kitapçılarda saatlerimizi harcayabiliriz bizi mazur görün.

Çünkü birazcık okumadan güzel bir kitap seçmenin mümkün olmadığını düşünürüz.

5. En sevdiğimiz arkadaşımızla en sevdiğimiz şeyi, yani kitaplarımızı paylaşmaktan büyük zevk duyarız.

6. Fakat hızlı okuyucular olduğumuz için onları beklemekte pek sabır gösteremediğimiz de olur tabii...

7. Arkadaş ortamlarında kitaba daldığımızda, ismimiz geçince hissettiklerimiz

Birden o farklı dünyadan çıkıp gerçeklere dönünce "Hı ne olmuş kim kimi seviyormuş?" moduna girdiğimizde arkadaşlar tarafından yastık yağmuruna tutulduğumuz da olmuştur.

8. Kitap listemiz vardır elimizin altında ve arayışa pek girmeyiz.

Yedek kitap...

9. Ne kitap başında uyumanın o tarifsiz lezzetini anlatabiliriz,

10. Ne de uyandığımızda hangi sayfada kaldığımızı bulamayınca yaşadığımız telaşı...

11. Kitaplarla baş başa, uykusuz geçirdiğimiz geceleri anlatmaya da kelimelerimiz yetmez.

12. Ve mükemmel bir kitabı bitirdiğimizde garip bir boşluğa düşme hissi...


İşte esas bu tarif edilemez.

Bizim kelimelerimizi yetiremeyeceğimiz tek şey kitaplara duyduğumuz aşktır... <3

Ayrıca, eğer siz de benim gibi bir kitap kurduysanız ve bunlardan farklı bir şey daha yaşıyorsanız lütfen bizimle de paylaşın ;) :)

#Muallime__


26|10
2626
Muallime__ KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • Harika! 😄 Başka söze gerek yok.
    Ekleyebileceğim bir kaç şey var. Kitabımın devamını merak ederek günü geçirmişim, eve gelip kurulmuşum fakat yorgunluktan gözlerimi zor açıyorum. Böyle durumlarda çıkma üzülürüm. Ertesi gün sürekli aklıma takılır "acaba devamında ne anlatılıyor" Bazen yorgunluğa rağmen inatla okumaya çalışırım ama bu sefer de bişey anlayamam.

    Okurken her sayfa değiştirişimde ayracı da gezdiririm, uyuyakaldığımda sayfayı kaybetmem 😊

    Ve ben yoğun bir şekilde kitap okumaya olması gerekenden çok geç başladım. Yine de mutluyum. Seveceğiniz bir kitaba denk gelirseniz orada başlıyor okur hayatınız.

    Ailemin kitapla ilgisi olmazdı, biraz da insanın içinde olacak, 40ından sonra annemi de kitap kurdu yaptım 😄

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ahahah cok guzel bir paylaşım olmus ellerine sağlık resmen kendimi gördüm okurken, ama bir şeyi unutmussun... :)) bir kitabın bir kahvenin tadını nasıl değiştirdiğini, ya da ictiginiz sıcak bir icecegin kitaba dalip "bu ne ara bu kadar soğudu ya " modunu :)) cok güzel anlatmissin ellerine sağlık :))

    1|0
    0|0
    • Teşekkürler :))
      Kitap okurken bir şey yiyip içemediğim için o duygulardan habersizim :))

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 25

  • Benim en çok sevdiğim şey, defalarca aynı kitabı okumama rağmen, yeni bir şey keşfetmek..

    Bunu Risale-i Nur'da sıklıkla yaşarım..

    Özellikle arkadaşlarla birlikte okurken, daha önce okuduğum ama dikkatimden kaçan bir nüansı yakaladığımda, o anda paylaşırım arkadaşlara ve onun üzerine bir kaç dakika tefekkür ederiz tartışarak..

    Benimle aynı heyecanı onlar da yaşarlar..
    Sanki, bir hazine keşfetmişiz, bır sır bulmuş, bir şifre çözmüşüz gibi..

    Emeğine sağlık..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Kadınlar, kitaplar, kediler ve çocuklar...
    Hayatı çekilir kılan kavramlar bunlar bana göre.

    Çok güzel yazmışsın, emeğine, fikrine sağlık. :)

    Kitap okurken uyuya kalırsam diye, kitap elimden düşmeden,
    ayracı koyup, öyle uyuyorum.
    Tedbirimi alıyorum. :D

    1|0
    0|0
  • malesef kitap kurdunu bırak. Bazen açmışlığım dahi olmuyor.
    Bunca eğitim hayatım boyunca hep kitap okuyun dediler bize örnek olanlar ama onları hiç kitap okuyorken göremedik.

    Allah ebeveynlerimden razı olsun ne diyim varsa bir kitap sevgisi belki yalnız onlar kazandırdı.

    1|0
    0|0
    • Benim öğretmenim bu konuda çok teşvik etti bizi Allah razı olsun. Ailem çok kitap okumaz ama biz her gün okulda kitap değiştirirdik. Birbirimizle yarışırdık öğretmenimizin gözüne girebilmek için :))

    • Allah razi olsun ogretmeninden. Durumlarimiz tam tersmiz fakat ögretmenin tesvik etmesi gerek.

    • Amin. Aynen öyle.
      Türkçe dersi görüyoruz ama kitap okuma alışkanlığı kazanamıyoruz.
      İngilizce öğreniyoruz ama dil sahibi olamıyoruz.
      Beden eğitimi dersi görüyoruz ama spor yapma bilinci kazanamıyoruz.
      Eğitim sistemimiz bir işe yaramaz...

  • süpersin aynen öyle vallahi daha çok kitap var alamam artık bunları bitireyim ondan sonra çok var aklımda listem yenilere yer yok

    1|0
    0|0
  • Sıradan bir insanın fikir ve senaryosu olduğunun farkına vardığında kitabın hiç bir özelliği kalmaz. Semavi din kitapları hariç.

    1|0
    0|0
  • Hepsi de var :D. Kitapları severim, kitap insanın dostudur :).

    1|0
    0|0
  • Tam bir kitap kurduyum diyeyemem. Nedeni ise yakınımızda kütüphane bulunmuyor, dolaysıyla kitap almak içinde yeterince param yok diyelim
    Okulun kütüphanesi kalıyor malum.
    Ama çoğunlukla din ağırlıklı ve ilk okul düzeyi kitaplar ayrıca ben bir lisede okuyorum çok tuhaf.

    1|0
    0|0
    • İl halk kütüphanesi de mi yok? :((

    • Hepsini Göster
    • İmam hatip lisesinde okuyorum.
      Din derleri: Kur'an-ı kerim, arapça, fıkıh, siyer, hadis
      11. Sınıfa geçtim gelecek derslerden galiba tefsir gibi dersler eklenecek.

    • Yani din dersinden başla şeylerde okumak istiyorum malum.

  • Bizi mi kandırıyon hani kurttu kedi var

    1|0
    0|0
  • @KaşıklıVoyvada

    Gör bunları gör. Seni her defasında boşuna sokmuyorum D&R'a. :)

    1|0
    0|0
  • bu güne kadar burada gördüğüm en iyisiydi... Ellerinize sağlık...

    1|0
    0|0
  • bu özellikler yeni yeni yarım yamalak kitap okumaya başlayan ve özellikle cinsiyeti kadın olan bireylerin özellikleri. gerçek bir kitap okuyucusu için bu saydıkların romantik duyarlılıktan ibaret.

    1|0
    0|0
    • Okumaya başladığımdan beri ayda en azından 3 kitap bitiren bir insanım. Lütfen bana gerçek bir kitap okuyucusunun özelliklerini söyler misiniz?
      Ayrıca romantikliğimden veya kadınlığımdan utanmamı da beklemeyin. İkisiyle de gurur duyuyorum.

    • ikisi de utanılası şeyler değil. bir şeyi çoğunlukla kadınlar yapıyor diye bunu belirtmeyeyim mi yani?

      bu cümleler okumaya yeni başlayan kişilerin kendilerini motivasyon cümleleridir.

      tekrar söylüyorum; bu romantik yeniyetme bir yaklaşım.

    • Size göre.

  • Harika bir yazı olmuş ellerine sağlık sorularım olacak cevaplarsan çok sevinirim?
    1) önerebileçegin birkaç kitap alabilir miyimm?
    2) ucuz kitap satan yerleri biliyor musunuz?
    Teşekkürler :)

    1|0
    0|0
  • çok kedi var :) güzel paylaşım ama

    1|0
    0|0
  • kitap okumayı severim ama yarısını yaşamıyorum bunların :D o kadaR manyağı değilim :)

    1|0
    0|0
  • Başumda kitap olmadan uyumam. Okuyayım ya da okumayayım dururlar öyle

    1|0
    0|0
  • Bizi mi kandırıyon hani 9 durumdu :D

    0|0
    0|0
  • Yeni bir kitap yeni bir dunya madem; buyur ozaman sana bambaska bir dunya. Henuz taniklik etmis olamadigin bir dunya. Bkz: Carlos CASTANEDA

    0|0
    0|0
  • hepsi güzel şeyler

    0|0
    0|0
  • İyiki kitap kurdu değilim sıkıcı olsa gerek

    0|0
    0|0
    • Eline sevdiğin bir kitap geçsin, sonra başka bir tanesini daha merak edeceksin. Sonra bir başkasına ve sonra yine bir başkasını... Ve sonra da bir bakmışsın sen bir kitap kurdusun. :D

    • @Themanofthinkings bunun eline bir kitap gecicegini sanmiyorum

  • İfade ettiğin her şeye bir kitap kurdu olarak katılıyorum. :) Selam olsun kitap kurtlarına! :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 25

  • KS'de okuduğum en güzel bence buydu diyebilirim 😍 kitap kurdu sayilmam ama bu Bence'den sonra kitap kurdu olasım geldi ❤

    1|0
    0|0
    • Teşekkürler canım. Kesinlikle olmalısın. Okunacak bir sürü kitap var :) <3

  • Çok güzel yazmissin eline sağlık.. Ama bu kitap okumaninda fazlasi zarar tabi çokta şeedmemek lazım.. Bende kitap okurum oldukça fazla :D :D

    1|0
    0|0
  • Tamm bir kitap kurdu olduğumu yeniden anladım. Geçen hafta sahurda yeni bir kitaba başlayım dedim. Planım 15-20 sayfa okuyup uyumaktı. Sonra ne oldu peki? Saat 08.50 olmuştu ben daha hâlâ "Bu sayfa bitsin, bu bölüm bitsin uyuyacağım." diyordum. 😄

    1|0
    0|0
  • Ellerine sağlık, başlıgı düzenle istiyorsan 12 tane yazmişsin.

    1|0
    0|0
  • Ellerine sağlık güzel tespitler :))
    7 numaraya bir göz atmalısın

    1|0
    0|0
  • Ellerine sağlık süper olmuş aynen bu hisleri paylaşıyorum 😅😍😍😍
    Bir de bende şu oluyor bir kitap okuyorum sonra bir yandan başka bir kitap geçince elime sabırsızlıkla o diğer kitaba geçmek istiyorum

    Sonra bir romanda bu hissi yoğun yaşamıştım
    Kitabı yarıladım bir günde o kadar içine dalmışım ki bir ara dizi izledim zannettim ve Devamında ne olcak diye düşünürken jeton düştü
    Baya etkileniyorum
    Sonradan sonradan kitap kurdu oldum ama en dibinde yaşıyorum 😅😅

    1|0
    0|0
  • Kediciğimi özledim oda tekirdi ençok sevdiğim kitap okurken ordaki bir karakteri benimsemek hayal gücümün her karaktere bir yüz beden giydirmesi ayrı ve tek bana ait birdünyanın gizrmli kapısı kitap

    1|0
    0|0
  • 6. ya katılmıyorum. Bencilliği kitaplardan yana kullanırım. Güzel bence olmuş.

    1|0
    0|0
  • Her kitap okudugumda yasadigim seyler:)) emegine saglik

    1|0
    0|0
  • Kitap kurdu olduğumu düşünüyorum
    Katıldım bencene

    1|0
    0|0
  • Skskjs ya cidden harika anlatmissin. Ve aynen o sondaki kedi gibi bakiyorum. Basta bir ne noldu bittimi oluyorum boyle sonra birakmak istemiyorum son sayfayi bidaha okuyorum bazen. Ve en sinir oldugum seyde cidden kitap okurken bolunmektir. Cildiriyorum ya resmen. Bir de nedense hep en guzel yerinde 😂

    1|0
    0|0
  • Son resım bana çok hoşuma gıden etkısı altında kaldıgım zamanda olan durum :)
    Senin hissettiğin herseyı bılıyor ve anlıyorum aslında bu bızı biz yapan güzel bir şey :)

    1|0
    0|0
  • Kitap bittiğinde 'keşke hızlı okumasaydım..' diye çığlık atan iç sesimin yüreğimi acıttığı o sahneler de anlatılamaz..

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle tam yerinde tespitler olmuş.
    Emeğine sağlık^^

    1|0
    0|0
  • Kimse beni bu kadar iyi yarif etmemisti ellerinize saglik :)

    1|0
    0|0
  • Kitap bittiğinde o boşluk cidden fena ya.

    1|0
    0|0
  • Kitap kurduyum ve gerçekten aynılarını yaşıyorum yahu, elinize sağlık

    1|0
    0|0
  • Ne kadar güzel anlatmışsın bizi💐

    1|0
    0|0
  • Işte bu 😍❤️

    1|0
    0|0
  • kitabımı kimseyle paylaşmak istemem, o boşluğa düşme olayı cidden oluyor bende.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    5
Yükleniyor...