Shakira'nın En Seksi Klipleri!

Shakira'nın En Seksi Klipleri!Hem siyah saçlıyken hem sarı saçlıyken farklı seksi olan yabancı muhteşem sanatçımız.

Shakira hem söz yazarı, hem müzisyen, hemde dansçı. 2 Şubat 1977 yılında Kolombiya'da doğmuş. Çok erken yaşta küçük bir kız çocuğuyken başlamış şiir yazmaya daha sonra yazdığı şiirleri şarkıya dönüştürmüş güzel sesini ortaya çıkarmış. Aynı zamanda çokta güzel dans ediyormuş darbuka ile dans ederek kendisini geliştirmiş hem dans yeteneği hem ses ne ararsan var çok başarılı olarak sonuçlanmış. Okulda koroya müzik öğretmeni beğenmediği için almamış ama Shakira pes etmemiş tutkusunun peşinden gitmiş daha sonra ünlü bir yapımcı ile tanışmış Shakira çeşitli şarkılar seslendirmiş öğretmeninin beğenmediği sese oradaki yapımcılar hayran kalmışlar.

İlk şarkısını sekiz yaşında ölen kardeşi için söylemiş onun için yazmış. Seslendirdiği şarkılar sonucunda orada hemen bir sözleşme imzalamış ve Shakira şarkıcılığa ilk adımını bu şekilde atmış.. Sonucunda sesiyle büyüleyen herkesi kendine hayran bırakan bir kadın ortaya çıkmış. :)

Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna
Beyoncé, Shakira - Beautiful Liar

Shakira - La Tortura ft. Alejandro Sanz
Shakira - Addicted to You
Shakira - She Wolf

Shakira - Hips Don't Lie ft. Wyclef Jean

Shakira - Nunca Me Acuerdo de Olvidarte

Shakira - Don't Bother

Shakira - Gypsy
Shakira Rabiosa ft Pitbull - Streap Tease

Shakira - Did it Again


5|5
1927
Âηgêlśćяч KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • İlköğretim okulu yılların da ismini hatırlayamadım yurtdışın dan gelen sarı saçlı bir bayan arkadaşım severdi ilk ondan duymuştum. Kasetleri bile onda vardı sene 1993 yılları olması gerek yaaa benden 10 yaş küçük sevgili bayan :) şimdiki hali yaşlanmış halı ama kadın kendine ajda Pekkan gibi bakıyor

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 26

  • shakıranın butun clıplerı güzel ben severım zaten kendısı aslen kolombıya ve lubnan lıdır guzel kadın ayrıca emegıne saglık guzel paylasım olmuş

    1|0
    0|0
  • Ramazana rağmen bunu yazarak bir tabuyu yıkmışsın. Görsel şölen icin teşekkür ederiz 😊

    1|1
    0|0
  • Rihanna ile yaptığı o klipte poposunu bir sağa bir sola salladığında "ulan ne karılar var be" dediğim kişidir kendisi 😄😄

    2|0
    0|0
  • Shakira iyi kadın hoş kadındır :) emeğine sağlık kanka :)

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Shakira inanılmaz bir kadın ya ayrıca bu güzel derleme için teşekkürler.

    2|0
    0|0
  • hem karamel, hem bitter çikolata aynı anda bunlar tadından yenmez yeme de yanında yat türünden :D eline emeğine sağlık...

    1|0
    0|0
  • Olmadı ramazan ramazan..

    2|0
    0|0
  • evli çocuklu bir avrat artık o. yengemize yan gözle bakmayalım beyler 😂

    1|0
    0|0
  • kendimi bildim bileli hastayım buna

    1|0
    0|0
  • Beyoncé nin kliplerinide yapsan süper olur :)

    1|0
    0|0
  • erik gibi kütür kütür hatun be :)

    1|0
    0|0
  • Bu karının nefes alması yeterince seksiliktir zaten kliplere gerek yok

    1|0
    0|0
  • dansına , sesine ve fiziğine hayranım bu kadının

    1|0
    0|0
  • Karı dehşet

    1|0
    0|0
  • durduk yere uyuyan devi uyandırdın şimdi

    2|0
    0|0
  • Çok güzel kadın be

    1|0
    0|0
  • Hepsi de çok güzel.

    0|0
    0|0
  • atlı bir klibi vardı onu unutmussun

    0|0
    0|0
  • Did it again de yatakta neler yapıyor öyle ya. Ornek alin lan bunu turkish kizlar. Lan bunu gordum sizden sogudum krolar

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 18

  • Doğru söylüyorsun

    1|0
    0|0
  • çok güzel sesi var ve mükemmler dans ediyor söylemeden edemicem whenever weherever objection hips don't lie loca ajos asi bu şarkılarıda mükkemmel ötesi

    1|0
    0|0
  • Objection da süper 😄😄
    Güzel olmuş meleğim 😄

    2|0
    0|0
  • Severim bu kadını m

    1|0
    0|0
  • Did İt Again süper ya. Shakira fanıyım ben. Harika olmuş tatlım. :)

    1|0
    0|0
  • Pek beğenmiyorum o kadını :) ama seksi bir kadın olduğunu inkar edemeyiz tabii

    1|1
    0|0
  • Hayatımın kadını... Aşığım bu kadına. Keşke hiç yaşlanmasa... Ama ne albüm yapıyor ne bir şey. :( Ricky Martin tarafından keşfedildi diye biliyorum. Şarkı yarışmasında. :)

    1|0
    0|0
  • kadın hakkını veriyor şimdi :P :D :D

    1|0
    0|0
  • Pique civdiviv susun 😠😠

    1|0
    0|0
  • Cok dinlerim sporda iyi gidiyor

    1|0
    0|0
  • bu kadının hastasıyım :)

    1|0
    0|0
  • Shakira - Can't Remember to Forget You en iddialısı bu heralde 😂

    1|0
    0|0
  • En iyisi rabiosa:)

    1|0
    0|0
  • yabancı olarak dinlediğin ilk şarkıcıdır çok severim

    1|0
    0|0
  • şarkıları dinlediim de hiç biri iyi değil yani bu kdr önemliyse Seksi lik bu işin sektörü var zaten istediğiniz gibi açıp izlersiniz ne gerek var bunlara belki erkek gibi düşenemediğimden yanılıyorum ama güzel değil popo desen ondan çok daha büyük kıvrımlı popolar var

    0|0
    0|0
  • youtube getirseydin az gelmiş klipler.

    0|0
    0|0
  • bir Shakira sevdalısı olarak she wolf ten hiç hoşlanmıyorum ne klip ne şarkı...
    Eline sağlık. :)

    0|0
    0|0
  • Ögretmeni sesini keçiye benzetiyrms 😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...