Kapat

Yeşilçamın Unutulmaz 12 Repliği

Bazen güldüren, bazen hüzünlendiren bir efsanedir yeşilçam. Şimdilerde ne kadar film yapılırsa yapılsın, hiçbiri yeşilçam filmlerinin yerini tutmaz, tutamaz.

Yeşilçamın Unutulmaz 12 Repliği

Eskileri yâd etmek, manevi değer olan bu güzel eserleri bir kez daha hatırlamak, yüzünüzde ufakta olsa bir tebessüm yaratabilmek için akıllardan silinmeyen bazı repliklere tekrar bakalım dedim.

Başlayalım. 🎬

Götür beni gittiğin yere!

Film: Selvi Boylum Al Yazmalım

Vuracam kırbacı o olacak sonunda ha!

Film: Öksüzler

Hüsniye, Hüsniye beni döndürdün deliye!

Film: Yedi Bela Hüsnü

İnsan bekliyor be canısı!

Film: Çiçek Abbas

Hmm bu da mı tutmadı?

Film: Ofsayt Osman

Ben miyim ulan?

Film: Hababam Sınıfı

Benim diyorum, benim!

Film: Katip

Hem töresi, hem agası kahrola başlık parası!

Film: Kibar Feyzo

Uslan artık deli gönül, bak gelip geçiyor ömür!

Film: Muhsin Bey

Dayağımı da yerim, pilavımı da yerim. Yerim yani ne olacak!

Film: Ah nerede

Seviyrem diyrem, anlamiyirsen?

Film: Züğürt Ağa

Gidenin de, kalanında gönlü hoş olsun!

Film: Serseri

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın. ❤

#Siyahįst


3|2
5|2

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bu bencen hepsinden güzel olmuş bence okurken eskileri hatırladım :) Eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Eline sağlık güzel olmuş.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Şu ‘Vurcam kırbacı' diyen çocuğa Küçüklükten beri gicigim cok itici bir tip 😂 eline sağlık bir tanem mütüş bir bence olmuş bu ❤❤😘

    1|0
    0|0
    • Haha aynen kuzum bende sinir oluyorum 😂
      Teşekkür ettim canım ❤❤😘

  • Hepsi birbirinden güzel 😇 benim için özel olan 💕 Elini tuttum sıcacıktı, yüreği elimdeymiş gibi 💕

    1|0
    0|0
    • Benim de favorim o 😇

  • Sadri Alışık 'in yeri büyük bende ❤ Ellerine sağlık.

    1|0
    0|0
  • Eline Sağlık Hatunum <3 :D
    Evleniyoss dimi bırak şimdi Yeşilçamı falan asdhjs

    1|0
    0|0
    • Sağ ol yavrum :D
      Tabi ki 😍

    • Hepsini Göster
    • Evet handan arkadaşımızın sevdiceği var 😂😂

    • Evet sevdiceğim var <3 :D
      Öpüyorum kendisini ashhjahjs
      @Krmzi_sortlii <3 Sevdiceğim asdfg

  • Eline sağlık eskileri hatırlattığın için

    1|0
    0|0
Yükleniyor...