Sıradan Şarkıları Tabiri Caizse Birer Şahesere Dönüştüren Cover'lar

Normalde tiksindiğim, duyunca depar atarak kaçmak istediğim şarkılar vardır mesela, neden bilmem çok itici gelir orijinali. Belki klibinden, belki şarkıcısından, belki de başka bir şeyden. Ama bu şarkıları sevdirecek coverlar keşfettiğimde gerçekten çok hoşuma gidiyor. İşte sizinle bunlardan bir kaçını paylaşacağım.

1)Talk Dirty-Sam Tsui

Normalde Jason Derulo'nun zaten kendisi itici gelirken bir de o klipte sürekli "Jason!" deyip gülen kadına çok sinir oluyordum, bu coverda ise böyle bir Türk-Arap müziği havası olmuş, şarkı kıymete binmiş resmen.

2)Locked Away-The Pilot Kids Music

Benim Youtube'daki coverlardan beklentim genellikle bir farklılık katılması oluyor, sesi çok iyi olsa bile şarkıyı alıp dümdüz söyleyeni cidden sevemiyorum, ya editleri çok iyi olmalı, klibi, ya farklı bir tınısı olmalı, ya da şarkıyı birazcık değiştirmeli, kendi yorumunu katmalı. Adam'ın sesini zaten çok sevmem bir de şarkıdaki, "Skiddly-dong-dong-dong dang" (1:25) kadar aptalca bir kısmı bile, "Öf geliyor o kısım ya!" diye beklerken, bu üç kardeşten dinlediğimde bayılmıştım. Mimikleri olsun, şarkıdaki farklılıklar... Kendi kendilerine bir müzikal yaratmışlar resmen.

3)Can't Feel My Face-Our Last Night

Normalde dinlemeyi kaldıramadığım bir şarkıyı daha sert bir tarzla daha çekilebilir kılmışlar bence. Normalde de müziklerini dinlediğim muhteşem bir grup.

4)Roar-Macy Kate

Şarkının sözlerinde verilmek istenen güç bu versiyonda daha iyi olmuş bence, Katy Perry'nin sesinden çok çok daha iyi olmuş.

5)We Can't Stop-Boyce Avenue & Bea Miller

En büyük sorunlardan biri de şarkının sözleriyle kliplerin uyumsuzluğu oluyor bence. Bugünlerde sadece s*ks satıyor müzik sektöründe, sözleri bu kadar güzel olan bir şarkı bence Miley'nin versiyonundansa böyle bir şeyi daha çok hakediyor.

Şimdilik bencemin sonuna geldim. Umarım işinize yarar, yorumlarınızı unutmayın, sağlıcakla kalın. <3


2|1
13|11

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 11

  • eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Hiç bişey katynin sesinden daha güzel değildir!!!

    1|0
    0|0
  • Ergen coverları hepsi. Sevmedim.

    0|0
    0|0
  • neyler neyler

    0|0
    0|0
  • talk dirty niye itici olsun şarkının orjinali 350 milyon dinlenmiş :D şarkı kıymete bindi demişsin :D onun dışında eline sağlıkk

    1|0
    0|0
    • İzlenme oranıyla ne alakası var? Benim zevkime uymuyor o zaman Justin Bieber'ın Baby şarkısı da Youtube'un en çok izlenen bir kaç videosundan biri, rekor kırdı. Ama benim için hala itici. Bunun gibi bir şey.

    • Hepsini Göster
    • Cümlelerinde de bence yaz o zaman yoksa şarkı kıymete falan binmedi güzel bağyann :)

    • Hala konuşuyorsun ve gevşek gevşek hitaplarda bulunuyorsun ya şerefsizim kendimi ağlamamak için zor tutuyorum şu an ekran karşısında. Ne kadar anlatırsan anlat karşındaki duyduğu kadarını alırmış, daha da bir şey demiyorum.

  • Eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Cok guzel bence olmus

    1|0
    0|0
  • Evet coverlar çok güzel ama orjinallerinden de vazgeçemem.

    3|0
    0|0
  • Müzikte kalite anlayışın düşük belli ki.

    1|0
    0|0
    • Bunu nereden çıkardın?

    • Bu verdiğin örneklerin hiçbiri şaheser falan değil.

    • Başlığı, Onedio vb. sitelerin yaptığı gibi bir şey yapmak, akılda kalıcı, dikkat çekici bir başlık yapmak için bu şekilde yazdım. Bir deyim gibi. Şaheser değiller, ama kötü de değiller bence. Yanlış anlaşılmaya sebebiyet verdiysem özür dilerim tekrardan.

  • Cok guzel bence olmus

    1|0
    0|0
  • oyum 5 numaraayaa

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Süper 😻
    Ellerinize sağlık.

    1|0
    0|0
  • Ilk ve son şarkıyı dinledim daha güzel olmuş bence de.

    1|0
    0|0
  • Güzel parçalar

    1|0
    0|0
  • Hepsi çok değişik olmuş, beğendim eline sağlık.

    1|0
    0|0
  • Bunun Türk versiyonu olsa Nasıl olurdu diye meraklandım...

    1|0
    0|0
    • Türkçe cover sektörü gelişse, belki...

  • Talk Dirty gayet kaliteli olduğunu düşünüyorum bir Jason Derulo hayranı olarak. Evet klipler abartılı çekiliyor olabilir. Ama çok sade kliplerde olmaz dikkat çekmesi lazım. Miley daha güzel söylüyor bu arada..

    1|0
    0|0
    • Olabilir tabii, zevk meselesi sonuçta. Ben şarkıdaki duyguyu sevdiğim için Miley'den daha iyi dedim. Jason Derulo'yu da başlı başına itici bulduğum için aynı şekilde, yoksa başarısız bir şarkıcı olduğunu düşündüğümden değil. :)

    • Ellerine sağlık yine de :)

    • Teşekkür ederim :) <3

  • Sam Tsui <3 ben :D

    1|0
    0|0
    • Aynen favori cover sanatçım :D

  • Şarkılar güzel eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Talk dirty super olmus ya

    1|0
    0|0
    • Aynen, en sevdiğim. :D

  • Süper
    Ellerinize sağlık.

    1|0
    0|0
  • teşekkürler güzel paylaşım ellerinize sağlık

    1|0
    0|0
  • Emeğine sağlık canım

    1|0
    0|0
  • Eline sağlık

    1|0
    0|0
Yükleniyor...