Kapat

Gelmiş Geçmiş En Saçma Türk Filmleri-2

gelmiş geçmiş en saçma türk filmleri

Film izlemeyi sevdiğimden ilk bencemde bahsetmiştim. Ve saçma filmlerin yoğunluğuda yadsınamayacak kadar çok fazla. Bu konudan pek çok paylaşım yapılabilinir.

Hızımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz ve saçma bulduğum Türk filmlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

ÇILGIN DERSHANE FİLM SERİSİ

Gelmis Gecmis En Sacma Turk Filmleri-2

Bu film sanki süpermiş gibi birde serisini yaptılar. Birde utanmadan dizisinide yapmışlardı da Allahtan yayından kalktı görmek zorunda kalmadık. :)

RECEP İVEDİK SERİSİ

Bu filmin mantığını hiçbir zaman anlayamadım. Her birinin bir öncekinin rekorunu kırmasına hele hiç inanamadım. Tabi zevk meselesi ama bana saçma sapan geliyor.

SABİT KANCA

Yanlız yaşayan ve zehir gibi zekaya sahip olan Sabit Kanca televizyonda bir yarışmaya katılır. Olaylar böyle gelişir.

DÜNYAYI KURTARAN ADAMIN OĞLU

2055 yılında geçen konuya sahip filmde eskiden kalan hesaplaşmalar gün yüzüne çıkar. Olaylar böyle gelişir.

OĞLUM BAK GİT

İnternette izlenme rekorları kıran Oğlum Bak Git videosu üzerine yapılan film.


0|0
5|21

En İyi Erkek Görüşü

  • metin akpınar ve zeki alasya nın 1980-1990 arası icra ettikleri güçlü kadro ile yapılan reklamlar, yasaklar vb. parodiler i bir izleyiniz mizah ve kültürün nasıl işlendiğini görün espiri kalitesini KÜFÜR süz nasıl gülebildiğinizi fark edeceksiniz teşbih ve açık istiarelerin nasıl kullanıldığını öğreneceksiniz (yanlış ifade ettiysem afediniz) kıymetleri bilinememiş ve koplanmaya çalışılan bir çok yeni versiyonu nu hatırlayacaksınız.

    1|1
    0|0
    • Okudugun icin tesekkurler
      Haklisin

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 20

  • Ulan birde Cüneyt Arkın ile Yılmaz Güney'i karşılaştırırlrdı... :)

    Cüneyt Arkın Türk film tarihinin en saçma adamı..

    1|0
    0|0
    • Evet haklisin :)

    • Evet.. Cüneyt Arkın Türk destanlarını anlatıp elmayla Bizans askeri öldürürken, Yılmaz Güney Avrupa'da ödül alıyordu halka , yaşama dair birşeyleri öyle güzelce anlatarak..

      Neyse şu sıraladığın filmleri görünce moralim bozuluyor..

  • Dünyayı kurtaran adamın oğlu yinede fena değildi be güldürdü hafifçe ^‿^

    0|0
    0|0
    • Tabi size gore sacma olmayabilir.

  • Türk filmlerinin hepsi saçma zaten, ayıklamana gerek yoktu.

    2|0
    0|0
  • Recep ivedik i hariç tutalım bence insanlar gülmek istiyor ve bir saçmalık görmdim ben...

    Diğer bütün filmler hakkında söylediklerine katılıyorum
    ekleyeyim engin günaydın, cem yılmaz, mahsun kirmızıgülün filmlerinide kat bence

    0|0
    0|0
    • Adi ustunde bence yani bana gore sacma olan size olmaya bilir saygi duyarim evet devami gelecek bencelerin. Yorum icin tesekkurler. .

    • türk filimlerimizingeneli öyle malesef bende izlemem genelde

  • recep ivedik saçma değil bence... diğerleri olabilir..

    0|0
    0|0
  • özellikle çılgın dershane fena yaa. Bide onun serilerini yaptılar.. Tam abazan hedefli film.

    0|0
    0|0
  • dünyayı kurtaran adam sabit kanca ve oğlum bak git harbiden çok saçmaydı bir kere dayi gülmedim

    0|0
    0|0
  • Çılgın dershane cidden çok saçma erotik ya da p*rno film çekmek isteyip hatunları ancak bu kadar ikna edebildik napalım der gibi olmuş :D

    0|0
    0|0
    • Evet malesef

    • Halbuki o 60 ların 70 lerin filmeleri nerdeee... maalesef 80 ler 90 larda cırt

  • Mehmet Ali Erbil'in hababam sınıfından sonra rol aldığı çoğu film rezalet.

    0|0
    0|0
  • Recep ivedik e katilmiyorum gayet komik bir seri :))

    0|0
    0|0
    • Katilmayabilirsiniz benim bencem bu. Size uymayabilir

  • Doğru tespitler, birde saçma korku filmlerimizi degerlendirmeni isterim :)

    0|0
    0|0
  • Berbatlar aynn

    0|0
    0|0
  • Açık ara "Dünyayı kurtaran adamın oğlu" dur.

    0|0
    0|0
  • Saçma ama komikler

    0|0
    0|0
    • Olabilir ama bana sacma ve gereksiz geliyor

  • Ve daha niceleri..

    0|0
    0|0
    • Evet devami geliyor

    • Millet olarak mizah kültürü değişmedikçe böyle dışarda görsen selam vermeyeceğin adamların yaptıklarını da desteklemeyeceksin. Ama gel gör ki bu tarz şeyleri en çok destekleyen genç kesim.

  • dünyayı kurtaran adam bence

    0|0
    0|0
  • Eline emeğine sağlık

    0|0
    0|0
  • Bazıları haklı

    0|0
    0|0
  • Güzel paylaşım olmus sağ ol

    0|0
    0|0
  • Bunlar komedi filmleri. Sen komedi den anlamıyorsun bu çok net

    0|0
    0|0
    • Bana gore sacma olanlar size gore olmayabilir net

Kızlar Ne Diyor 4

  • çok doğru

    0|0
    0|0
  • Teşekkürler güzel

    0|0
    0|0
  • Recep İvedik yine iyi ya =)
    Paylaşım için teşekkürler.

    0|0
    0|0
  • iyi yazmışsın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...