Grinin Elli Tonu film eleştirisi

Arkadaşlar, bildiğiniz gibi 'Grinin Elli Tonu' Cuma günü vizyona girdi. Herkes bu kadar çok bahsediyor. Ben de biraz filmden bahsetmek istiyorum.


Fragmana bakıldığında film güzel olacak demiştim ama film hayal kırıklığına uğrattı beni. Tabii filmi tamamen izlemeden bir yorum yapamıyorsun. Kitabın yarısını okudum ve ben şunu çıkardım:

Film çok kopuk ve kesik kesikti. Christian Ana'nın çalıştığı yere geliyor en sonda adam fotoğraf çekimi için beni ararsın diye kart uzatıyor. Ne ara kız fotoğraf çekiminden bahsetti yahu, insan düşünmeden edemiyor. Sonra oradan atlıyor fotoğraf çekimine geçiyor ve Ana Kate'ye beni kahve içmeye davet etti diyor. Ne ara adam davet etti o sahneyi göstermiyor. Daha çok şey var tabii ki.

Daha fazla lafı uzatmak istemiyorum ama sahneler de kısa kısaydı. Kitapta kahve sahnesi ve röportaj sahneleri de uzundu ama filmde haliyle 120 dakika olduğu için kısa tutmuşlar. Herneyse gelelim Christian'a..

Grinin Elli Tonundan bahsetmek istiyorum!!

Jamie role çok uygun bir seçim olmuş ancak filmi izledikten sonra adamdan soğudum senaristler ve yönetmenler sayesinde.

Tamam oyunculuk çok iyi, bakışları falan filan iyi ama kitaptaki Christian filmde nerede bulamadım. Kitapta Christian yeri geldiğinde sert yeri geldiğinde esprili, nazik , kıskançtı. Demek istediğim sürekli Anastasia'ya "Sen Benimsin" "Uyu tatlı Anastasia" "Seni özledim" gibi birçok lafları vardı, filmde onlar yoktu. Hele ki sevişme sahnelerinde. Christian konuşmayı çok sever ama hiç konuşmadı :D Filmde ise o kadar kabaydı ki. Ayağını itmeler. Hele ki son sahnede hiçbir şey yapmaması...

Müzikler, kıyafet seçimleri falan çok iyi olmuş onlara diyecek bir lafim yok. Ana da müthiş oyunculuk sergilemiş gerçekten. 2. filmde de aynı şeyler olmaz diye umuyorum. Senaristler değişse iyi olur. Sizlerden de yorumlarınızı almak istiyorum. Şimdiden teşekkürler ;)


3|1
101|111

Senin görüşün nedir?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 111

  • Güzel paylaşım

    Eline sağlık

    0|0
    0|0
  • ben dedim gitmeyin dedim, yeşilçam izleyin daha iyi dedim.

    2|0
    0|0
  • hiç bir film kitabı gibi olmadı ki zaten bu beklenti niye

    0|0
    0|0
  • Anastasia'nın fedakarlığına bayıldım.. bir insanın aşkı için nelere katlandığını çok iyi gösteriyor bu film.

    3|0
    0|0
  • Secretary , Filmi BDSM ve Fetish'in doruk noktasıdır film olarak izleyin izlettirin;

    https://www.youtube.com/watch?v=YmSO07r_zTc

    0|1
    0|0
  • İzleyemedim ben hala

    0|0
    0|0
  • Film erotik film. gibi olduğu için popi oldu

    0|0
    0|0
  • Sırf oradaki adamıın karizması ve yakışıklığından dolayı BDSM'yi çekici bulan bedava kız tipleri bulunuyor ne yazık ki

    0|0
    0|0
  • arkadaşlar hadi birbirimizi kandırmayalım çoğunuz cinsellik için izledi filmi, kitabıda cinsellik için okudu

    0|0
    0|0
  • Güzel olmus:))

    0|0
    0|0
  • güzel bir yazı olmuş...

    1|0
    0|0
    • tesekkur ederim daha yazacaktim aslinda ama yarim bıraktım biraz acele oldu :))

  • adamamın bebek yüzlü olmasının nedeni bu filmin kadın izleyici kitlesine hitap ettiği için yönetmen kadınlara hitap etmesi için bu adamı bulmuş öyle düşünüyorum. Yani bu film kitaptaki gibi olmamasının nedeni tamamen ticari amaç gütmesi.

    1|0
    0|0
  • Çok iyi olmuş paylaşım teşekkürler..

    1|0
    0|0
    • Rica ederim :) Daha çok var yazacaktim ancak yarim bırakmak zorunda kaldim. :)

  • Film o kadar güzeldi ki arka sıralardan alkışlar hiç kesilmedi :D

    1|0
    0|0
  • Sacma porna gibi.

    1|0
    0|0
  • Ben beğendim.

    1|0
    0|0
  • bu film gibi diğer en iyi filmleri evinizde rahatça izlemek için buypasadan sinema sistemi akın evde izleyin

    1|0
    0|0
    • Bende internetten izledim

  • Abaza doludur sevişen çiftler falan

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık çok güzel bir paylaşımf

    1|0
    0|0
    • Tesekkur ederim. Daha uzun tutmak istedim ancak yarida kesmek zorunda kaldim acele acele

  • kitapla alakası yoktu dicem de olmicak. sadece kitaptan esinlenilmiş farklı bir yapıt gibiydi. sonu ise benim için büyük sürpriz oldu. alışkın olduğumuz sonlardan değil. fakat yine de 10 üzerinden 6,5 diyebilirim.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    91

Kızlar Ne Diyor 101

  • Kitabını okudum. Güzeldi. Filmi muhtemelen internetten izleri. Yazı için teşekkürler

    1|0
    0|0
  • Ayrıntıları cok iyi düşünüp yazmissin ama kitapla filmi karsilastirmani anlamadim kitaptaki karakteri okuyunca gözünde sen canlandiriyosun zaten. Kalkip kitaptaki gibi bir karakter de bulunamaz bence

    0|0
    0|0
  • Ben sevdim yinede.

    0|0
    0|0
  • ben filmi beğendim Christian ayrı <3

    0|0
    0|0
  • Grinin elli tonunun 3 serisinide okudum. Muhteşem bir kitap, muhteşem karakterler. Filmde karakterler cuk oturmuş buna katılıyorum. Ama kitapla alakası yoktu filmin. Kitaptaki çoğu önemli detaylar yoktu. İkinci filmde umarım bunu düzeltirken diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Aynen güzel değildi

    0|0
    0|0
  • Bu serinin üç kitabını da okudum ve Christian rolü için Jamie'yi görünce bu adam olmuş dedim. Senaristler ama mahvetmiş. Sen bunlara değinmişsin haklısında ama kitabın asıl özelliğini götüren şey, mailler oldu. Oradaki mailler insanı yeri geldiğinde güldüren yeri geldiğinde sinirlendiren cinstendi. Filmde bunlara yer yoktu. Ama oyunculara gelirsek ikisi de cuk diye oturmuş diye düşünüyorum :) Ellerine sağlık.

    0|0
    0|0
  • Film tamamiyle ''erotik'' bir film gibiydi, duygudan yoksun, bomboş bir filmdi bana kalırsa...
    Oyunculuklar iyiydi ama senaryo beş para etmeyince oyuculuklarda yetersiz kalmış.

    Filmin sonlarına duygu biraz devreye girdi, ha şimdi film güzelleşeck diye düşünürken dank diye film bitti.
    İkinci filmi merak ediyorum doğrusu.
    Umarım ikinci filmde duygular daha ön planda olur.

    Film hakkındaki düşüncelerini güzel yazmışsın, emeğine sağlık =)

    0|0
    0|0
  • Film güzel değil olsaydı şaşarım zaten. Her hangi bir Kitab'dan çekilmiş filmlerin hiç birisi güzel değil kaldıktan bu güzel olsun. Kitabı okumadım merak ettiğim için de filmi sonuna kadar izledim. Ama bir çok kitabını okuduğum filmlerin sadece ilk 20 dakikasını falan belki de daha az izlemiştim. Böyle filmlere harcanan paraya yazık -_-

    1|0
    0|0
  • Film güzel değil

    1|0
    0|0
  • Saçma bir film ya iirenç

    1|0
    0|0
  • Replikler bile aynıydı yani kitabın tipa tip aynisiydi fakat kitap kadar uzun olmadığı ve olamayacağı için bu kadar beklenen bu muydu? Dedirtti.

    1|0
    0|0
  • Filme bayıldım ama dediğin gibi birkaç senarist hatası vardı. Geri herşey mükemmeldi. İdeal erkek tiplemesine yakın, sahiplemen maço bir erkek ve yatakta sadece sevdiği kadına odaklı. Bu muhteşem. Ama film kadınları fantazilere çekmek amaçlı kurgulanmış bence. Çünkü normal sado programında böyle çekici bir ortam oluşmuyor kanımca. erkek kadını köleye çeviriyor ama filmde erkek kadına köleydi. Sadistlik bu değil ama filmdeki gibi olsa süper tabi. Diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum. Ana harikaydı cristhian da öyle.

    2|0
    0|0
    • Cok doğru ve şöyle birşey var Christian Anaya kölesi gibi davranmiyordu kitapta ilkelerini hep onla yasadi. Ben bunu hic hissermedim yaa duygusuz bir CHristianla karsilatim. Burada bahsetmedim ama hep birlikte uyurlardi. Sadece 1 kere gorebildik filmde de. Bende bekliyorum bakalim umarim senarist gider. Okumamis bence senarist

  • Kitaptan kopuktu üzücü

    1|0
    0|1
  • bende gittim bence harika bir filmdi umarım en kısa zamanda 2. side gelir..

    2|0
    0|1
  • Ben beğenmedim değişik bir film.

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle katılıyorum kitaba göre çok basit ve sıradandı bende hayal kırıklığına uğradım. Hatta gün sayıyodum gitmek için bu muydu o kadar beklediğim film dedim

    1|0
    0|0
    • Aynen ya hatta bekledigin gibi olmayacak demislerdi bende olcak demistim ama hayal kırıklığına uğradım @Özgee_

    • Aynen aynen. Duygu göremedim Christianda afedersiniz ama becerip gidin tarzinda davranislar. bir ornek verecek olursam Christianin ananin evine gelmesi

    • O sahnede kotu oldum iste bacagini falan çekip kalkti falan

  • sonuna kadar katılıyorum

    1|0
    0|0
  • Ben sevdim.

    Yazar, filmde kitaba bağlı kalınmayacagını açıkladı zira.
    Kitap ile parelel gitse bir esprisi kalmazdı.

    Olmuş işte eşelemenin anlamı yok..

    1|0
    0|0
  • Katılıyorum

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    81
Yükleniyor...