Bir kızı seviyorum, ne yapmalıyım?

3 yıldır bir kızı seviyorum, deli gibi, :'( günden güne eriyorum, ne yapmalıyım sizce?

Kendimde kızım hem de, en zor olanı bu.

Güncellemeler:
:'( gizliyorum zaten ama kendimden utanıyorum :( bu elimde değil sapık filan değilim. yok böyle sevgi psikologluk bişey değil adım kadar eminim :(
evet oldu amaa aklım hep onda 3 yıldırı gecik ona aşığım resmen :(
öğretmnmdi :'( lanet olsun ki :S ölmk istiyorm ya
:'( farkındayım daaha kötüsü evli bu :((((( tek seyim unutmak :( oda imknsz be yanıo cnm cok
inşallah :( arkadasım
artık akLıma bile getirmicem :D

En İyi Erkek Görüşü

  • evli olsada olmasada açılsan oda nazikçe seni reddedecektir mutlaka.Dene derdim ama bunlara gerek yok dünyada düşünmek zamanını bunun yerine başka şeylere harcayacak okadar çok şey var ki dünya onun değil senin etrafında dönüyor pozitif bak her şeye Polyanna oluver gitsin ölmek falan hepsi boş ama sen kıymetlisin annen baban varsa kardeşlerin ayrıca kendine yakışıklı bir erkek arkadaş edin yaşını bilmem ama çok ileri gitmeden cinsel tercihlerini test et ve kendinden yana (lesbiyen eğiliminden) değil aleyhinde yani normal yolu erkekleri seçen taraf ol.Herşey senin için o kadar güzelki yaşının yaşamının kıymetini bil önünde ki yılları böyle şeyleri düşünerek değil iş aşk kariyer 3geninde umutla bak hayata.

    DAHA 17 17 17 17 YMİŞ :) diye de bir türkü tutturuver ğnlü türkücü ve saz sanatçısı teoman bıradırımdan :) ne dersin güzel olmaya başlamadımı her şey:D

    SENİ SEVİYORUZ KARDEŞİM.

    SAYGILAR

    • :))))