Çocukken en çok sevdiğiniz oyuncak nasıl bir oyuncaktı?

Hatırlayan var mı bakalım...?

çocukken en çok sevdiğiniz oyuncak nasıl bir oyuncaktı.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sarılıp uyuduğum bir ayım vardı :))))

    • en iyi cevap için teşekkür ederim :))

Kızlar Ne Diyor 24

  • Barbie bebeklerim.

  • Bebegim (Ela:)

  • hala oyuncagım elınde teksas bayragı olan bursasporlu ayım halada en sevdıgım oyuncagımdır

  • hatırlamk daği istemıyrum o gunlerii

  • kırmızı bisikletim.

  • peluş bir köpekti onunla uyurdum ,yanımda götururdum nereye gıtsem

  • 3 yaşımdayken benle boy kocaman bir bebeğim vardı, plakları vardı konuşurdu. Annem bana yemek yedirirdi ben ona :)

  • Resmini çeker koyardım ama valizimin içinde uğraşamam :)

    Hala duruyor.. Kırmızı elbiseli ayım :)

    Karnında da ameliyat izi var :)))))

    3 yaşındayken tv de ameliyat izledim.. Kesiyorlar ve kan görünüyor :) Ben de önce buzdolabından parmaklarımın üstünde salça kutusunu aldım.. Çekmeceden kahvaltı bıçağını.. Sonra mutfağa Tv yi görür şekilde oturdum... Dizime yatırdım ayımı.. Elbisesini kaldırdım.. Bıçakla bir parça salçayı alıp karnına sürdüm ayımın.. Sonra koşarak annemi çağırdım.. ''Anne ben yaptım'' :))))) Annemin verdiği tepkiyi hatırlamıyorum ama :)))

  • bisikletime aşık bi çocuktum bir de hep et bebek isterdim bizimkiler almazdı.hey gidi hey :)

  • burnuna bastığında müzik çalan ayımı çok seviyordum.ama komuşunun oğlu burnunu ısırıp koparınca bozulmuştu :S

  • çamurdan oyuncaklar, tahtadan kuleler, kardan evler, kaldırım taşlarından odalar yapardık, bizim dönemimizdeki oyucaklar bence çocukların dışarıdaki metaryellerden yaratıcılık yapmaları ve arkadaş ortamında birlikte yaratmanın sevinciydi, ip tok oynamada cabası :)), yani biz küçükken sosyaldik, büyüdük asosyal olduk, yalnızız, pc var ve heğimiz pc için can atıyoruz, kendi yaratıcılığımızı ve zekamıcı boş vakitlerle öldürüyoruz, her gün bir önceki günden daha tembeliz :(((

    • solucan arardım, ama fare ve yılan kovalamadım, solucanları takip ederdik, topraha meyve çekirdeklerni eker, hergün sular bakardık :)) ama hiç büyütemedik :)

    • sulcan toplama fare yılan kovalama bunları da yaptım..

  • Meyve suyu içirince işeyen bir bebeğim vardı :(((( Somra sinirlenip camdan atmışım o bebeği :((((888

  • adı asenaydı ..dans edebiliyordu..etekleri felan plastik ipliklerdendi..:)) en sevdiğim oyuncaklarımdan bir tanesiydi..:))

  • barbie çoktu.

  • lego

  • hatırlayan mı.. hala onunla yatıyorum :)) çok tatlı kurt köpeğii :)

  • Barbie vardi cok iyi bakarim hala var :))

  • beyaz tenli etli butlu bi bebek almıştı annem bana. adını da nataşa koymuştu. çocuk aklı bayağ bi sevdm o bebeği ama anam niyeti bozmuş haberim yok :D:D

  • et bebeğim baya büyük bişi hala duruyor..

    saçına bütün tokalarımı takar makyaj yapardım ona..

  • Ayım vardı, sarılmadan uyuyamazdım, hoş şimdi de değişen pek bir şey yok, arada ayıya sarılıp uyuyorum tek fark bu nefes alıyor : )

  • Bebeğim vardı :)

  • hepsini seviyodum bütün oyuncaklarım peluşlarım hala duruyo

  • Bebekler :) Bi ebegim vardi aglardi sut verirdim çok deger verirdim ama komsunun kizi bozmustu :( O gunden beri gicigim kiza :(

  • barbie bebeğim vardı hala saklarım

Erkekler Ne Diyor 10

  • Resi diye bir köpeğim vardı onu çok gezdirirdim yanımda birde ufak demir arabalarla çok oynardım

  • mercedes marka otomobilim vardı onu çok severdim birde lego takımımı:)

  • doktorculuk takımlarım kızlara yaklaşmak ıcın cok gusel parcalar bulmusutum

  • kurmalı bi arabam vardı kendi etrafında dönebiliyordu.. :)

  • ben kurubakliyatları kamyonlarla halı üzerinde taşırdım nakliye işi yaparmışım genelde

  • araba tutkunu olduğumdan çok arabalarım vardı ve o zamanlar arabaya ayaba diyordum :)

  • Karaa bir tren vardı, birde renk değiştiren arabalar, sıcakta farklı renk soğukta farklı renk oluyorlardı bir de legolarım :)

  • uzaktan kumandalı ferrari'm vardı.hayatımdaki ilk ve son ferrari 'idi.

  • benım yktu tencere tabak ıle oynardım..

  • tir

Yükleniyor...