Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

"Ben senin içini sevdim dış görünüşünü değil" ne demek bu?

"Ben senin içini sevdim dış görünüşünü değil" demek su mu oluyor dış görünüşünü sevmedim ama karekterini sevdim.. Ne anlama geliyor bu?


0|0
27|34

En İyi Erkek Görüşü

  • güzel şey söylemiş dert etme.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 34

  • Böyle net bir ayrım yok öncelikle birini sevmede. Çünkü, insan sevince hem karakter hem de dış görünüş bu sevgi paketinin içinde oluyor. Yani, karakterini sevmişse buna dış görünüş dahildir. İnsanın gözünün beğenmediği, fiziğini sevmediği hem de hiç sevmediği birini sırf karakteri için seçmez. Seçiyorum derse de yalandır.

    0|1
    0|0
  • Yok ya ne alakası var bırakın şu paranoyakça düşünmeyi :) senin kişiliğini sevdim demek başka bi anlamı yok.

    0|1
    0|0
  • çirkinsin demek :D

    0|1
    0|0
  • sürekli onu güzel kızlardan kıskanıyosan veya güzel değilim falan diyosan buna karşı söylemiş olabilir

    0|0
    0|0
  • Aşk diye Tabir Ettiğimiz Şey Bu Zaten..İnsanlar Aşkı Dış Görünüşten İbaret Olduğunu Sanıyorlar Ki bu Yanlış..İlla Ki Dış Görünüş Te Önemli Ama Senin Karakterin Düzgün Olmadıktan Sonra Dünyanın En Güzel Bayanı Veyahut Erkeği Olsan Neye Yarar?Zaten İnsan Birini Çok Severse Güzelliği Ona Kalır..Başkasına Ne?

    Mecnun'a Sormuşlar: ''Leyla Bu Kadar Güzel Değil,Neyini Beğeniyorsun?

    ''Bir De Benim Gözümden Bakın Leyla'ya!''

    İşte Bu

    0|0
    0|0
  • iyi bir şey demiş :)

    0|1
    0|0
  • sen çirkinsin ama için güzel demiş :D

    0|0
    0|0
  • Tip olarak fazla cekici olmasan bile karakterin kişiliğin güzel benım ıçın önemli olanda bu demiş.

    0|0
    0|0
  • güzellik ve fiziğin için önemsiz demiş ruhunun karakterinin daha önemli olduğunu söylemiş

    0|1
    0|0
  • çikolatadan örnek vereyim herkes sever:p sen çikolatayı görünüşü için mi seviyorsun yoksa tadı için mi bu da öyle birşey

    0|0
    0|0
  • dış görünüşünü sevmedim anlamına gelmiyor. içindeki kişiliğin daha önemli demek oluyor bu cümle :)

    türk kızlarından duymak zordur. genelde türk kızları dış görünüşe ve paraya bakar.

    0|1
    0|0
  • Huyunu suyunu seviyorum dış görünüşün önemli deqil diyo bu kadar

    0|0
    0|0
  • Sonuç olarak seviyor önemli olan bu bence.

    0|0
    0|0
  • hissettirdiklerini , yaşattıklarını , hayat duruşunu , ifade edişini , tutkunu , erdemini sevmiş olabilir senin . ama farklıda kullanabilir bazen bunu sevgililer . beklentiye göre yani . mesela kimiside yaramaz , arsız , deli dolu ve amacına hitap eden tiplerden hoşlanırlar

    0|0
    0|0
  • içini derken nekadar içini onun hakkında bi detay verdimi bence bunuda düşün :D belki onun bahsettiği iç böbrek ciğer değildir daha dısarsıdır en dısardı da değil tabi ... iç yani iç... :D

    0|0
    0|0
  • "Ben senin bildiğin erkeklerden değilim." mesajı vermeye çalışmış lakin hiçbir erkek fiziksel olarak ilgi duymadığı bir kızı sevemeyeceği için bahsi geçen bildiğimiz erkeklerden biri.

    2|1
    0|1
  • eğer sen güzel birysen ve o çocuk yakışıklı değilse sana göre; büyük bi ihtimal seni elde tutmak için söylemiştir.

    yok sen güzel değil ve o yakışıklı ise; seni gerçekten seven birisidir o kişi...

    belki de ikisiyle de alakası yoktur ortada gerçek bir Aşk vardır bilemeyiz...

    (Genelleme yapmıyorum böyle düşünüyorum.. İllaki böyle olacak diye birşey yok..)

    0|0
    0|0
  • Güzel birşey istemiş değil eminim senin dış görünüşünü beğenmiş ona hayır demeni istemediği için öyle demiş

    0|0
    0|0
  • iki secenek var ya cok güzelsin bi tarafın kalkmasın diye söylüyor yani beni güzel olusn değil davranısların etkiledi yoksa güzel bulurm gibilerden yada cirkinsin ve bunu mesle ediyorsun davranıslarınla oda kendini ezmemen için söylüyor gibi gibi...

    0|1
    0|0
  • gerçek sevgi budur. ahh ah

    0|0
    0|0
  • hayır...içini sevdim dış görünüşünü degil demek..dış görünüşünü sevmiyorum anlamına gelmez...bu sevgiyi anlatmanın bir yoludur ve çokta güzel ifade etmiş..beden güzelligi herşey demek olmadıgını aslında senin ruhunun güzel oldugunu söylemiş...onure etmiş seni...

    0|1
    0|0
  • şu anda ayrıysanız ayrılığın bahanesi olarak söylemiştir

    şu anda birlikteyseniz de eşşekliğine doyamadıgı ıcın soylemıstır

    0|0
    0|0
  • kötü bir şey değil içini sevdiyse dışın ne olursa olsun sevmiş işte. Ha illa güzel demesini istiyosan onu bilemicem.

    0|1
    0|0
  • özgüvenini törpülemeye çalışıyor,kendini birşey sanıpda benden gitme diyor,yada seni beğenmiyorumu kibarlaştırıyor..

    0|0
    0|0
  • Adam saf türkçeyle söylemiş nasıl anlamadın yahu açık açık güzel değilsin ama iyi birisin demiş

    1|0
    0|0
  • çirkinsin demek

    0|0
    1|0
  • "çirkinsin ama huyun ve karakterin güzel "

    0|0
    0|0
  • ben seni sen olduğun için sevdim yani senin fiziğine vurulmadım diyor.

    1|0
    0|0
  • çirkine yakınsın ama giderin var demek

    1|0
    0|0
  • dış görünüşüne önem vermeden sevmiş işte..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 27

  • Güzel bişi demek istemiş rahat oL..

    0|1
    0|0
  • ay bayılazaaam...

    çocuk güzel bişiy söliim demiş sen lafı nerelere çekiyosun...

    öküz altında buzağı aramayın pilis...

    2|0
    0|0
  • senin davranışlarına, karakterine, konuşma tarzına aşığım dış görünüşünün bir önemi yok demek.

    0|0
    0|0
  • tipini beğenmiyor ama seninle bir bütün gibi ..

    0|0
    0|0
  • kalbin güzel diyor hep derler ya dışı değil içi önemli diye hiç anlamam bu lafı sanki pazardaki elmadan bahsediyoruz :)

    0|0
    0|0
  • Kişiligini sevdirebilmişsin, bu güzel bir şey.

    0|0
    0|0
  • yani diyo ki elmayı seviyorum vitamini bol ama yemicem

    1|0
    0|0
  • Benim için asıl önemli olan senin iç güzelliğin diyor işte ammada tersinden anlamışsın.

    0|2
    0|0
  • iyi birşey söylemiş oluyor.

    0|0
    0|0
  • karakterin onemlı dış gorunusun degıl demek ıstemıs karakterını begenıyo yanı

    0|0
    0|0
  • ne güzel işte esas olan kalbi sevmektir

    0|0
    0|0
  • palavra. senden daha güzelini bulim sana eyvallah etcem demek.

    0|0
    0|0
  • Bunun neresini anlamadin ki? Senin karakterini, davranislarini begenmis dis gorunusun pek de onemli degilmis onun için..

    2|1
    0|0
  • Vitrinine değil iklimine demek oluyor.

    1|0
    0|0
  • ben senden daa iyiyim demek istemiş.ayrıl bence

    0|0
    0|0
  • Çok şanslısın :)

    0|0
    0|0
  • pardon ama yaş kaç senin ?

    0|0
    1|0
    • herkeste cadılık yok. tamamen iyiniyetli. pek de masumdu...

    • :) iyi peki madem :))

  • Farklı olduğunu göstermeye çalışıp aslında öyle olmayan'dır :)

    0|0
    0|1
  • karakterini sevmiş kısaca

    0|0
    0|0
  • Bu koca bir yalan oluyor hala yiyen var demek .d

    1|0
    2|1
  • Güzel bir şey demiş, anlamı gayet açık.

    0|0
    0|0
  • ıçın guzel dısın cırken demek

    0|0
    0|0
  • güzelede çirkinede söyleniyor "Güzelliğin/çirkinliğin benim umurumda bile değil içini seviyorum " diye

    0|0
    0|0
  • Gönül gözüyle görmek demek.

    0|0
    0|0
  • Demek ki onun için hiç bir kızdaki dış görünüşünü önemsemiyor bence bunu demek istedi sanırım :)

    0|0
    0|0
  • seni gerçekten sevmiş demek.

    0|0
    0|0
    • yalan bunlar yalan ... o standart bi erkek lafı inanmayın böle şeyler :D gerçekten seven insan kelimerli 2. planda bırakır hissettirir..

  • bunu anlamayacak kadar aptalsın demek..iyi bir şy demiş..öenmli olan duyguların dış görünüşün yani fiziğin demiş..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...