Kısa bir süre sonra ölecekmişim gibi hissediyorum... Size de böyle olduğu oluyor mu?

Kısa bir süre sonra ölücekmısım gibi hissediyorum. Az evvel en yakın arkadasıma öldüğümü duysan ne hissedersin dedim. Herkese sorasım var.. Sizede böyle oldugu oluyormu ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sadece his mi yoksa panik atak var mı..?

    • geçmiş olsun o zor işte bende yaşadım.. :(

      Allah şifa versin..

    • o da var :(

Erkekler Ne Diyor 20

  • hep böyle hissediyorum

  • bazen oluyor sanki kalp krizi gerirecekmiş gibi oluyorum

  • Hayatın basitliğini anladığın zaman bu sorununu ortadan kaldırırsın.Bende ölecekmişim gibi hissediyorum sürekli çünkü eninde sonunda öleceğim.Yoksa birileri ölümsüz mü?

    • Hiçkimse ölümsüz değildir ki. Ama katılıyorum hayatın basitliğini 3-4 gundur daha iyi anlıyorum.

  • olur du kafanı bir şeylere verememenden kaynaklanı kendine meşgale bul kafanı biraz meşgul et zamanla geçer.

  • Nadiren bana da oluyor ama sonra bir ferahlama geliyor ki; sorma... heheh.

    • Hahaha

    • Fake'lerle taciz ederim :(((((888

    • Basacan engeli

    • Öncekileri Göster
  • oluyor arada ama ölmüyorum bence psikolojik bir şey

  • Bazen öldüğümü düşünüyorum.

  • Zaman zaman olur banada. Keşke her günümüzü yarın ölecekmişiz gibi yaşasak.

  • böyle devam edersen pek yaşayacakmış gibi gözükmüyosunn

  • şayet geç kaldıysam cennet mekanın olsun.halen yaşıyorsan merak etme ölmeyeceksin.

  • acıpamukşeker ölmüş derim bişe olmaz merak etme :d

  • panik atak belirtisi

    • illa panik atak kalp sıkışması değilki. ölme hissinin gelmeside panik atağa giriyor

    • o var zaten nefesım daralmıyo kalbım de sıkısır gibi olmuyo sadece bır hıs

  • banada sen ölecekmişin gibi geldi

  • profil resmin ruh halini yansıtıyor zaten :)

    • gereksiz yere çok karamsar tablolar çizenleri sevmem.kısmen doğru kısmen yalan derim

    • :) Yalan mı o profil fotosunda anlatılmak ıstenen :)

  • link izle tavsiye ederim sorularının cevaplarını alırsın

    • bişi değil

    • Çokk tesekkurler.

  • depresyona girmişsin, arkadaşlarınla daha fazla zaman geçirmeye bak

    • ayyy galiba... ://

  • Ölmezsin...

    Ben dua ediyorum şimdi, 100 yıl rahat rahat yaşa ve saçlarındaki beyazlarla, yeni yıkanmış mis gibi çarşaflı yatağında huzurlu bir şekilde, torunların yanındayken vefat et diye..

    • :) amin.. Allah razı olsun... Aynı dualar da benden sana.. dua edenin bol olsun arkadasım.

  • ölüm... ölümü kim beklemiş ki, ölüm beklendiğinde gelsin. ölüm beklenmediği bir an da tam karşına çıkıverir. bazen gözünü maviliklere diktiğinde bir bulut ararken ölürsün, bazen de lavaboda ellerini yıkarken yıkılırsın. ölümü düşünmeden hiç bir zaman geçmez. ama hiç kimse beklemez ölümü.

    • Öylemi dersin. Belkıde ben fazla sıkıldım

  • ölüm korkusunu hissetmek güzel şey sonuçta bir gün mutlaka ölücez ama sürekli yaşıyorsan bunu hayatını olumsuz etkilemesin ben bi insan sever :) olara kimse ölmesin isterim

    • :) ne guzel olurdu..

  • Banada oluyor sık sık. çık gez dolaş geçer kapalı ortam sıkıyor insanı..

    • Haklısın sanırım.

Kızlar Ne Diyor 15

  • merhaba pamuk şeker bende senin gibiyim ölüceğimi hissediyorum çok mutsuzum bana dururp dururken geldi bu his panik atak falan değil senin nasıl başladı aydınlatırsan çok sevinirim

  • ara ara oluyo.

  • Çok sık oluyo.

  • saçmalama pemuk şeker ya

  • Bazen ben de öyle hissediyorum ama geçiyor birden bire :D

  • Arada olur öyle şeyler.

  • ne ölüm'den korkmak ayıp, ne de düşünmek ölüm'ü...

    bazen bana da öyle geliyor

    • ://

  • Hepimiz ölcez:/

    • evett:(

  • bana çoook eskiden öyle bir his gelmişti :))

    17 yaşımdaydım kesin bir kazada ölecem diyordum bunu sadece bir arkadaşmla paylaştım. kardeşlerime annemlere falan salak salak mektuplar yazıp arkadaşıma bıraktım. kardeşlerimi ona emanet ettim resmen ölümü bekledm :)))) ama üzerinden 11 yıl geçti :D sonra mektupları falan yok ettim tabi birdaha da gelmedi o kadar kuvvetli bir his.

    • yok arada gelmiyor işte bir kere geldi gitti ama şimdi düşündüğümde hala çok gülerim o zamnki hallerime :D

    • :):):) arada gelıyo herhalde sanada

  • haziran da oğlumun sünnetivar ve ben bugün nedense çoğu arkadaşıma ben sünneti göremeyecem ölücem dedim:((öyle hissettim.

    • aminnnn

    • Allah ayırmasın ya :/

  • aynı his bendede var hatta duymayan kalmadı 19 yasındayım bu sene son yılım gıbı gelıyor bana

    • :)

    • amin kuzucum ya :)

    • jübilemizimi yapıyoruz sence?:)hayırlısını versın allah

    • Öncekileri Göster
  • Sen nasıl bişeysin yaa..! Böyle kişilere kızarım hep.. İyimser ol biraz tatlıpamukşekeri.. Anlaşılıyorki sıkıntıların var -sen ne kadar kabullenmicek olsan da- sorunlarında yardımcı olmaya çalışırım, dertleşebilirsin benle.. (eski selingül aklıma geldi birden, ne çok dert dinlerdim, ne güzeldi :(((( )

    • Gül şöyle ;)

    • Çok tesekkur ederım :)

  • hiç aklimin ucundan bile geçmiyor :)

    • :))) ohh ne guzelll

  • oluyor evet..6 gun once tanidigim bir kiz ani beyin kanamasi gecirip 2 saat icinde vefat etti benden 1-2 yas kucuktu cok uzuldum...onunda hayalleri vardi ama demek ki yasam suresi bu kadarmis

    • amin..

    • Allah rahmet eylesın :(

  • tersi oluyor.

    +ölceksin galiba

    -o nerden cikti

    +öyle hissediyorum

    -som agizli

    +cok da genctin lahn ):

    - yürü git..

    • :)

Yükleniyor...