Saat 5'ten 9'a kadar görülen rüyaların gerçekleşme olasılığı varmış. Duymuş muydunuz?

Gerçekleşebildiklerini duymuştum. Saat 5'ten 9'a kadar görülen rüyaların gerçekleşme olasılığı varmış. Duymuş muydunuz?

Namaz vakitlerine denk geldiği için deniyor... Başınıza geldi mi böyle bir şey?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ben de o tarz bir şey duydum. Genelde rüyaları saat 2-3 arasında görürmüşüz.

Erkekler Ne Diyor 11

  • sanmıyorum..

  • doğru olduğunu zannetmiyorum

  • genelde rüyalarda zaten o saatlerde görülür.sanmıyorum dediğiniz şeyin olasılığını

  • hayır rüyalar genelde sabah'a karşı görüldüğü için o saatlere yakın saatlerde uyanıldığında sanki gerçekleşeceği umudu taşırsınız içinizde. çünkü rüyaya yakında zamanda uyandığınız için rüya bilinç altınıza yerleşir. ilk uyuduğunuz anda gördüğünüz rüyayı hatırlayamazsınız. anlayacağın şu ki; hurafelere inanma. aç araştır.

  • hee namaz kılanın rüyaları gerçek olurmuş derler..

  • akşam tarifesi mi buu ...

  • uyanmak üzere olduğum anda gördüğüm rüyalar var ama daha hiç gerçekleşen bir rüya görmedim

  • o zaman mıllı pıyangoyu dusunerek yatacam

  • saçmalık bence.

  • Öyle bişey olsa çevrem kızla dolar,zengin olur,farklı bir memlekette güneş altında uzanıp yatıyor olurdum.

    • =) Onlar reklamlar

    • inanmadım zaten merakımdan sordum :))

    • öyle ama,her denilene inanma.

    • Öncekileri Göster
  • destekli sallasınlar bari

    • ben de inanmadım bakalım bilen var mıymış bu tarz bir şey diye soriyim dedim :))

Kızlar Ne Diyor 10

  • olsa nolur rüyasını hatırlıyan var mı

  • Saat 5 gibi uyudum ve 9 gibi uyandım dün.Demek ki... :O

    • evden çıkma :D

    • Kötü bir şey gördüydüm :(

    • :O ne gördüysen gerçek olucak! (!)

  • hiç duymadım inanmadımda

  • bazılarıda seytanın uykumuza soktugu ruyalar der onlar ıçın ınanmıyorum pek ıkısınıde

  • nereden bilecemki saat kaçta gordugumu

  • akşam 5 mi sabah 5 mi ? =)

    • Sabah (:

  • Saatlerini bilmiyorum ama ezan vakti görülen rüyaların gerçekleşme değilde doğru ve gerçek mesajlar verdiğini duymuştum daha önce. Bizim neneler dedeler öyle derlerdi.

    • Ben inanırım olabilir ama herkese değildir tabikide

    • Saat olarak da zaten ezan vakitlerini kapsıyor :) ben pek inanmıyorum aslında ama merak ettim sorasım geldi

  • Sabaka karşı görülen rüyaların gerçekleşme olasışığı var diye biliyorum ama belirlenmiş bir saat yok:)

  • Yaşar Nuri Öztürk'e sorsana bunu cuma günü, nasıl dalga geçer seninle.

  • Evet dediğin gibi, Sabaha doğru görülen rüyaları genelde doğru çıkar denilir.

Yükleniyor...