İnsanlara laf anlatmak neden bu kadar zor?

Adam bağırıyo telefonda ben sesimi yükseltince bana neden bağrıyosunuz diyor:)

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ya anlayışında sorun var yada kafası doludur anca idrak etmiştir. :))

    • Pollyana diyorsun denemek lazım tabi:)

    • Öncekileri Göster
    • 5 kuruş para veren memleketi satın aldım sanıyor. onu çok seviyorum :D

    • haha :D Dök içini.

Kızlar Ne Diyor 15

  • Eğer rahatsız olduysam çekinmem söylerim usulca , sıkıyosa bağırsın ...

  • Bende bağırırım.Bu işi karakolda tatlıya bağlarız.:))

  • aynı frekanstan olmayınca zorr

  • kim kende laf söylensnn ister ki :)

  • herkes benim dediğim olsun diyor. eleştiriye, yeni fikirlere açık olmamaktan kaynaklanan bir sorun bu

  • Anlayışımız kıt :(

  • Bazıları öyle oluyo işte napcaksın.

  • anlatma yeteneğin yok belki

    • Var ben biliyorum.

    • Öncekileri Göster
    • Eksiledim. Kezbanlara bir şey ispat etmiyoruz.

    • beni artıla :))

  • insanlara laf anlatmak zor çünkü herkes kafasına koyduğunu yapıyor..benimde şurda hatam var deyip karşındakini dinlemiyor...böle olduğu sürece tartışmalar yanlış anlaşılmalar devam edecek!

  • Böyle tipleri hoş görmek lazım. salla gisin

  • Şizofren belki.Hoş görmek lazım.

    • naber kiz kezban

    • Öncekileri Göster
    • verin ya rakımı, versenizeeee, aloooooooooo

    • hahhaha

  • su aralar benim de sabrımı zorluyolar

    • arayım senıde az bagırım cagırım sana:d sende bana rahtlarız:d

  • senle aynı kaderi yaşıyoruz desene..öğle arası sonra arayın dedim..anlamadı hala konuşuyor..kapattım yüzüne..

    • Aynı durumu 3 kez anlattım 3. seferinde e tamam bende bunu istiyorum dedi. Anlama soruunu olduğunu düşündüm ama toz da kondurmayan tiplerden:)

    • Öncekileri Göster
    • En son anlaştık sert bi şekilde de olsa orta nokta bulduk diye düşünüyorum.

    • terbıyesız:D:D

  • evet frekansı yakalamk zor ne yazkki.. insanlar puzzle parççaları gbi bnce en azndan bana göre ve her parca her yere uymaz .. her yere uymadgı için de her zamn her seyi anlmayablr blmem anlatabldm mi

  • bazen oluyo öyle. hıncımı çıkaracak, ağız dolusu çemkirecek birini bulursam bağırırım.

    • bana bağırabilirsin :(

    • özele gel, çirkefliğimi herkes görsün istemiyorum:(

Erkekler Ne Diyor 12

Yükleniyor...