Hayır yapmak istediğinde nasıl bir hayır yaparsın?

Arkadaşlar hepimizin zaman zaman içinden hayır yapması gelir... Peki bunu nasıl yaparsınız? Para şeklindemi yoksa başka bir şekilde?


0|0
7|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Şuna yaptım buna yaptım diye sormuyor arkadaş, nasıl yapılır diyor ve normal bir soru,

    ben bi kutu çikolata alıp dağıtırım mahalle çocuklarına,

    ya da anneme para veririm, ihtiyaç sahibi bir çocuğu giydirsin diye, ya da yine çocuklu ihtiyaç sahibi birisine maddi olarak da yardım edilir.

    İnatla işin içine çocuk karışıyor, çünkü çocuk sevindirmek sevaptır, ayrıca en çok çevresine özenen ve ihtiyaç duyan çocuklar.

    0|0
    • Cok sukur beni anliyan oldu :) tsk ederim :) Bu arada bencede cocuk sevindirmek bide yaslilari sevindirmek buyuk sevaptir :) Saol yorumun icin :)

Erkekler Ne Diyor 12

  • hayırın maddiyatı maneviyatı olmaz aga

    0|0
    • Bende olur demiyorum zaten aga

    • Hepsini Göster
    • Anladim.. tskler yorumun icin :)

    • rica ederm

  • Öğrenci okuturum...her büyük işimden sonra bir öğrencinin yıllık masrafını karşılarım..bunun haricinde topluma yararlı pek çok bişiler yaptım..( bu tip şeylerden bahis etmek hoş olmuyor)...

    1|0
  • yapılacak hayır anlatılmaz. Anlatılırsa önemi ve değeri kalmaz. Hayırın tarzı da olmaz.

    1|0
    • Tarzi olur demiyorum zaten, sadece ne sekilde yaparsiniz diye sordum..yani ornek olarak. Tskler yorum icin.

    • Hepsini Göster
    • dedim ya sana hitaben demedim diye lady :))

    • Tmm tamam :D Saol yorum icin ;-)

  • konum ortam ne gerektiriyorsa ...

    0|0
  • sağ elin yaptıhını sol el bilmeyecek şekilde maddi manevi olabilir seninle paylaşmak güzel olabilir ama yardım yaptığın insanın gururunu incitir kırar icimden kendimle gurur duyarım belki ama dışa dönük alcak ğönüllü olmak lazım

    0|0
    • Oyle tabi, ama ornek vere bilirsin messela.. yani kime hayir yaptihini anlatmana gerek yok :) ne sekilde hayir yapardin diye bir ornek vere bilirsin, ama eyer icin rahat etmiyecekse soyleme zaten :) tskler yorum icin :)

    • cevremde kırada oturan bi care insanlar var iki yakaları bir araya gelmiyor mesela yeni evlenecek gariban gözünün icine bakarlarya icim acır anla işte mesela metrobüse yürürsün merdivenlerde gercekten sakat olan insanlar gelde yıkılma daha ne söyliyeyim biraz duygusalım icim acıdı ama teşekkür bu gün cuma hayırlı bir gün of of

    • Cok tsk ederim yorumun icin :)

  • sol cebim hep fakirdir, sağ cebimden biraz alıp sol cebime çaktırmadan verebilirim...

    0|0
    • Vay kendine buyuk hayir yapiyorsun desene :-p

    • Hepsini Göster
    • Tskler yorum icin :)

    • ben teşekkür ederim :)

  • Hayırlarin en güzeli gizli yapılanıdir demişler ne olduğu farketmez maddi manevi Allah katında ikiside makbuldür

    0|0
  • Ben öğrenciyim son bir hafta kaldı harcı yatırmaya yatıramazsam ders alamıcam bana miktar fark etmeksizin "hayır" diyebilirsiniz...:D

    0|0
  • para veririm ihtiyaç sahiplerine

    0|0
  • bir anda spontan gelişen içten gelen bişey

    yapıyorum arada ama söylenmez. bana kalsın.

    0|0
    • Dogru soylenmez yapilan hayir ama ornek vere bilirsen sevinirim. Ama yok diyiyorsan bana kalsin saygi duyarim :-)

    • mesela çöpten bişeyler toplamaya çalışan eli yüzü pislik içinde gerçekten ihtiyacı olan insanlara yardım edilebilir.

  • Evde kalmış kızları himayeme alıyorum :)

    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • O burda söylenmez.

    0|0
    • Onrek yani ne yapa bilirsin hayir olarak. Oyle herseyi anlatmanizi sormiyorum, yani kime ne yaptihinizi. Yinede tskler yorum icin :)

    • Biz yabancımiyiz söyle söyle :)

    • Ornek dedik haha

  • yolda birini görürsem para veriyorum

    0|0
  • En makbul hayır gizli olandır.Ayrıca hayra vesile olup yardım eden kişide hayır yapmış kadar sevap kazanır..Hayrın azı çoğu yoktur gönül bir çok şeyi yapmak ister ama imkanlar ne ölçüdeyse elimizden geleni yapmalıyız...

    0|0
  • gizli yapılır hayır bence söylenince bir önemi olmaz.Örnek verecek olursak hayvanlar için su ve yemek koyabiliriz.

    0|0
  • Yetim sevindiririm.

    1|0
  • bence cocuk esırgeme kurumuna gıt onlara hedıyeler al ılgılen en guzel hayır bence bu.

    0|0
  • neden hayır yapmam gereksin herkes başının çağresine baksın

    0|0
    • Boyle dusunursen gerekmezde zaten kabul olmaz

Yükleniyor...