• Sor
  • Bence

Türk kızı ile yabancı kızlar arasındaki farklar?

Arkadaşlar uzun zaman sevgilim olsun diye didindim durdum.Elimden gelen herşeyi yapmama rağmen sonuca varamadım.Beni çok derinden yaraladı.Bu kaçıncı... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • Yabancı kızlar güzel.Türk kızlarının çoğu kezban(hepsi değil tabi)bide bir link atardımda boşver hesabımı falan kaptırlar.

    • Boşver kardeşim mal meydan zatende neyse.

    • aynen :)

Kızlar Ne Diyor 8

  • Yabancı kızlar daha geniş oluyor çoğu Türk kızı aşırı tutucu.

    • Keşke hepsi senin gibi özeleştiri yapabilse bide teşekkürler :)

    • Öncekileri Göster
    • Bu inancında da seni destekliyorum :)

    • Bende teşekkür ediyorum :)

  • Tamam abi düğününüzde o yalancı bebek gibi her istediğini yapan İngiliz bacıyla karşılıklı Ankara havası oynarken görürüm seniİngiliz miş Rus muş sizin genellemenizin taa..

    • Ben kendimden örenk verdim benimki ingiliz.Rus seven var asyalı seven var.arap seven var.Senin rus deyip aşağıladığın millet kadar eşine sadık millet yok..

  • Birinin yaşadığı ülkede ürünler 1. Kalite diğerinin değil.

    • Hangi ülkede ürünler 1. kalite

    • Öncekileri Göster
    • Sen koyun, ben çoban.Anlatabildim mi?

    • Haklısın desem susmana yeterm mi?

  • Bir gun iki ayri milletten alacagim hatunlari karsima sevip sevisip anlatacagim, soz.

    • Sanada bu yakışır..

    • Öncekileri Göster
    • Sana kalmadi.

    • çok üzüldüm

  • ya sen denk gelmemişsin yoksa sevinecek çok:)

    • sevilecek çok katılıyor.Sevgine karşılık verecekler nerdeler.

    • Öncekileri Göster
    • evet çok haklısın

    • herkes aynı hayatta kendini bir şey sanma ne kadar çok bilirsen o kadar bela başa

  • Bir bayan olarak kesinlile katiliyorum soyledigine ne bayanina ne erkegine yaraniliyor bu ulkede

  • türk kızı her zaman öndedir!

    • hiç bir zaman olmadı bu gidişle olamaz da bence :D

    • Öncekileri Göster
    • türk öndedir demek ırkçı bir yaklaşımdır

    • eyvallah kardeşim ben bu yabancı dili afrikada öğrendim de :D bana ırkçılık milliyetçilik çok uzak kelimeler.

  • Evet haklisim Turk kizi cok sorunlu trip atmaktan başka daha iyi yaptiklari birşey yok ayrica çok güzel falan da degller ama bir konuda haksizsin Turk kizlarida dunyaya acilabilir.

    • Açılamazlar demedim ki açılabilirler ama erkeklerden daha fazla sıkıntı çekebilirler dedim.Ben erkek olarak paramı cebime koyar ingiltereye giderim ama herhangi bir kız bunu yapamayabilir dedim.Kızlarımız keşke açılsalar o zaman tuğçe kazaz gibi kürkçü dükkanına dönerler ve türkerkeklerini daha çok severler :D örnek olmadı biliyorum ama espri yaptım :D
      Teşekkürler güzel yorumun için.

    • Öncekileri Göster
    • Giderlerse işte kapı işte sapı.

    • Giderler sen merak etme

Erkekler Ne Diyor 7

  • bence sen Türkiyeyi terk et ingilterede yaşa orada insanlarda daha insandır. Biliyorum biz biraz cahil bir toplum oluşumuz yüzünden sevgi denen şeyide bilmiyoruz Ayrıca din konusuna saplanıp kalmak bana göre yanlış. Bir insan iyi biri olabiliyorsa neye inandığının anlamı yok

    • Aynen kardeşim yakında bu dediklerinde olur.

  • Zihniyet farkı var bir kere. Batı zihniyetiyle türkiye zihniyeti arasında dağlar kadar fark var. Bende asyalılara hayranım mesela :D batıdan da iyiler bence

    • Kardeş ben kendi arakdaşımdan örnek verdim sen nerden istersen takılabilirsin.

  • bu kavga bitmez.not = el-amin maalesef haklı.

    • Kendimi tam ifade edememiş olduğumu bilmeme rağmen dilim döndüğünce yazdım.Kızlarımızda elbette hepsi öyle değil ama genel itibarıyla durum bu maalesef kardeşim.Teşekkürler yorumun için

  • bizimkiler yediği naneleri çok güzel saklarlar yabancılar direkt yüzüne söylerler karakter meselesi :

  • Düğününe davet edersin artık :)

    • olursa ederim eyvallah kardeşim çok hızlı gittin :D

    • Öncekileri Göster
    • Boş ver onları ya.

    • Boşverdim gitti hadi bakalım :D

  • Türk kızları doğal olarak ciddi ve herkese sırnaşmaz bazen yol bile zor sorabilirsiniz..yabancı kızlar tersi

    • Türkkızı herkese merhaba sana elveda der.Sana bana müslüman olur anladın sen..
      Doğal felan değil hepsi egosu uçuk

Yükleniyor...