Kendi kendine konuşmak bir hastalık mıdır?

çoğu zaman kendi kendime konuştuğumu farkedip napıyorm ya diyorum sizce depresyon gibi hafif psikolojik bi durum mudur bu ?

Güncellemeler:
birde şu var ben çok takıntılı ve stresli biriym bunlarda sebep olabilirmi acaba rahat olamadığım için kendi içimde zıt kutupların verdiği bi savaş olabilirmi bu sonuçta kendi kendine konuşmak düşünmek değil sadece kendinle konuşmaktır sohbet eder gibi ve rahatsız oluyorum artık stres kaynaklıysa stresten arıma yolları nelerdir nasıl kurtulabilirim bedenimi rahat ve huzurda hissedebilirim ?
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sohbet eder gibi olmasa sorun değildi ama senin ki sadece strese dayalı ufak bir sorun gibi gözükmüyor. takıntıda zaten psikolojik bir sorundur. daha fazla ilerlemeden bir uzmanla görüşsen bundan kurtulabilirsinben de arada tek başıma konusurum ama sohbet etmem kısa cümle gibi aklımdan gecen soruyu sesli sormak gibi sadece onu nereye koydun, bu böyle nasıl oldu gibi.

Kızlar Ne Diyor 9

  • stres arttığında olur, genelde mükemmeliyetçi ve takıntılı insanlarda.bana da bazen oluyor ne yalan söyleyeyim:)

  • İleri derece değil ise, değildir bence.

  • yo çok normal;özellikle birisine sinirlenince bende çok konuşurum.ama sen başka sebeplerden konusuyorsan bilmiyorum belkı kucuk capta bır problem vardır.

  • Patlama noktası gibi . çok stresli olunca ben de konuşabiliyorum kendimle. Doğal

  • muhtemelen duyguların sosyal baskıyla bastırılmıs içindede catısmsını yasıyorsun

  • Aşırı kontrollü ya da titiz kişiler aksi durum kontrol dış ıbir durum olduğunda ellerinden birşey gelmez ve kendi kendilerine konuşarak çözüm ararlar.Olayı derinlemesine sanki karşısında sorunu yaratna kişiler varmışcasına konuşurlar .Klasik rahatlama yöntemi.Sıkıntılı kişilerin başvurduğu.Doktora gitmeni tavsiye ederim.Bu günlük yaşantını etkiler.

    • bütün yaşantımı etksi altına aldı günlükle kalsa iyi

    • Öncekileri Göster
    • çok haklısın bak konuşucak birini bulunca kendi kendime konuşmadığımı farkettim :) yeni insanlarla tanışmak konuşmak çareymiş meğer :D

    • evet ne diyeceksen burdan yaz.En güzeli.

  • bence insanın kendisiyle konuşmamasında bir problem vardır :) bunu engelleyemezsin bence yaa insanın her zaman yanında birileri olmaz tabiki konuşçan kendinle

  • farkında olmadansa öyle gibi, ben sadece sinirlendiğimde kendi kendime küfrederim, böyle bi şeyse sorun değil bence ama

  • yoo değildir.bende konusurum kendı kendıme.bende çok düsünmekten kaynaklanıyor.sende öyle mısın?

Erkekler Ne Diyor 6

  • Sorunun neden kaynakladığını yani neden konuştuğunu bulmak lazım önce.Strese dayalı mı mesela.Bir psikologla görüş derim.Nedeni tespit edildikten çözüm bulmak sorun olmaz.

  • arasıra bende konuşuyorum ama sürekli değil beni rahatlatıyor biraz özellikle çk sinirli olduğum zamanlarda ama sen sürekli konuşuyorsan bunu ulu orta yerlerede taşıyabilirsn durum ciddiyse doktora başvur

    • daha bu seviyede değil hiç olmaz umarım :D doktora başvurmayı düşünüyorum bakalım belkide genel bir problemdir

  • en azından 2 kişi konuşuyor sende.bende 3-4-5..kişi birbiriyle diyalog halinde sürekli olarak ben napayım :)

    • bi kliniğe yatmalısın :D

    • Öncekileri Göster
    • sende seri katil potansiyeli seziyorum :D kişilik karakter karmaşası yaşıyosun kötü bi durum ama pskologların çare olamaması gibi bi durum olamaz zira seni gördükleri gibi anlarlar zaten ya sen abartıyosn yada 1 tanesine gidip sonuç alamayınca bırakmışsın uğraşmayı bir çok yere başvurp işinde en iyisi olan iddialı bir doktora derdini anlatabilrsin halbuki

    • bende sana "haklısın" diyen de var "sen ne bilirsin" diyen de "ne desem acaba" diyen de.
      sen en iyisi bakma bana devam et yoluna

  • Kendine küsecek halin yok ya konuş kendinle

  • bir arkadaştan duyduğum kadarıyla hastalıkmış. yani aklından geçenleri istemsiz olarak söyleme.

  • E kendine küsecek halin yok :) bende konuşuyorum ama kimseler görmeden :) küsmeyi denedim olmuyor kendime :)

Yükleniyor...