Konservatuar okuyan var mıoyuncu olmak istiyorum ama sorunlar var

Özet geçmek istiyorum inşallah olur. Liseye başladığımdan beri oyuncu olma hayalleri kuruyorum. Çok araştırdım. Sadece 1 senem var. Tam yaşımda girip bitirmek istiyorum. Tamam belki 1-2 sene gecikmelide olur. Ama olsun yeterki. Başta ailem karşı bu duruma. Ailemin onayı olmadan bir iş yapamıyorum. Erkek olsam vururum yumruğu masayada çok yemiyor. Sonuçta ailem. İlk zorluğum bu. 2.si bulunduğum şehirde kurs yok. Kursa gitmem gerek. Ankaraya gideyim halamlarda kalırım diyorum. Babam karşı çıkıyor. 3.sü yeteneklimiyim gerçekten emin değilim. O kadar diretiyorum. Bir şey çıkmayacaksa uğraşmamalıyım. Ama çok umutluyum. Ne yapayım ben.

Güncellemeler:
Upluyorum buyrun :) Hiçmi yetkili bir abi yok :(((( uppppp
upppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
son upummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • konservutar okumana gerek yok müjdat gezene gitmen yeterli

    0|0
    • Orasıda konservatuar değilmi ?

    • Hepsini Göster
    • verdiğin paraya değiyor,sonrasında paraya para demiyorsun

    • ama sana tavsiyem,Eğitimin alıp,menejerin oalcak ajansı iyi seçmen,tümay özokur gibi

Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Genç babalık mi geç babalık mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ailen nie karsi cikiyor anlamadim kurslar var gidip egitim alirsin sonra universitede konservatuvar bölümü okursun oyuncu olmak kotu birsey degilki nie izin vermiyorlar

    0|0
    • Ya şimdi garanti bir iş değil maaşı düşük. Birde TV lerde şu tiyatrocu şimdi sürünüyor bilmem ne haberleri çıkıyor. Saçma sapan konuşup duruyorlar. Artık umudumu o kadar kaybedip soğudumki başka hangi bölüme giderim diye düşünmeye bile başladım.

    • Hepsini Göster
    • Sen dizi üzerine düşünüyorsun ama ben tiyatrodan bahsediyorum. Her mezun hemen dizi işlerine giremezki. Hatta belki hayatım boyunca dizilere giremem.

    • Nie öyle düsünüyorsun istek varsa yetenek varsa teklifler gelir zaten ha birde güzelsen daha kolay olur

  • bence sen başka meslek seç

    0|0
  • biri topcu biri popcu biride oyuncu olmak ister hey allahım :D

    0|0
    • yeter kanka günelleme şu konuyu bünye iflas etti :(

  • benim gibi 3-5 diziye gidip bırakma,ama çok iyi bişey ben tekrar devam etmeyi düşünüyorum dizi oyuncusu olmak iyi bişey

    0|0
    • Valla oyuncu oyuncudur :) Dizi snema tiyatro hepsini yapmak istiyorum. Eğitimini alayımda başka bir şey istemem

    • Hepsini Göster
    • Ajans işlerindenhoşlanmıyorum. Önümde engeller olmasada adam akıllı eğitimimi alıp biyerlerden başlasam.

    • o daha iyi olur eğitimini alırsan daha iyi yerlere gelebilirsin

  • sanki bu kararı vermekle geç kalmışın gene başarılar dilerim sana

    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...