Bir erkek niçin yalan söyleme ihtiyacı duyar?

Bir insan sevgilisini çok sevdiğini söylediği halde neden sevdiği insana yalan söyler ve bu yalanlar tekrar eder?

Güncellemeler:
Mesela sevgılım bır kızla bulusmusdu bunu bana soylemedı ben ortaya cıkarınca soylemek zorunda kaldı ısTe unutmustum fılan tarzı.. sonra baska yalanların da arkası ggeldı bnu yapmadım fılan dıyor sonra gene yalan oldugunu ogrenıyorm gıbı..
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • artık nasıl bir kıskançlık, nasıl bir çemkirgenlik varsa, eleman yalan söyleme gereği duymuş. oysa ki gayet rahat bir şekilde biri ile buluşacağını diyebilmeli. ne yani sevgilisi var diye başka dişi varlıklarla iletişim de mi kuramayacak? ha maksadı başkadır, o ayrı.

    • Tesekkur etdım ((:

Erkekler Ne Diyor 13

  • ]:|

  • mecbur kalır karşısındaki üzülecek gerçeği söylese onun için söyler bence

  • Merak etme ve dert etme bence. Niye mi ? Ben olsam ne yalan söylerim ne aldatırım nede onu üzecek birşey yaparım (Eğer gerçek sevdiğim kızsa bu ki bu hayatımda sadece 1 defa oldu).. AMA o seni sevdiğini söylüyor , ve yalanda söylüyorsa.. ayrılmak istemediğine ve devam etmek istgediğine işarettir.Bir erkeği kendinden soğutmak istiyorsan onun detaylarına gir, sürekli sorgula ve hatalarını ara. Sonuçta %98 evlenmeyeceksin bu kişiyle o yüzden Carpe Diem diyorum. ve şu sözümüde hiç bi zaman unutma.. YALANINI YAKALADAĞIN BİR KİŞİNİN DÜZELEBİLECEĞİNİ ASLA DÜŞÜNME.

    • Tesekkur ettim..

  • hayat yalan olmuş erkek yalan söylerse kaç yazar

    • Aynen oda cok dogru .)

  • haklısın ya siz kızların bi kanatları eksik yalanda söylemiyorsunuz hiç üç kağıt ta çevirmiyorsunuz gizli işlerde tüm bunları erkekler yapıyor demi :)

  • BR ERKEK YALAN SÖYLÜYORSA SORUYA SORUYLA CVP VERİR :))))

    • Bunu uygulamak lazım. Bakalım cidden yalan söylediğinde soruya soruyla mı karşılık veriyorlar?

  • sevgilin seni seviyrsa arıza çıkmasın diye söylüyordur. paranoya yapmk istemm ama sevmiyorsa başkalarıyla takılırken seni elinden kaçırmak istemdigi içindir.tabi derin bi konu yüzeysel bakarak ancak bukdr yorum yapabiliyorum

    • şimdi kadınlar daha zekice yalan söylüyor çünkü kadınların söyledigi yalanı farkedemiyoz zaten farketmeyincede o yalan olmuyor :)) erkk yakalndıgı için yalnıcı oluyor bu konuda cem yılmaz derki;''yalancı yalanı söyleyemiyen kişiye denir'' :)) çoks evdigim bi söz :P

    • Burdada hanı kadınların daha zekıce yalan attıgını soylemıs ama erkeklerınde cogu zekıce yalan atıyor :))

    • rica :))

    • Öncekileri Göster
  • Birşeyleri kaybetmekten korktuğu icin yalana başvuruyor.Alışkanlık haline geldiyse de kolay kolay azaltamaz bunu.

  • Cem Yılmaz'ın bu tespitini izlemelisin bence :) link

    • Tesekkurler cok begendım :D

  • sevgilin senden çekindiği için yalan söyliyebilir sen sürekli bi konu hakkında eleştiriyosan mesela o kız kim eskiden sevgilimydiniz gibi konular açıyosan mecburiyetten söylüyodur

  • İlişkideki aksaklıkları saklamak için. Kendimden biliyorum. Gerçi ben birçok konuda yalan söylüyorum ya neyse.

    • Yalan ihtiyaçtan doğar. Kimse can sıkıntısından yalan atmaz. =D

    • Tabı oylelerıne boyle yapılmak zorunda kalnııyor haklısın :D

    • Yalanı desteklice sağlam atarsan kimseye bir zarar gelmez. Ben sevgilimi aldatmadım, sadece başka bir kıza selam verdim. Sevgilim bunu duysa 3 gün trip atar. Bilmese daha iyi.

    • Öncekileri Göster
  • erkekler diye genellememk lazım çünkü bayanlarında yaptığı şeyler bunlar...

    • Genellemek deıl tabıkı bayanlarda yapıyor bunu ben oyle erkeklere ıtafen sordm (:

  • Konuya göre değişir

Kızlar Ne Diyor 6

  • kolaya kaçmaaa

  • ayrıl kızım bundan yalancı yaa

  • yalan söylemek kesinlikle hastalık bir süre sonra kendi de inanmaya başlayabilir:))

    • eveett

    • benim sorduğum sorunun cevabı bu mu yani :)))

    • yalan söyleme alışkanlıgım olmadıgı için kendi adıma cevabım yok ama söyleyen birini tanıdıgım icin evet inandıgına eminim

    • Öncekileri Göster
  • Ya yalancıdır yada o an çıkabilecek büyük bir sorunu önlemek için.

  • o da bir ihtiyaç

  • biraz daha açıklık getirsen? veya bir örnek versen

Yükleniyor...