Sizi uyutmayan şeyler nelerdir?

bu gece ve başka uyuyamadığınız zamanlar sizi neler uyutmaz?

ben genelde ya çok mutluysam ya da çok mutsuzsam uyuyamam. bu gece mutsuzum uyuyamıyorum...

sizin nelerdir?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 31

  • iş iş iş...

  • bu aralar vizeler

  • Aşık olduğum zaman , üşüdüğüm zaman , yandığım zaman birde uykum olmadığı zaman kerata uyutmaz beni ;)

  • Hiç bir şey uykumdan değerli değildir uykum geldikten sonra zaman yer mekan fark etmez direk uyurum :)

  • aklıma hep taytlılar gelıyor, otobüste falan gördklerim bir sinema şeridi gibi :)

  • Sadece sıcaklık

  • 63750 lira borç

  • Ben acıkınca uyıyamıyorum. Aç yatamıyorum. Muhakkak karınımı doyurmam lazım.

  • Söyleyemediğim için beni uyutmayan şeyler, söylesem seni uyutmayacaklar. :(

  • Yorgunluk uyumak güzel ve uyuduğunun farkında olabiliyorsan bu daha güzel :=)

  • üst komşumun bazasının ses çıkartması :) arkadaş yavaş zıplayın :) çatı çökcek yakında üstüme :)

  • son zamanlarda beni uyutmayan tek şey O' nu düşünmek.. çok özledim lan :(

  • Başımı yastığa koydum mu mışıl mışıl uyurum dünya umrumda olmaz :)

  • Gelecek kaygısı, aşk acısı bazen de açlık :D

  • Şu anda beni uyutmayan tek şey maçları izlerken devirdiğim rakı..

  • sabahtan dışarı çıktım sonra kadıköye gittim taa nerden maça gittim bağırdım bağırdım bağırdım sonra geri dönüş 12.30 falan oldu traş oldum sabah 7 de kalkmam gerekiyor ve gece 3.30a geliyor uykum mu ? cok var. neden mi uyumuyorum onun ayakta olduğunu biliyorum ve twitter'da bir yerlerde bşey paylaşacak diye bekliyorum. niye peki? ben bile kendime cevap veremedim...

  • valla orgun olduktan sonra deprm olsada uyurum yeterki yorgun olayim .

  • geceleri hiçbir zaman uyumam taa ki sabah 5 i görene kadar..sebebine gelince..

    7 yıllık eski sevgilim 3 ay oldu ayrılalı ama lanet olsun hala rüyalarımda...sadece rüyamda görmemek için uyumuyor ve vakit geçiriyorum

  • iki saat önce üç kutu monster içtim o uyutmuyor galiba

  • alışkanlık sadece.

  • erken kalkp işe gidecem. ama uyutmuyorsunuz.

  • telefonum bozuldu yarın işe geç kalırım diye uyumuyorum :D

  • bugün paso uyudum az öncede duble türk kahvesi içtim bu yüzden uyuyamıyorum yarın işte var 7 de kalkıcam :)

  • o değil de açken harbi uyuyamıyor insan.

  • Bizi uyutmayan sey guclendirir!

  • Uzun zamandır bana boyle üzüntü yaşatan olmamıstı. Bu gece uyku bana haram...

    • bendensin !

  • tahtakurusu ve cazibeme dayanamayan kadinlar,

  • ben bu netti aldıgım dan beri böyle hep p.c nin yüzünden

  • hava sıcak Adana yakmaya başladı şimdiden :S

  • gündüz at gibi uyudum.

  • yanlızlık sanırım :/

    • buda sorun mu dostum. çıkarsın sahile bir simitle kaç martının kalbini kazanırsın biliyor musun sen? :D bence denemelisin. sonra bir sonraki görüşmeye kadar sana minnettar kalıp dua edeceklerdir. ;) ...

Kızlar Ne Diyor 30

  • sohbeti iyi bir arkadaş :D :D mutlu mutsuz fark etmez benim için

  • açlık ve maddi manevi sıkıntılarımı kafama takınca uyuyamıyorum ya oturup içiyorum ya da müzik dinleyip ağlıyorum veyaaa :) p*rno izliyorum :P

  • ben hayal kurmaktan uyuyamam :) ve tabi aynen mutlu veya mutsuzken de uyuyamam. ben hiç uyuyamıyorum işte :D

  • düşünceler

  • Ertesi gün heyecanla beklediğim bir olay varsa uyuyamam.

  • Yaz gecelerinde sivrisinekler beni uyutmaz :)

  • birseylerin olmasini birilerinin dönmesini beklemek

  • yarın ne giysem fikri..

  • Bazen hayallere çok takılıyorum hayal kurmaktan uyuyamıyorum hoşuma gidiyor hayal kurmak.. Özlem uyutmazdı önceden.

  • herkesin sebepleri ayni ,asiri duygular ya da saglik problemi

  • Valla ben normalde çok geç uyurum sebepsiz.

  • Kalp acısı uyutmaz beni. Canım çok yanıyorsa moral bozukluğundan uyuyamam (o da milyonda bir olur :P )

  • Günü boyu enerji harcamadığım günler, uykum bir türlü gelmez...

  • ya ben nasıl bir insanım hiç düşünecek bişeyim yok yattığım an uyuyorummm bazen 20 dk ne düşünsem diye düşünüyorumm bir bakıyorum uyumuşum bir ton sorun varken bu kadar rahat olmak niyeeee :D

  • aklımda bişeyler varsa yani bişeyi derinlemesine düşünüyorsam veya baskı ve stres altındaysam uyuyamam

  • Diş ağrısı

  • uykum kaçmışsa buna sebepte gece yarısı yüz yıkamak :/

  • mutluyum aklimda hep "o" var uyuyamiyorum ve hastayim :((

  • Sıkıntım varsa uyku da yok.

  • yola çıkacaksam veya ertesi gün yapılacak heyecanlı bir iş varsa mümkün değil uyumam..

  • 12.30 da uyumuştum şimdi mide bulantısıyla uyandım uyuyamıyorum :(

    • canım çıkmıştım ya şimdi gördüm yorumu :/

    • Vay buradasın çok sevindim:) Miğden bulandığı için değil tabiki canım:)

  • içim daralıyorsa,başım ağrıyorsa,mutsuzsam...veya bir başkası için.

  • tek sebebim ks :((

  • bu gece bende mutsuzum.Allah o hocanın cezasını vermesin emi.bütün haftasonumu yedi daha da bitmedi ödevim yaaa :s

    • Hasta için vaka ödevi :)

  • 20lik dis agrisi.

  • Energry drink iciyorum, nefis uyutmuyor :/

  • Olcayto, demeden göz ardı edemem.

    • sende mi :/

  • Baş ağrısı.

  • Aklıma takılan şeyler..

  • hüzün,keder,elem,dert,tasa,kaygı,

    sinir,stres,açlık,korku

Yükleniyor...