• Sor
  • Bence

Arkadaşlar arasında popüler olmak nasıl olur?

Merhaba ben arkadaşlarımın yanında popüler olmak istiyorum nasıl yapıcam bunu? yerine göre davranmak istiyorum ama yapamıyorum :(

Güncellemeler:
:(

En İyi Görüş

  • popiler olmayı boşver...her zaman krakterli ve güvenilir ol..modan hiç geçmeyecektir...

    • tamam :) teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 7

  • popüler olmak istiyosan kendine öncelikle bi giyiniş stili belirle baktığımızda popüler tipler genelde ağzı iyi laf yapan tipler öyle bi meziyetinde varsa tamamsın

  • Hiiç böyle bi derdim olmadı. neysem oyum yanımda olanlar beni olduğum gibi kabul etmeli gerisi beni bağlamaz hacı.

    • haklısın ama bizim çevre biraz zengin cevresi eziyorlar insanı boş anında

    • Puhh sorun bumuydu ? Neyse sana kalmıs bişi.

  • Özgüven.

  • herkesle arkadas olan zaten bu populerlik demektir cok arkadasin olsun ben popiyim de ordan biliyorum.d

  • Popi olunmaz, doğulur ulan.

    • :)) naber

    • İyidir. Senden?

  • görünüşüne dikkat et.spor yap..havalı bir tarz edin.kızlara yüz verme .ilgilendiğin bi alan seç ona yoğunlaş başarılı ol.lisede bi çocuk vardı.havalı bi grupta takılıyordu ama havasızdı .sonra bu çocuğa bi haller oldu saçları her daim yapılı.düzleştirilmiş falan.görünüşüne müthiş dikkat ediyor.kaşının üzerinde sürekli bi yara bandı.inanır mısın o mıymıntı çocuk bi anda popüler oldu.isteyince olunuyor.hadi bakalım.

  • zorlama kendini gerek yok

Erkekler Ne Diyor 9

  • liderlik ruhu gibi bişe sonradan oluncagını sanmıyorum baskın erkekler olur genelde bundan serseriler anlaşılmasın testesteron sewiyesi yüksek olanlar yani bizim ailede de hani iyce bol :D

  • Paran varsa işin kolay.Yoksa eğer işin zor.

  • zorlamayla olmaz malesef böyle şeyler.paran varsa bi nebze.

    • Ben kendimi değiştirmek istiyorum

    • kendini değiştiremezsin.ne kadar ugrasırsan ugras bir kendini serbest bıraktıgında istemedigin haline dönersin.yalan bir hayatı yasarsın
      bunu iyi not et. kendini degistirmeye calısacagına kendinle barısık ol. mutlaka seninde farklı oldugun yerler olmalı.onların üzerine yogunlas.kendini kesfet

  • abi o sonradan kazanılacak bir özellik değil yani en başta kazanırsın o özelliği biraz da aileden gelen bir şey

  • Sana bu konuda hayli yardımcı olabilirim.

    • Tamam çok teşekkürler o zaman

  • bu karizma meselesi ve zeka meselesi , popülarite anca böyle olur , bunlar varsa zaten ortamda dikkat edilirsin

  • Malesef herkes popüler olamıyor

  • Populer olmak kolaydır. Eğer hiç utangaçlığın yoksa ağzn biraz olsun laf yapıyosa konuştugun konularda bilgin varsa. arkadaşlarını istediğinde guldurebılıyosan sen zaten populersın dostum.

    • eklemeyi unutmuşum arkadaş ortamındaki kaliteye göre de değişir tabi.

Yükleniyor...