İntikam almak! Canımı yaktı, o da yansın istiyorum ama nasıl olacak bu?

sorunlarımı yazdım daha öncede 2 ay önce 2 yıllık ilişkim bitti neden o we hareketleri beni boşlaması faln falan..ben onu hayatımdan silmeye çalışıyorum deniyorum en azından onunla karşılaşamamak için gidiceği ortamlardan kaçıyorum arkadaşlarını görmezden geliyorum

o benim en yakın arkadaşımla konuşmuş pişmanmış askerden yeni gelmiş bunalmiş benden kaçış onun rahatlamasına neden olucağını falan düşünmüş biliyomuş ben hala onnu sewiyomuşum benim gibi birini asla bulamazmış eminmiş sewgimden falan oda beni sewiyomuş toparlanamıyomuş ama aileler araya girdiği için imkansizmiş biaraya gelmemiz benim ona artık dönmicemi düşünüyomuş..

bunları duydum da bi kere daha anladım ki o beni sewmemiş bunlar hep bahane ne yani ayrı dünyaların insanımıyız kan davamız mı aileler arasında nedir ki sebep sewdiğinden emin olduğun hemde sewdiğin kişiden uzak durmak warmıdır böle bi saçma bişi ben bi kızın yapabiliceği herşeyi yaptım yeri geldi ilişkiyi kurtardım gitme dedim yapma bırakma sewdiğim içindi..sewdiğimi çekip alırdım tek bi söze gerek yok ki sewdiğine kim dayanır kim kin tutar yeterki dönsün..

zaman herşeyin ilacı falan değil pişmanlığı benim gibi bi çift göz daha bakmaz onun gözlerine öyle sıcak warlığı kmseyi mutlu etmez herkez para mal mülk peşinde.ona kızgınlığım bitmek bilmiyo bi türlü ona dönmicem ama bana dönsün istiyorum pişmanlığını ondan duymak ıstıyorum ona solicek sözlerim war canımı yaktı oda yansın istiyorum ama nasıl olucak bu bilmiyorum..


0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • Onunda dönmeye niyetı yok bence.

    0|0