Kendimi nasıl geliştirebilirim?

ben pdr okumak istiyorum fakat at gözlüğüyle değil geniş caplı bakmak istiyorum elhamdulillah müslümanım ve neden islam nedenleri mantıklı bir şekilde çelişki bırakmadan öğrenip anlatmak istiyorum Kuar ı Kerim in mealini okuyacam inşalah ama diğer kitaplarıda okumak istiyorum bir yandanda derslerime çalışmam gerek kapasite olarakta sayısalı hemen anlatıldığında kapamıyorum bol çalışmam gerek fakat bunları bilirken bile uyanmışken kalkmayıp uyumaya devam etmek kalkıp spor yapmayıp direk kahvaltıya oturmak internette boş boş sarkı dinlemek canımı sıkıyor.nasıl not almalıyım nasıl sıkılmamalıyım nasıl bünyemi alıştırmalıyım düzne.. vs yardımcı olur musunuz

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • İLk olarak üni kazanman lazım ki bunun için de ( atlara gözlük takarlar ya sadce öne dogru gitsin dye) at gibi çalışman lazım. yanlış anlama sistem bunu gerektiryo. ikincil olarak da tv, net olmaması lazım. kesin. çünkü bunlar varken çalışmak zor. ben de kendimi her yönden geliştirmek isteyen biriyim ama net, tv ve uyku yaptırtmıyor. mesela bazen cemaat evlerine gidiyorum orda ne net var ne tv ders çalışmayı orda yapıyorum çok süper de oluyor. ikinci olarak Kuran'ı anlamak için meal yetmez. Kuran bir sonsuz okyanus gibidir. meal sadece okyanusun çizilmiş tablosusur. sadece yüzeysel anlam verir (yanlış anlamayın ama küçümsemiyorum) ama İslamı öğrenmek yetrli değil. Bi sürü tefsir okuman lazım. Fikrini begendim. ben de aynı düşüncedeyim ama dedğim nedenlerden dolayı daha yapamadım. devam et fikrinde, karalı ol. inş başarırsın.

    • doğru sizin gibi hoşlananlar da var :)

    • ilgi meselesi kimine ilgi çekici geliyor seviyor :)

    • Ne bilim :) çok kelime kullanıyor. sağ kulağını sağ elle tutcakken sol elle tutmaya çalışyor gibi me geldi :) mesela "madde vardır. ama aslında yoktur. :)" ne bilim tam böyle değilde karmakarışık cümle kurdu mu ben bitiyom :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 3

  • hepmi aynı soruyu soruyosunuz yaf gel yardımcı olayım yazmaktan bıktım aynı şeyleri. çok oku, çok iletişim kur, tv izleme, pc başında uzun zaman kalma bilinçli olmak için dünya görüşünü belirle falan falan

  • isteklerinin hepsini birden yapman zor. kendine en yakın hedefi belirle. kucuk hedefler sonra adım adım ilerlersin. en buyuk amacını da belirle ki oraya ulaşırken ki minik hedefleri her geçtiğinde buyuk amacına bir adımdaha kaldığını bilmek motiveni artırır.

    • evett

    • haklısın şimdi 15 tatil iyi değerlendirmem lazım ozaman ben ilk dönemi tekrar edeyim çünkü iyi bir üniyi kazanamazsam nekadarda kendimi geliştirsem sözüm dinlenmez bu ülkede diploma gerek..

  • inanmak başârmanın yarısıdır yaptıgın işe okudugun kitaba ne olursa olsun ama kafan başka şeylerle meşkul olmasın gününü progralayabilirsin nesala kuran ın meali diyorsun oku cok güzel ötekileride oku aradaki farkı göreceksin zaten

    • evet haklısın sen kaç yasındasın ne işle mesgulsun

    • sen okuyorsun bak not almak icin calışma calış anla not zaten kendi gelecek lütfen sende cabala cok daha cok

    • günümü programlamak ilkokuldan beri yapmaya calıştığım bir şey ama o an onu yapmak gelmiyor içimden işte bir yere gidiyorum bi işim çıkıyor program kalıyor..

Kızlar Ne Diyor 2

  • Pdr yi bir kazan baştan ondan sonra sıra onlara da gelir.

  • Genel kültürü üniversiteye bırak. Aralıksız çalışman gereken bi dönem bu dönem.

    • Güzel meslekler. Daha özel şeyleri düşünerek mesaj atarsan sevinirim.

    • pazarlama iktisat maliye muhasebe falan nasıl meslekler bunlar bi bilgin var mı işin nasıl bişey tam olarak neyle mesgul oluyorsun

    • 24. Pazarlama.

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...