Bir insan kendi kendine neden konuşur, neden hayal kurar ?

Bir insan kendi kendine neden konuşur, neden hayal kurar ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bi ara ben de kafa yormuştum. biraz psikoloji kitapları karıştırmıştım..Beynimizin savunma yöntemleri immiş meğersem. mesela gündüz fırça yediğimiz müdürümüze o sırada ağzımızı açıp bişey söyleyemeyiz. Fakat beynimiz bu durumu yani yenilgiyi kabullenemez. normal şartlarda aynı şekilde müdüre karşılık veremeyip egolarımızı tatmin edemediğimizden, akşam yatarken(veya yolda yürürken ne biliyim işte) bizim bu müdürü alır hayalimizde kötü kötü durumlara sokarız döveriz aşağılarız falan..Aynı şeyi ulaşamadığımız şeyler için de yaparız..Bunları yapmazsak beyin iki gün dayanmaz infilak eder delirir..ya bu yüzdenmiş işte ;))

    • SEN ADAMIN HASISIN, ÇOK SAOL ÖYLE BİR YARDIMCI OLDUN Kİ BANA...

Erkekler Ne Diyor 24

  • çorap seçimini sevdim

  • Sen de hayallaer kuruyorsan ne diyeyim daha san

  • sen bu fotoğrafla hayal mi kurdurmaya çalışıyorsun.tuzak mı bu soru

  • Çok yalnızdır, derdini anlatabileceği insan yoktur.

  • Yalnızlığında payı var ama tamamıyla yalnızlık değil insanın kimselere anlatamadığı şeyler vardır kendi sırları vardır onları konuşur tartışır doğruyu yada yanlışa ulaşır . Ayrıca kendi kendine konuşmanın ruh sağlığına iyi geldiğini bi yerde okumuştum .

  • İyi geliyo .

  • Yalnızlık sen nelere kadirsin :)

  • iç hesplaşmadan dolayı olabilir.

  • hayal kurmak normal olsa gerekte şu sıralar kendi kendime çok gülüyorum .d

  • Çaresizlikten ve yalnızlıktan.

  • Yeterince dostu arkadaşı olmazsa ondan yapar aynen benim gibi,

  • Kendi Kendime konustugum nadirdir.Ama Her Gece uyumadan once hayaller kurarim.Bu bana huzur verir ..Soyle soyliyeyim sana kardes.HAYAL KURMAK GUZELDIR , CUNKU ;ORDA HERSEY YOLUNDA :)

  • Hayal kurmak bedava olduğu içinneden kendi kendine konuşur? kendini yalnız hissettiği için yada kendine güven verip kendisini rahatlatmak için olabilir.

  • ihtiyaçtan

  • kendini birazda olsa mutlu edebilmek için.. yalnız kaldıgından dolayı konusur genel de

  • kendi kendilerine konuşanlar deli değildir...bu insanlara deli diyenlerin bence kendileri deli...ayriyetten bu soruda biraz garip olmuş..bir insan neden hayal kurar?michel de montaigne "..hayal etmek gerçek olmasından daha güzeldir..." der belkide hayallerinde mutlu bir insan...fantastik insanlarıda severim :)

  • hayal kurmak bedava ondan hayal kurar herkes.ama kendi kendine konuşmak kötüymüş öyle diyorlar bizim köyde

  • can sıkıntısından :d

  • maslak 1453 hayal ettim ve yaptım tarih hayal edenleri değil gerçekleştirenleri yazar

  • Hayal gücü her şeydir. Sizi bekleyen güzelliklerin önizlemesi gibidir. Hayal gücü bilgiden daha önemlidir..--Albert Einstein..eğer hayal gücümüz olmasaydı insanlık şuan ki teknoloji, rahatlık vs. ulaşamazdı..

  • cunku ınsanın en ıyı dostu onu en ıyı tanıyan, kendısıdır

  • İlk önce o hayali gerçekleştirmeden kendisi inanması gerekir;)

  • Yalnız olduğu için konuşur dertleşecek insan olmadığı için konuşur. Gerçek hayat zor gelmiştir ve gerçek hayatta yaşayamadığı şeyleri hayal eder. Ancak kendiyle konuştuğunun farkında değilse bu psikolojik bir sorundur

  • Yalnızlıktan muhtemelen. Hayal kurmak kısmında sorun yok. Herkes hayal kurar.

Kızlar Ne Diyor 7

  • çünkü en kolayı o hayal kurup kendini avutmak ..

  • hayallerimiz olmazsa yasiyamak. hayal kuralimki hayallerimizi gerceklestirmek icin calisalim. kendi kendine konusuyorsa kafasinda bazi seyleri yerin oturtmak icindir.

  • kendınden baska kmsesı olmadıgı içn..

  • gercekler agir geldigindendir hayal kurmasi.konusmasi ise bi fikrim yok.yardim alabilirsin bi uzmandan.

  • Kendi kendime konusmayi gectim nesnelerle konusuyorum. Hayirlisi olsun.Sanirim yalnizlik ve bunalimdan.

  • yalnızlıktan heralde .

  • knşacak kimsesi olmadığı için:(

Yükleniyor...