İnsanlarda doğal ve hoşunuza giden davranışlar nelerdir ?

Örnek veriyorum yüz mimiklerini kullanması benim çok hoşuma gider veya düştükleridne gülmesi .d ki ben düştüğümde önce kendim gülerim komik gelir çünkü .d ya sizler?


0|0
16|24

En İyi Kız Görüşü

  • sonunda erkek-kız ilişkileri dışında bir soru, beşledim. Bir şeyi bilmediğinde onu açık yüreklilikle kabul ederler ya o çok hoşuma gider. Yani kıvırma abi bilmiyorsan bilmiyorsundur ayıp değil kötü değil bu. Düştüğünde gülmek konusunda sana katılıyorum ben de gülerim neden öyle bir salaklık yaptım diye alksdjalksdj :D Bir de hoşlanmadığım şeklini söyleyeyim yolda ya da bir yerde otururken kasıntı olanlar var ya insanlar görecek şöyle davranayım falan gibi hareketler, onlardan hiç hoşlanmam. Oradaki herkes senin gibi insan normal davran işte put gibi olmanın ne anlamı var, özellikle bizim hemcinslerimiz çok yapıyor bunu. Toplum içinde yemek yerken zorlananlar gördüm ben ya o derece :D

    1|3
    3|0
    • Hepsini Göster

Erkekler Ne Diyor 24

  • Kesinlikle benim karşımda dobra dobra dürüst olmalı.Yalandan nefret etmeli.Bir hata yaptıysa bile bunu tüm açık yürekliliğiyle belirtmeli .Bundan daha doğal ne olabilir ki ?

    1|0
    0|0
  • İçli içli burnunu çekmesi

    1|0
    0|0
  • eski sewgilim izin wermeyeceğim birşeyi benden isterken dudaklarını büzüp sewimli bi hal alıyodu o öyle yapınca kalbimi söküp eline weresim geliyodu. :) aaahhh o eski günler. aaaahh.

    1|0
    0|0
  • Kendiyle dalga geçebilen kadın erkek herkese çok gülüyorum içten içe :D

    1|0
    0|0
  • Ağlamak üzere olupta ağlamamaya calısan kız davranısı 10 uzerınden 10 cok tatlı oluolar :D

    1|0
    0|0
  • bir insanın en hoş hali olduğu gibi olarak hareket etmesidir...

    2|0
    0|0
  • İnsanların tikleri hosuma gıder ama dalga gecmem genelde.

    1|0
    0|0
  • sevgilimin tebessümle gözlerin içine bakarak aşkını bana göstermesinden çok hoşlanırım :)

    1|0
    0|0
  • çirkef olmaları çok doğal bence...

    1|0
    0|0
  • erkeklerde ağırbaşlı olanları kızlarda da erkek gibi küfür etmeyen terbiyeli kızlara saygı duyarım..

    1|0
    0|0
  • doğal olmak her zaman en iyisidir :)

    1|0
    0|0
  • tatlı/sert dokunuşlar, yirim seniler, gıdıdan makas almalar vs

    0|0
    0|0
  • Doğal olan her davranış güzeldir

    0|1
    0|0
  • sempatik insanları çok severim çok samimi içten bulurum yanlarına gidip sarılıp öpesim gelir :D

    0|0
    0|0
  • Bende her erkek gibi düşünce basıyorum küfürü =)))

    insanların çocuklarını sevmeleri,Çocukların ve yaşlılarımızın tonton tonton dua etmelerini çok seviyorum =) birde kızların bilerek yapmadığı çocukca konuşmalarını =)

    0|0
    0|0
  • Her yönüyle soğal olsun dicem ama öyle bi kız var mı bilmiyorum 1 ton boya kullanıp da ben doğru söylüyorum diyenler zaten benim için hertürlü kaybeder xD

    0|0
    0|0
  • O_o isyan ettikleri zaman.

    0|0
    0|0
  • Kimisinin Yüz mimikleri, Kimisinin bakışları kimisinin gülmesi doğal olan herşey kişiden kişiye göre insanda güzel olmasını sağlıyor. Umarım anlatabilmişimdir

    0|0
    0|0
  • Şöyle ingiliz aksamıyla veya içine bir şey kaçmış gibi konuşanlar bana çok itici gelir. İçten bir gülümseme çok hoşuma gider.

    0|0
    1|0
  • Çocuk gibi saf saf konuşmaları :))))))) pehhhhh

    0|0
    0|0
  • yardım sever olması neşeli olması :D

    0|0
    0|0
  • ağız ve dudak yapısı çok hoşuma gider..

    0|0
    0|0
  • komik olursa bende gülerim

    0|0
    0|0
  • korkutuncaki halleri hoşuma gidiyor en doğal anları

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 15

  • şaşırma ifadeleri güzel

    1|1
    0|0
  • bazı ınsanlar el mimiklerini cok kullanıyor ve yakışıyor

    1|0
    0|0
  • kendi kötü yanlarıyla ble dalga geçmeleri falan filan

    1|0
    0|0
  • şaşırdıklarındaki tepkıler

    1|1
    0|0
  • saskin saskin bakislar bir de yalan soylerken beceremediginde yuzde olusan o caresizlik :D

    1|0
    0|0
  • bir insanın esprili olması hoşuma gider

    1|0
    0|0
  • önemli bi görüşme sırasında telefonun şarjının bitmesi ve o çaresiz anları .yerim<3

    1|0
    0|0
  • eski sevgilim güldüğünde Öyle bi gülüyordu ki gülüşüne gülüyordum oturup (: ona benzemeyi çok istiyordum sevgilim idealim de ki insan modeliydi sonra bi baktım onun gibi gülüyorum oturup birbirimize gülüyorduk :D

    0|1
    0|0
  • seviyosam her hareketi hoşuma gider sevmiyosam da gitmez peh

    0|0
    1|0
  • karşı cins için konuşursam , kıskanç ve sahiplenici davranışlar çohh hoşuma gider maço olsun abiiiğğğ

    0|0
    0|0
  • Güvercinin boğulmasına dayanamayıp söz sayan bir yandan da onlara ekmek ve su veren annemin davranışı komik:-D

    0|0
    0|0
  • aşkımın gülmesi

    0|0
    0|0
  • espiri yapıldığında anlayan şaka yapıldığında alınmayan biri konuşurken araya laf sokmadan dinleyen tipler çok hoşuma gider :)

    1|0
    0|0
  • Gizli gizli çevreyi izleyenler vardır ya,herkes konuşurken o insanları izler.O anki hallere bayılırım nedense.

    2|1
    0|0
  • ben rezilliğim belli olmasın diye gülüyorum :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...