Evlilikte eşinizin ayaklarını yıkar mısınız?

Bayanlara soruyorum özellikle, -erkekler de cevaplayabilir-..

Bu düşünce eskilerde mi kaldı yoksa erkeğinize bu hizmeti verir misiniz?

Anket Sorusu

  • Evet, bu gayet normal bişey.. A seç
  • Hayır, ıyh ne öyle, çok saçma.. B seç
  • O benimkini yıkarsa yıkarım.. C seç
Güncellemeler:
Ben karşılıksız olarak yıkarım.. Eşimse isteği varsa yerine getiririm..


İşten gelmiş, çok yorgun, ayakları şişmiş.. Kıyamam ki ben ona, hemen ''Gel hayatım ayaklarını tuzlu suda ovayım biraz, sonra da güzel bir köpüklü suda yıkayayım'' derim.. İçimden geçen bu..


Ama kimse bana babamın, kardeşimin, dedemin ayaklarını yıkatamaz :) tiksinirim onlardan :)))
Şaşırtıcı gerçek ortaya çıktı..


Erkeklerde 22kişiden 15 i ''Evet yıkarım''

__________________5 i ''Hayır yıkamam'' dedi..


Kızlarda 28 kişiden 8 i ''Evet yıkarım''

______________12 si ''Hayır yıkamam'' dedi..


Ayrıca kızlar erkeklere göre ''Karşılıklı yıkama'' konusunda daha olumlu düşünüyor..


Sanki bir gariplik var .. :)

Ataerkil bir toplum olmamız gereği tam tersinin olması gerekirken, tam düzü oldu :) ya da tam tersi öyle bişey işte :)
Son durum;


Erkeklerde 26 kişiden 18 i ''Evet yıkarım''

__________________5 i ''Hayır yıkamam'' dedi..


Kızlarda 33 kişiden 9u ''Evet yıkarım''

______________16 sı ''Hayır yıkamam'' dedi..


Erkekler fark açmaya devam ediyor :)


Bi soru sordum patladı gittiii :) 100 olur mu sizce :=)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ben de yıkarım illaki bir hastalığı olmasıda gerekmiyor. bunu illaki bir otorite çekiştirmecesine çevirmemek lazım. eşim dediğim kadına yeri gelip canımı bile verebiliyorsam hayli hayli gönlü olsun diye ayaklarını da yıkarım ve muhtemelen bu önyargıları taşımayan bir kadınla birlikte olacağım için aramızda bunun lafı olmayacağını düşünüyorum.

    • Süpersin :)

Erkekler Ne Diyor 41

  • 3ay

    Eğer evlenirsem Evet Yıkarım ve karşılık da beklemem. Çünkü kadın bir erkek için aynı yastığa baş koyduğu dert ortağıdır, canıdır, aileden de öte en özel anlar yaşadığı kişidir, arkadaşıdır, anne yerine geçmese de annenin boşluğunu doldurmaya çalışır, benim gibi anne sevgisinden mahrum kalmış bir insan için de annedir. Kadın sabahları eşine kahvaltı hazırlar, eşini uğurlar, erkek sabahtan akşama kadar dışardayken evi toparlar, çamaşırlarını yıkar ve kurular, yemeğini hazırlar, eşi için süslenir kokulanır ve akşam geldiğinde karşılar. daha yazamadığım bir çok görevi vardır kadının. Eşimin ayağını yıkamışım çok mu? Ev işlerinden anlamam belki ama sabahtan akşama kadar yorulan, yıpranan kadının en fazla yıpranan organlarından birisidir ayakları. Fedakar olan kadınların en fedakar organlarından biridir. Erkek bu yapılan hizmetlerin kıymetini bilmez ise yazıklar olsun. Ben erkeğim kadının ayağı mı yıkanırmış, o benimkini yıkasın, ben sabahtan akşama kadar koşturuyorum diye düşünürseniz baştan kaybedersiniz çünkü kadının üstlendiği rol sizin rolünüzden daha basit değildir. Tv seyretmek yerine eşinizle ilgilenin, ayaklarını yıkayın, ovalayın öpün her gün istese yine yapın hem de seve seve. eşiniz size hizmet ederken karşılık beklemiyorsa ki kadınların çoğu karşılık beklemeden eşine hizmet etmekten zevk alır; sizler de eşinizin ayaklarını yıkamaktan gocunmayın, seve seve yıkayın. Eğer eşim benim ayaklarımı yıkarsa elbette mutlu olurum ama yıkamasını beklemem çünkü içinden geliyorsa yapmalı. eşinin ayağını yıkamayı sadece muhtaç olduğunda yapılacak bir eylem olarak da düşünmemeliyiz. eşim muhtaç duruma gelirse yıkarım, kendisi yıkayamıyor mu gibi cümleler doğru değil. ayak yıkama olayını sadece muhtaç olunduğunda yapılacak olan bir eylem olarak görmemeliyiz. ayak yıkama insanın eşine verdiği değeri gösterebilir. Bir düşünün; eşinizle akşam oturuyorsunuz TV açmak yerine birbirinizle ilgilenin, konuşun, el ele tutuşun, dizine başınızı yaslayın, eşinizin yüzünü dayakla değil öpücükle doldurun, tartışırken eşinize bağırmak ve vurmak yerine ellerini tutup öpmeyi deneyin ve sesinizi yükseltmeden bol bol öperek konuşun. Tartışma bittiğinde geriye telafisi zor kırgınlıklar kalacak. geriye kötü anılar bırakmayın. akşam işten gelmiş yorulmuş olabilirsiniz ama olsun evde eşiniz de yoruluyor. siz dışarı çıkıyorsunuz eşiniz ise genelde evde ve aynı işleri yapmaktan yıpranıyor. bunun bilincinde olup eşiniz otururken ona sürpriz yapın. ılık suyla ayaklarını yıkayın ve yıkarken ona teşekkür edin her şey için. ayaklarını yıkarken öpmeyi okşamayı da ihmal etmeyin böylece işteki tüm yorgunluğunuz da gitmiş olacaktır. kadınlar altta kalmak istemezler bir gün işten geldiniz ve ayaklarınız ağrıyor ayakta duracak haliniz yok. eşiniz mutlaka ayaklarınızı yıkar hatta ayaklarım ağrıyor derseniz ayaklarımı yıkar mısın karıcığım demenize bile gerek kalmaz; ama dediğim gibi siz eşinizin ayaklarını yıkarken eşinizden bunun karşılığını beklemeyin. kadın zaten düşünceli ise bunu yapar..

  • Evet, bu gayet normal bişey

  • erkek adam ayakmı yıkar :D kadın yıkasınnnn

    • 3ay

      böyle düşünürseniz baştan hata edersiniz. erkek adam eşinin ayaklarını da yıkar tabii ki. erkek adam tv başında uyuya mı kalır? erkek adam eşini ihmal mi eder? kadının yaptığı fedakarlıklar düşünüldüğünde erkeklerin eşlerinin ayaklarını yıkaması az bile kalır.

  • evlenen insana neden eş diyorlar düşünün.birbirleriyle ilgilenmesi gerekir fedakarlık yapılmalı sevdiğine

  • bence normal birsey hayatin icinde olan seyler

    yapilir saygi sevgi güven olduktan sonra olmayacak birsey yok

  • tabiki bu çok doğal yeterki istesin :)

  • Şahane soru. Özellikle gelen cevalar toplumumuzun içler acısı halinin yansıması.

    hayatlarını birleştirmiş insanların birbirlerinin ayaklarını yıkaması kadar doğal ve normal bir şey olamaz. ama 38 hanımın 20 si "ıyyh bilmem ne" demiş.

    işte bu kadar vahim durum. Allah akıl ikir vere. abuk subuk kişlik mücadelesi veren tipler :))

  • Bak yine güncellemişsin. Yazma isteğime engel olamıyorum:) 100 olur. İnsanları can evinden vurmuşsun resmen. Bundan sonra soru sormadan önce tutar mı tutmaz mı diye sana sorucam. Sen biliyosun bu işi. Ayrıca sen erkeklere de mi yıkar mısınız diye sordun ? yok daha neler bi de ayak mı yıkiicam.

    • Cidden ben de şaşırdım. Devir çok değişmiş. Hep şu feminizm yüzünden oldu :) Anti-feminist ayaklanma yapıcam.

    • bayanlardan dahaa çok yıkıyorlar baksana :)

  • bir kere jest yaptın yıkadın suya karbonatta attın .kuruladın konyayla serinlettin.çorabını giydirdin.alıştı.hergün istedi ne dersin.

    • :D tekerleme olmuş bu

    • senin düşüncen saygılar.evimin eri çıksın ayağının kiri ..

    • Hergün yaparım.. Evimin eridir o, hizmet etmişim çok mu..

  • Neden olmasın. Benim için zevktir :))

  • Soru güncellenince dayanamayıp bi cevap daha veresim geliyo :)

    • :)) tam iyi konuya ayak bastım sanıırm :)

    • Vay be benim sorularımı toplasan 20 kişi zor cevaplıyo ayak yıkama sorusu 61 kişi olmuş. Gerçi bu benim 2. yorum 1 ini sil 60 kaldı. yine fazla. Soru çok ilgi çekici demek ki. En çok da benim ilgimi çekti galiba :)

    • Ben yaağıma dokundurmam, ama yıkarım.. tamm kes :D

    • Öncekileri Göster
  • Yıkarım tabi hasta yada o an öyle gerikiosa k...cını bile yıkarım ne olcakki hayat arkadasım o benim

  • öyle bir talebim olmaz kendi ayağımı kendim yıkayabilirim de yorgun argın gelirsem bi masaj yapmasını beklerim mesela ben söylemeden:)

    • enseye olanı kastettim zaten işten geldigimde ayaklarım kokuyor olabilir insanlık hali o yüzden eşimin benden tiksinmesini istemem

    • ayaga değilde enseye masaj nasıl olur

  • babası kızına bir bağ bahşetmiş kızı babasına bir salkım üzüm vermemiş

    • :) hanım hanım anlamında :)

    • ağırdım derken kilolu anlamındamı?

    • :) yo ben hep ağırdım ya :)

    • Öncekileri Göster
  • Yıkamak ne kelime. Komple vücut masajı bile yaparım.

    Ama oda bana yapacak aynından. Böyle her kılcal damarımı tek tek açacak oyyhhhş. Sonra mayış uyu zaten.

    DUYURU: Masöz sertifikası olan, 26 yaşından gün almamış, güzel bir kız aranıyor.

    :D

    • @Soran bana kalsa 5 yıl önce evlenirdim ben zaten... Valla bak.

      Hani standart ilişkide kız evlenelim diye tutturur da erkek kaçar ya.

      Bende o olay tam tersi olacak sanırım :D

    • Hahah tamam bunu kendime bir nasihat aldım. 20 yaşında bir kıvılcım olduğum içün :))

    • Ağaç yaş iken eğilir demiş atalarımız.

      "Kart ağaç bükülmez, kırılır" diyorum bende :D

    • Öncekileri Göster
  • nolcak canım rica ederse yıkarım. masajım da iyidir zaten.

    bu arada benimle evlenir misin:D

    • alalh xosbext elesin :))

    • Ben de beyaz tüllü bir elbise giyerim :D

    • nikah muamelelerini başlattım akşam beşte kadıköy evlendirme dairesinin önünde buluşalım. yakamda kırmızı karanfil olacak :D

    • Öncekileri Göster
  • evlendiğim kişi benim hayatımdır herşeyi yaparım ayak yıkamakta neymiş

  • O benim eşim olmuşsa eğer ayak yıkamak neki ?

  • Saclarını yıkasak olmazmi :)

    • Evet fönlerim de haha :)

    • bak bu benim cok hosuma gider foneld=sinde:)

    • Peki sagolasın , ben saclarını yıkarım fönlerm :)

    • Öncekileri Göster
  • evet yıkarım tabiki ya ah ah olsa da yıkasam canım çekti bak :)

    • evet ya yıkama çekti şu anda :) bıcır bıcır 2 narin ayak ve aşkla sana bakan bi çift göz, tatlı tatlı muzusca gülümseye dudaklar :) hayali bile mest ediyo insanı..

    • :) ayak yıkamayı çekti umarım

  • Bir ayak fetişisti olarak yapmayacağım iş değil...

    • Evet, aynen öyle! :)

    • Her halukarda yıkarım diyosun :)

  • Yıkarım, masaj da yaparım üstüne.

    • Oh ne ala :)

  • bir başkasını bilmem ama ben annemin yada babamın ayağını yıkamaktan çekinmem. aile herşey ve herkes den önce gelir.

  • Iyyykkk Böğğğ , iiiiiğğğğğğröööeeenç diyenlere ;

    Şayet ben bir insanın baska bir insana secde etmesini emredecek olsaydım kadının , kocasına secde etmesini emrederdim. ( Hadis-i Şerif )

    • İslam'da aile dirliği kocanın hakimiyetine dayandırılmıştır. Ayet-i kerime, ailede erkeğin reisliğini esas kılmıştır, ama bunu nafaka temin etme sebebine bağlamıştır. Hadis ona işaret ediyor. Yani annelerimiz babalarımıza uyar, babalarımız annelerimize değil :) ama erkek de eşinin ve evinin ihtiyaçlarını karşılamakla yükümlüdür. Yoksa dinimizde asla bir insana secde yoktur. Peygamberimiz yine erkek olsun kadın olsun, eğer bir yerde iki kişiyseniz biri diğerine uysun buyurmuştur. bu kargaşa önl

    • ooo şimdi çok mantıklı oldu birden...

  • gerekirse yıkarım

  • Ne olacak elbette yıkarım.Canı sağ olsun yeter ki.Çocuklarıma ana olacak o ben ayaklarını yıkamışım çok mu ..

    • profil bebeği çok güzelmiş :)

    • haklısın

  • ... Bırak bu ayakları ! :)

    • Hemen laf söyle bana zaten :)

    • ... et,et,sadece şunu unutma evlilik otobüste yüz okşamaya benzemez :)

    • Böyl düşünmeye devam edeceğim :)

    • Öncekileri Göster
  • okey gizlemiyorum o zaman

    • teşekkür arkadaşım bende senle

    • Sadece Gizli deki tiki kaldırmn yeterliydi.. Teşekkürler.. Ben gurur duydum senle ;)

  • yıkarım

    • Çok güzel +1

    • o benim namusum herşey yaparım inanki

    • Keşke kendini gizlemeseydin.. Bence gurur verici.

  • Yıkarım,olurmu hiç diye aklıma bile getirmem,karşılıksız hemde..

    • Vay be :) +1

    • Bütünüyle sevip değer vermek bende,şurası burası en çok en az gibi bir ayrımım olamaz..

    • Vay be :)

  • Bunlar kişisel temizliktir herkesin kendisi yapması gerektiğini düşünürüm ama yapamayacak kadar kötü durumda ise ayaklarınıda yıkarım.Diğer tüm kişisel ihtiyaçlarınıda gideririm.

  • bir gün herkes gider eşinizle sallanan sandalyede gidip gelirken yüzünüzde kırışıklık ve sıcak tebessüm buluştuğu anda eskiyi buram buram özlerken bulursunuz belki de kendinizi . . .

    Eşinizin kıymetini bilin o yüzden . . .

  • eskiden adam tarladan eve gelince eşi ibrikle su ısıtır kocasının ayağını yıkarmış. yani tüm gün ayakta çalışmış. şimdi olsa olsa nostaji olur.

  • yıkatmam ne o öyle zonta mıyım ben

  • hastaysa banyo bile yaptırırım. ama hani durduk yere de olmazki..

  • Pegamber efendimiz, Hazret-i Fatıma’yı Hazret-i Ali ile evlendirdiklerinde buyurdu ki:

    (Ya Ali! Gelini kendi evinize götürdüğün zaman, onun çorabını ayağından çıkar. Ayağını yıka. O suyu evin bütün köşelerine saç. Böyle yapınca, Allahü teala senin evinden yetmiş türlü fakirliği dışarı çıkarır. Yetmiş türlü bereketi evine dahil eder. Yetmiş rahmeti sana nazil kılar. O gelin ile ve onun bereketi evin köşelerine erişir...

    işte dinimize göre gerdek gecesi bir erkek o meşhur erkeklik gururunu bir kenara koyar ve ilk olarak hanımının ayaklarını yıkar o suyu eliyle evlerinin köşelerine sepeler. hanımının ayaklarını yıkadığı su eve bereket getirir. Peygamberimiz böyle buyurmuşlar biz böyle inanırız. kim bilir bunun nice başka hikmetleri vardır.

    bu konuyu gerdek gecesi, ilk gece isimli yazımda ele aldım. profilime girerek oradan ulaşabilirsiniz. her müslüman gencin bilmesi gereken bilgiler, gerdek gecesi ne yapmalı eşimize nasıl davranmalıyız vb. konular.

    • ilk kez duyuyorum çok güzelmiş gerçekten bakış açısı çok güzel nede olsa O Rahmet Peygamberi (s.a.v)

    • cevabın gerçekten etkileyici. duymamıştım sağolasın

  • Hayal@Olsun keşke senin gibi bi karım olsa ilerde :))

    • :) umarım bulabilrsin

  • çok hasta olursam ancak normalde karşıyım tabi o da hasta olsa bende yıkarım

  • yikamasina gerek yok kendim yikayabiliyorum

    • dimi çok şükür :)

  • İstemem öyle bişey yapsın. Çok bişey yıkamak istiyosa bulaşık yıkasın canım

    • Peki :)

    • Açıkçası yıkatmaktan hoşlanmam. İstemem o kadar ilgiyi (artık ilgi mi dersiniz ne derseniz) ama tabi kendisi bundan hoşlanıyo ve illa yapmak istiyosa mecbur bazen fedakarlık yapıcaz. "Tamam hanım al yıka" :)

    • Bulaşık her zaman yıkanır ayak nadir hastaysan falan tabi hele hatun getir bir leeğeen ayaklarım şişmiş derse o leğeni kafasına geçirebilirm :)

  • kırıcı olmamamaya çok özen gösteririm.ayaklarımı yıkamak isterse ayaklarını kırarım.özen göstermem.

    • neden ayaklarını kırarsın ki istemem de olsun bitsin ?

Kızlar Ne Diyor 44

  • O benimkini yıkarsa yıkarım..

  • yaparim ama o istemez:)

  • adam evden gelir gelmez karıııı ayaklarımı yıka derse hayatını hepten yıkarım daha da bunu söylemez :D

    insan babasının ayaklarından tiksinmemeli sonuçta karşılık sever evlenmeden önce de sonra da yanımızda olacağını bildiğimiz tek erkek

    gelelim mi cevaba , evleneceğim kişinin benden böyle birşey isticeğini sanmıyorum ama diyelim istedi yıkamazdım ama eğer zor durumdaysa hastalık gibi düşünmem yıkarım

  • Evet yikarim gayet normal.

  • saygimiz ve cok isdeyimiz avrsa oda benimkini yikarsa yikarim:)

    • elbetdekki taniidm ay nedne unutayaimki bu kadar kisa bi surede hemde:)

    • sen beni tanıdın dimi 2 saat önce arkadaşlarını sormuştum sende kuzenlerim demiştin

    • harikaymis o zman evleneceyin karina ileride saatlerce bolluca sicak amesaj yaparsin isde :))

    • Öncekileri Göster
  • ben yıkardım ama artık ALLAH korusun yıkamak istemem neler kaybettiğini bilmiyo tabi

  • kızlar daha doğrucu bence erkeklere göre erkekler hep yıkarım demiş evlenince kadın su istedi mi onu bile getirmiyosunuz bi de ayak yıkayacaklar.

  • Ya insan eşinin ayağını yıkar ne var ki bunda?zaten bu hep olacak bişey değil ki eli ayağı var kendi yıkar ama yorgundur yada hastadır yıkarım neden yıkamayayım,sırf masaj yapmak için bile yıkarım bu bence çok keyiflidir.

  • hasta falansa yıkarım

  • Bi hamile kuzeniminkini yikamistim bide neneminkini… Ertesi gün bisileri kalmadi ellam :D

    Yikarim tabiiki hemde seve seve yikarim zaten ayaklara karsi özel bi ilgim var nedense :))

    Oda yikasa hic fena olmaz valla:))

  • Şuan sevdiğim kişi olursa kocam kurban bile olurum ona ayaklarını yıkamak ne kelime.

  • Hayır yıkamam bu tür şeyleri sevmiyorum o da benimkini yıkamasın.

  • ne yıkarım ne yıkatırım...

  • karsılıksız katıksız yıkarım nıe yıkamıcakmısım kı seve seve yıkarım hemdee hastalıkta ve saglıkta dıe de söz vermıyormuyuz yıkarımm oyy benımm canım kocamm gel helee sabunu koydum legeneee :D

    • :))

    • Vay be :) ilanı aşk gibi olmuş :)

    • arada görüyordum seni hep bi sevgi pıtırcığı durumu var sende :) ben de dayanamadım ekledim.. Gerçi arkadaşlarına baktım bi bayan ve kızlarsoruyordan baska kimse yok.. Umarım bana güvenip eklersin beni.. Benim hayalim böle ne bileyim 2 tarafın da birbirini deli gibi sevdiği karsındakine hiç kıyamadığı kalbi digerinin içinde atıyormuşcasına bağlandıgı bi iliski.. Yazdgın cevaplarda böle bi iliski için gerekli olugunluga sahip oldugun anlaşılıyor. Birbirimizi tanıyabilme fırsatı adına vakit ayırırsan bana sevinirim.. Msjını beklycem..

    • Öncekileri Göster
  • Ayaklarini yikamaya engel bir durumu yoksa yikarim.

    Benim ayaklarimi yikamasina gerek yok :P

  • yıkarıım sonuçta ben o adamla evleniyorsam ona inanıp güvenip sevmişimdir ayaklarını da yıkarım kese de atarım o da benim ayakalrımı yıkar geçinir gideriz.

  • Hastalık vs. olmadığı sürece gerek yok.

    Ayak yıkamak nedir bir tür jest mi ? Yoksa bir tür fantezimi ?

    Komple banyoya sokup yıkamak varken neden bir kısmı yıkıyım ki

    • Hahahahah :))) Allahtan sevgilimin böyle ayak muhabbeti yok :))

    • Erkekler coğunlukta cıkmıs çünkü burda gördüm öğrendım erkeklerın yuzde 75 ayak fetişti ahahah

    • :D cık benimki kadar parlak olmasa da azcık parlamalı :)

    • Öncekileri Göster
  • hayır yıkamam

  • eli ayagı tuttugu sürece yıkamam zor durumda olursa elbette

  • Daha işim yoktu..

  • yıkarım da masaj yaparım da :) cilalarım bile :D

  • yaa yıkarım tabı kocişimin ayağını once ılık suyla köpükleme soğuk suylada durulama ama bana gulerek baksın yeter

  • Neden olmasın ki Allah karşımızdaki karşı içimize sevgi veriyor ondan iğrecek değilim bazen herşeyi yapıyoruz iğrenmiyoruz da ayaklarından mı iğrenicem eğer benden böle bişi rica ederse bunu seve seve yaparım hayat müşterek, ama o yıkarsa bende yıkarım düşüncesinde olmam karşılık beklemem sevdiğimden, yerim onun ayaklarını:))))

  • isterse yıkarım tabi :))

  • yıkarım

  • gayet de kendi yıkayabilir yanii

  • Hayır ighhh bleehh.

    Sanki kendısı yıkayamaz :S

  • yıkarım.

  • ayak yıkamak yerine masaj yapmayı tercih ederim :D:D

  • Bakıma muhtaç olmadığı sürece yıkamam, istemez de zaten. Ama Allah korusun muhtaç olursa her bakımını yapabilirim.

  • hastaysa yapamıycak durumdaysa onu yıkarım bile bile iyi günde olduğu kadar kötü gündede birbirimizin yanında olmalıyız ama hasta değilde üşengeçliğindense asla elimi bile sürmem

  • Hayır ,ama bana bakmayın siz kizlarr

    • Tamam bakmıyoruz :)

  • :D belkii .. :D

  • elleri var kendi yıkasın... yıkamayaz hale gelırse yıkarım gocunmam da muhtaca yardım etmeyı severım

  • Tabiki de. Yani hep değil ama yıkayabilirim. Sorun olmaz.

  • Zorunlu bir durum olmadıkça yıkamak istemem tabii. bir kimse neden başka birinin ayaklarını yıkasın ki? kadınların erkeklerine verdiği hizmetler kafidir bence. bu kadar abartmaya da gerek yok yahu. :)

  • hayat müşterek neden olmasın bır gun o bana muhtac olur yada ben ona tabıkı yıkarım..

  • hayatta çoğu şey karşılıklıdır. eşin sen hastayken sana sıcak su torbası yapıyorsa ayaklarına kadar sıcak su getirip yıkayacak, senin miden ağrıyo diye gecenin bi yarısı kalkıp sana soda bulmaya gidecek kapasiteye sahipse miden bulanıp kustuğunda hiç gocunmadan temizliyorsa senin canın istemiyo diye kalkıp bulaşıkları yıkıyosa sen de ona hizmet etmekten zevk alırsın. bence insanlar karşılıklı anlayış içinde olurlarsa ayak yıkamak da o kadar problem olmaz :)

  • seve seve... o da yıkar..masaj yapar..eş bu başka birşey değil..

  • O da benim ayağımı yıkarsa olur :))

  • neden olmasın:)))

  • ya saçma açıkçası ha olamaz mı olabilirde ama zaten erkek böyle bişey isterse gerikafalı gibi birşey olur yani

  • herkesin eli kolu var kendi yıkar bu ne şimdi eğer sevgilin hastaysa yıkayamıyorsa sen yıka eline yapışmaz bunlar çoook eskide kaldı

  • Neden olmasın bunu genelde hep kötüye yorumlarla ama hem yıkarım hem yıkatırım :)

    • Sen öyle san ahahaha :D

    • onu diyorum zor yıkatırsın :))

      kimle evlenirsen evlen

    • Senle evlenmeyeceğim canım merak etme :)

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...