'Şerefsiz' kelimesi sizce ne demek ve kime yakışır bu kelime?

Şerefsiz , şerefsizlik yapmış olmak sizce ne anlam ifade ediyor ?


0|0
917

En İyi Erkek Görüşü

  • Kötü manada kullanım şekli…

    Şerefsiz, şerefli olmayan, küfür değil de genel olarak bir kişi hakkındaki tesbitten ortaya çıkmış bir kelimedir. İnsalara özgüdür.

    Verdiği sözü tutmayan insanların ardından edilen kelimedir. Benim gözümde hiç bir hakaret anlamı yoktur. Tamamen kişiliğini yansıtır.

    Başkalarını kandıran insanlar için kullanılır. “Vay şerefsiz yamuk yaptı gördün mü” gibi cümleler ile sarf edilir.

    Dolandırıcı insanlar içinde genel bir tabirdir ama biz bu kelime yerine genelde “şerefini s..eyim” gibi kelime grupları kullanırız.

    Tabi bunun yanında güzel anlamları da vardır yani.

    Örnek olarak işini çok iyi yapan birisi için kullanılır ki ben bunu ses sanatçıları için kullanırım. “vay şerefsiz yaa, nasıl nağme yapmış abi” gibisinden…

    Bu konuda ikinci bir değineceğim nokta tahmin edilmeyecek bir şey yapılırsa ortaya çıkar. Mesela, fizik kurallarına aykırı olacak şekilde bir davranışda bulunanlara “vay a.q nasıl yaptı lan bunu şerefsiz” gibi tabirler.

    3|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Şeref demek onur haysiyet ise şerefsizlik de onuru ve haysiyeti koruyamama durumudur. Yani bu kelime çok alakasız yerlerde ve herkesçe çok rahat kullanılıyor aslında çok ağır bir ithamdır. Örnek verecek olursak kpps de yapılan ve yaptırılan, yani torpil diye nitelendirilen olayı yapan da yaptıran da ağır şerefsizdir.

    0|1
    0|0
  • Şerefsiz cok anlama geliyor. cok fazla. Yapılan bazı olaylardan dolayı agıza alınabilecek olaydır

    Mesela aldatan erkek.

    0|0
    0|0
  • her kişide farklı bişey çağrıştırıyo. meselaaa adam 30 metreden bı koyar topa gol olur ' vay şereeefsiiiiiiiiiiiiiiiiz nası gol attı' deriz. biri bi yanlış yapar ' çok şerefsiz adammış' deriz. vs vs vs...

    1|0
    0|0
  • cezasi hapis ile belirlenmis hakaret!

    0|0
    0|0
  • şerefi, karakteri ve kişiliği olmayıp, karşısındakinin istediği aksine herşeyi yapan,

    haksızlık konusunda başarılı olan ve bunun doğru yol olduğunu düşünen kişilere teorisel olarak şerefsiz derler.

    0|1
    0|0
  • şerefsizler ! ! ! !

    0|0
    0|0
  • R T E

    1|0
    1|0
  • İnsan şerefi namusu onuru için yaşar.

    Şerefsiz kelimesi aslında çok ağır bir kelimedir.

    ama bizim insanlarımızın bazılarında bu olay yok

    bu yüzden o kelimeyi kullanırken dikkatli olun.

    (örn: DAĞDAKİ TERÖRİSTLER ŞEREFSİZİN AĞA BABASI...

    0|1
    0|0
  • Şerefsiz kelimesi bir insana kullanılıyorsa o insanı adam yerine koymuyorsun demektir bu (dip not : kimse kimseye anası babası ekmek vereni olmadan şerefsiz vs. tarzı kelimeler edemez )

    0|0
    0|0
    • Koymuyorum onu adam yerine baska ne diyim ?

    • Hepsini Göster
    • Benim kalitemle ne alaka kelimenin altinda bnim imzam yok sonucta

    • bence gerçek şerefsiz sensin

  • şerefi olmayan kişiye şefersiz denir şerefte nedin evli olan kişinin şerefi vardir.

    0|0
    0|0
  • Bu diyip, olmayan. Sağ gösterip sol vurandır.

    0|0
    0|0
  • ağır bi kelime kişiliğini yitirmiş yüzsüz insana denir ama oda bu sözden alınmaz

    0|0
    0|0
  • Onursuz demek.

    0|0
    0|0
  • çok düşük insana denir

    0|0
    0|0
  • Apoya yakışır ve onun kadar kimseye yakışmaz...

    3|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • apo ya çok yakıştırıyorum.. bide elalemin karısına kızına asılan laf atanlara

    3|1
    0|0
  • Çok fazla uyan var o yüzden liste uzun..

    Şerefsiz şerefi olmayan insan diyemeyeceğin bir insanımsı asalaktır..

    0|0
    0|0
  • insanları aptal yerine koyup onun duygularıyla dalga gecenlere denir onlardan çok var :)

    0|0
    0|0
  • serefı olmayan karaktersızlere denınr..

    0|0
    0|0
  • yok yok seni biri iyi kızdırmıs :)

    0|0
    0|0
  • Şerefini,namusunu yitirmişe denir. Ama kimse kendini şerefsiz görmez çünkü farkında olmaz

    0|0
    0|0
  • insana yakışmayacak davranışlar

    0|0
    0|0
  • şerefsiz ne ki "şerrrefsiz" daha fonksiyonel.

    0|0
    0|0
  • kime yakışır deyince sen eski sevgilim geldi aklıma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...