Bayanlarda testesteron hormonu biraz yüksek çıksa ne olur?

dr gittim bi iki tık yüksek çıktı tüylenmem yok sadece saç dökülmem var bişide kullanmamı sölemedi bunlar bırakınca her şey eskisi gibi oluyomuş sadece 16 yaşımda saçım çok yağlıydı tek belirti o stres yaşadım saçım döküldü azaldı üniv gittim bi de çevre değişikliği felan ilaç kullandım prozac denilen bi şurup vermişti antidepresan onu da kullanınca saçlarım daha çok azaldı stresten mi bilmiyom ama hala o hormon bi iki tık yüksek ve dr kontrol hapı önermedi bayanlarda biraz yüksek çıkabilir dedi prokartin mi ne öyle bi hormonla beraber yüksek çıkınca sorun yaratırmış ben de korktum içmedim hormonel dengem altüst olur diye zaten antidepresanlar hormonları ters düz ediyomuş saçım bundan mı azaldı bu hormonun yüksekliğindenmidir bilmiyom ama bazen cinsel istekliliğim artıyo ya da erkek gibi davranıyom psikolojik de olabilir kendimi şartlandırdığımdan ama sizce bu hormonun biraz yüksek çıkması riskmi


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • erkeklık hormonu testeron kadınlarda babadan gecmektedır ve %15 cıvarlarındadır erkeklerdede aynen ostorojen %20 cıvarlarında annden gecmektedır bulug cagından sonra erkelerde testeron artısı ıle erkeklık belırtılerı ortaya cıkmaktadır. kızlarda ıse ostorojen hormonu kadınlık ozellıklerını ortaya cıkarmaktadır dıger gelısımsel ozellıklerı cınsellık dahıl testesterona baglıdır vucutta fazla olması asırı cınsel ıstek ve tuylenmelere azda olsa erkeksı gorunume neden olur.bu sadece ostrojenın dusmesınden kaynaklanır. testesteron fazla salgılanmaz. ostrojen degerının azalması testesteronu tetıkler baskın olan testesteron kana salgılanır buda ozelıklerı meydana getırı

    0|0
    • Şikayet

      babadan mı geçiyomuş bilmiyodum %15 derken niye erkeklerde %20 kadınlarda o hormon %15

    • Hepsini Göster
    • Şikayet

      kılonuz ve boyunuz kac? her gun yemeklerde ne gıbı urunler yıyorsunuz? sıtreslı oldugunuz oluyormu uzun surelı? yada ovaryum tuplerınızde agrı hssı oluyormu? daha once cocuk aldırdınızmı? hergun koyu renkte agrılı sekılde sıvı gelıyormu?

    • Şikayet

      kilo 58 boy 1.58 stres geçirdim ondan sonra dökülme oldu işte antidepresanı ondan kullandım stres hormonları ters düz etti antidepresan kullanınca tepetaklak oldu öncesinde çok yağlı cildim vardı sadece bi de karın bölgesi biraz fazla o bölge hiç zayıflamıyo göbek bölgesi kıl tüy sorunum yok sadecesaç dökülmesi