• Sor
  • Bence

Olan ve olmayan her şey kader midir?

iyi geceler arkadaşlar bir yerde duydum kesin ve net olarak olan ve olmayan herşey sizcede kadermidir? birşeyi çok istiyosunuz ve bunun içinde elinizden gelen herşeyi yapıyorsunuz fakat bu birtürlü gerçekleşmiyor? bu kadermi

Güncellemeler:
Teşekkürler arkadaşlar sizden ricam lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vericem :)) biraz geç oldu ama k. bakmayın artık

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • kader yaşayacağın herşeyin yaradana malum olması demektir. özgür irade verilmiştir. yaptığın iyi veya kötü herşeyden sorumlusundur. olsa da kaderdir olmasa da. ne yaşayacağımızı bilmiyoruz ki, bizim istediklerimizin sonucu iyi mi olur kötü mü bilmiyoruz sadece iyi olacağını düşünerek çabalıyor ve istiyoruz. sen elinden geleni yapmışsan ve olmamışsa vardır bir sebebi.

    • dönüp dolaşıyorum kendimi kurtaramıyorum bu durumdan yine aynı yere geliyorum..

    • Öncekileri Göster
    • kabul ette söyliym sonra çıkarırsın

    • SENLE BİZ DAAHA ÖNCE KONUŞMUZ

Kızlar Ne Diyor 8

  • her insanın kaderi kendi elindedir.

    • elinden geleni yapıyorsan vede bu gerçekleşmiyosa bu nedir ?

    • belkide daha fazla sabıra ihtiyacın olabilir mi ? yani beklemelisn..

    • öyle yapıyorum başka yapıcak bi şey yok yanii yinede devam ...çalışıyoruz

  • kader isimdir sadece.

  • Sorunu cevaplayan ok sevdiğim bi şarkı sözü vari;"Kim yenmiş kaderi duayla?"

  • ewet kader bence cunku sen ne yaparsan yap kaderımde yoksa olmayabılır kaderinse er yada gec olur mutlaka

    • genelde kader diye bir şey yok felan diyolar sen kendi kaderini kendin çizersin diyolar onun için soruyorum..

    • Öncekileri Göster
    • aynen oyle

    • Demişsin ztn

  • evt bu kaderdir çünkü olacağın önüne geçilmez sen yolunda ilerlersin ama olmaz bu kaderdir , elinden geleni yapmadan sadece bekleyerek bişeyler olduğunda ise bu kaderimmiş demek yanlış olur

    • tabii orası öyle canım da milletin ne kadar kolay ve çabuk gerçekleşiyo herşeyi ben ise kendimi sürekli sorgulayıp duruyorum benim nerede yanlışım var diyeeee

    • eğer millete bakarak yaşarsak aslında yaşayamayız sen de kendi hayatındakilerle yaşamaya alışmaya çalışıbilirsin ama kendini sorguamana gerek yok sadece en iyi olanı yapmaya çalış yeter

    • öyle yapıyorum ama olmuyor dönüp dolaşıp aynı yerde buluyorum kendimi...

  • Çizdiğimiz kader.

    • o nasıl oluyo?

    • Öncekileri Göster
    • Kadere inanırım.Ama çizdiğim kadere inanırım.Cevap vermek için vermiyorum.Sana kötü gelen herkese kötü gelecek diye bir kaide yok.Sen önce bunu anlamalısın bence.

    • daha kötülerinin olduğunu anlatmak isterken bu işlerden anlamayanların bile oldu gerçekleşti demek istedim..

  • büyük olasılıkla.

  • Yani bir iki kere deneyip olmayan bir sey kader degildir ama gercekten ugrasip elinden gelen herseyi yapiyorsaniz buna kader derim evet.

    • çevremdeki kişiler çok basit gerçekleşiyo herşeyi şanslı felan diyolar şans yok diyorlar bu nedir peki?

    • hersey olacagina varir

Erkekler Ne Diyor 8

  • "Olduğu kadar, olmadığı kader" diye bir söz vardı...

  • Evet kaderdir ama kaderi yanlış yorumluyorsun sanırım, iraden var karar veriyorsun herşey senin seçimlerinle hayata geçiyor. Senin seçimlerin senin kaderin.

    • zaten karar vermişim bu elimden geleni yapıcam vede yaptığımada inanıyorum

    • sıctı cafer bez geitr

    • Kader sadece senin vereceğin kararı allahn bilmesidir yani caferin sıçacığının sıçtıktan sonra ne yapacağının yazılı olduğu defter kitap yok

  • Olan olmayan herşey kaderdir. Ama öncelikle kaderin ne olduğunu bilmek gerekir. Kaderi bilmeyen, kader nedir? diye sorar. Kaderi anlamayan, kader midir? diye sorar. Araştır, bil ve anlamaya çalış.

  • Evet

  • bence değildir. o zaman mesela üç yaşındaki çocuğa tecavüz edip boğazını kesene de kader mahkumu demek gerekir

    • ona kader mahkumu denmez, kaderinde kendi seçimiyle suçlu olmak varmış denir ve bu onu masum yapmaz. er yada geç bunun cezasını çekecektir.

    • Öncekileri Göster
    • bir insan kaderini nasıl seçer?

    • soran hikaye işte la ne kader seçimi nedir len

  • kader diye bişey yoktur,rüzgarda savrulan yapraklar misali yaşıyoruz hayatı

  • kaderdir.

  • yüksek düşüncenin senin beyin tarzına göre yapabileceklerini bilmesi olabilir, mesesela bir farenin kaderini az çok bilirsin sen

    • yine düşünce gücü olaylarına giriyoruz arkadaşım o kitapları çok okudum ben...

    • bişey okumadım

    • orası öylee...

Yükleniyor...