• Sor
  • Bence

Buzdolabı kokusu nasıl giderilir?

Buzdolabında 2 haftadan beridir çürümüş kavun gibi bir koku var..Açtığımızda o koku evin dört bir yanına dağılıyor..2 ay önce yine böyle koku olmuştu çamaşır suyuyla sildik geçti..ama bu hafta yine ceryan etti bu koku.Çürümüş bozulmuş hiçbirşey yok buzdolabında kendi kendine oluştu koku..Ne yapmalıyız bu kokuyu gidermek için..? Şuan karbonatla silmekteyiz..

Güncellemeler:
Dolabı komple banyoya sokup yıkamayı düşünüyoruz ? gözümüz karardı :(

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • buzdolabını iyice temizledikten sonra bir çay tabağı içine sirke koyup raflardan birine yerleştir. nasıl oluyor bilmiyorum ama işe yarıyor, buzdolabi kokusunu gideriyor.

    • Geçen ay yaptık sirkeli suyu geçiriyor ama işte yine ceryan etti :( sebep ne olabilirki ?

    • Öncekileri Göster
    • Bizde düşündük bazı form sitelerinde yazıyor güneşte bırakın havalansın diye ama bu sefer yiyecekler bozulucak sıcaktan.
      Bakalım inşallah geçer koku
      Teşekkür ederim :))

    • rica ederim, inşallah radikal hareketler yapmak zorunda kalmadan çözebilirsiniz sorunu şeker:))

Erkekler Ne Diyor 9

  • su biriktirmiştir...dreyn edin :DDDD

    • Hahahha koku kalmadı şeker geç kaldın :))

    • peki şeker:DDD, bi daha koku yaparsa rexona sık geçer..Omg.:S ( :DDDD)

    • Oh my god :D Yani nasıl bir espiriktir bu :D

  • Giderilmesi ancak dediğin gibi çamaşır suyu ile dezenfekte ederek olur. Bu tarz koku oluşmaması için ağzı açık bir kabın içerisine koyacağınız iki parça mangal kömürünü sürekli dolapta orta rafta bulundurmak işe yarayacaktır.

    • Magal kömürünü daha önce denemedik. onuda koyucaz ama beze sararak koyalım diyoruz. birde buzdolabını banyoya sokup yıkamak istiyoruz ?

    • Öncekileri Göster
    • Peki tamam oralarıda çamaşır suyuyla silelim bakteri varsa ölsün.
      Son çare yıkamak.
      Teşekkür ederim

    • Son çare (yıkama sonrası) dolabı atmak :)))
      Rica ederim.

  • Filitrelerini degistir

  • soruya bak :) süper

    • Ne varmış sorumda şişman ?

    • Öncekileri Göster
    • bu sitenin reklamı olsa şu soru kesinlikle reklmda gösterilmeli.
      "Aklınız ne gelirse sorun ! Kızlrsoruyor.com "
      sitede payın oldğunu düşünmeye başladım zaten xper in de yüksek. Var bişey var araştırıcam :)

    • hahahahah

  • ... Cesetleri sakladığın dolabı,eve getire demiştim :)

    • ...*getirme

    • Öncekileri Göster
    • ... Orda seni kitlemek lazım :)

    • Bencede lazım :)

  • buzdolabinizin gazli sogutma sisteminde sorun olmus ici bosken ya da kokacak bir sey yokken de bunu yapiyorsa :)

    • Birşeyler yaptık bakalım inşallah kokmaz ama fikirlere açığım hala :) Olabilir dediğin.

    • Öncekileri Göster
    • Bizden ötürü değil ki :) link

    • hahahah :D

  • heryerini karbonatlı suyla yıka sil bembeyaz ve kokusuz bir dolap buyrunuz.

    • Şimdi sildik karbonatlı suyla bakalım nolucak :)
      Teşekkürler

  • Limonu kes bırak sabaha koku kalmaz...

    • yapıcam teşekkürler.

    • Rica ederim...

    • Bir kaseye süt koyup dolabı içersine bırakırsanda işe yarıyormuş..

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sütü bir kaseyde herhangi bir rafa koy.

    • *kasede

    • Öncekileri Göster
    • :)) tamam koyucam şimdi teşekkür ederim.

    • Ne demek :)

  • Emici bir kumaşın/bezin içine karbonat+vanilya karışımı yapıp dolaba koyun.Bir tabağa kuru pirinç koyun -- nemi+kokuyu emer, o da dolaba.

    • Tamam dediklerinide koyucam.
      Teşekkürler :)

    • Kolay gelsin:)

  • sirkelı suyla sil canım

    • Geçen ay yaptık sirkeli suyu geçiriyor ama işte yine ceryan etti :( sebep ne olabilirki ?

    • 1- dolap eski olabilir
      2- dolap çok dolu olduğundan hava oluklarının önü tıkanmış olabilir
      3- deep freeze kontrol et ( var ise )

Yükleniyor...