Rüya tabirleri gerçek midir?

arkadaşlar gördüğümüz rüyanın bir anlamı varmıdır yoksa sadece bilinç altında kalanların uykuda bize yansımasımıdır.

Güncellemeler:
arkadaşlar birde şöyle bir açıklama var bence burda yazılanlarda çok önemli rüya ile ilgili
link

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • anlam aramaya gerek yok sonra hastalık yapıyor inan bana. var öyle bi akrabam. psikopata bağlamış:D ama bazen sanki işaret gibi oluyo. yani rüyanda gördüğün bişeyi tıpatıp yaşayabiliyosun. yada hiç aklında olmayan aklının kilometrelerce ötesinden bile geçmeyen bi insanı görüyon. ya diyon ne alaka sanki çok umrumdaydı. sonra ya bi arkadaşın hani falancı vardıya başına böyle böyle bi iş gelmiş gibi ondan bahsediyo yada onu görüyon.sonra ister istemez lan malum mu oldu bana erdim mi ne diyip dgülüyorum kendime:D

Kızlar Ne Diyor 28

  • Tirmizi'nin yorumlarını sağlıklı buluyorum

  • Rüya tabirlerine inanmıyorum çoğu bilinçaltı zaten anlam yüklemek saçma

  • bilinçaltı.

  • Rüyalar Gerçek Olsa Rüyalar Gerçek OlsaSeni Her gün GörürdümO İncecik BelineSarılarak YürürdümSabah Olmasın DiyeGüneşi DurdururdumYanardağlarda TütenAteşi SöndürürdümYatağına Her GeceGelincik DoldururdumDudağına Bin KereÖpücük KondururdumRüyalar, RüyaalaarRüyaaalaaaaaarrrrAaahhhhRüyalar Gerçek Olsa!Rüyalar Gerçek OlsaSana Güller VerirdimO Güllerle Belki deKucağıma Gelirdina

  • Her ikiside. Ben gün boyu ne düşünmüşsem onu görürüm rüyamda. Tabii değişik rüyalar gördüğümde hemen anlamına bakarım ve malesef çıkıyor.Çok yakınımın öleceğini önceden rüyamda görmüştüm,1 hafta gecti gecmedi onu kaybettik.

  • bu soruyu ben de sordm 3türlü rüya varmıs

  • Benim bazı rüyalarım çıkıyor. Hem de tıpatıp... Ama çoğu bilinç altı ;)

  • Bence gerceklik payı var.

  • hayııır alakasız bence

    • ney alakasız tabirmi bilinç altımı

    • rüya tabirleri yani ben bi kere şey okumustum komikti baya rüyada büyük kalça görmek evleneceğin anlamına gelir falan sacma değil mi sencede :))

    • evet rüyada ne görsen bekar için evlenmeye evli için çocuk doğucağına çok zengin olucağına vb. fasa fiso şeyler katılıyorum sana

  • İkisi birden bence.

  • tabir kişinin kendine ait onlar doğru değil ben mesela ne zaman gemi görsem rüyada hissettiğim le aynıdır ''ölüm'' tecrübeyle sabit

  • rüyalar habercidir diye düsünüyorum bilinc altı sacmalıkları haric

  • anlam arama..

  • Her ikisi de olabilir,bilinçaltı rüyalarının pek bir anlamı yoktur ama bunun dışında kalanların anlamı olduğunu düşünüyorum.

  • rüya tabiri demeyin bana ya bi diş gördüm rüyamda bi okudum tabirden lanet ettim kapattım kitabı .

  • Bazıları bilinç altında kalanların uykuda yansıması ama bazıları öyle değil rüya tabirleri kesinlikle gerçek.

  • gördüğün rüyaların yorumu çok önemli..bu yüzden kötü rüyalarının tabirini yapma hayra yor kimseyede anlatma...gerçek tabiki ..bilinçaltı olanı seçebiliyorsun zaten.

    • eksiyi sen mi verdin ?

    • hayır tabiki al artı :) biri resmen dalge geçiyor :D

  • uyurken ruh bedenden alınır,rüyada yaşananları ruhun yaşar gerçekte,tabirler de eden kişiye bağlıdır

    • bence tabir edecek kişi yok denecek kadarda az alim var

    • aslında bu daha çok yetenek işi bence ve bir rüya bir kez bir kişi tarafından yorumlanır

  • Rüya ruhun seyehat etmesidir. Bazı insanlar rüyalarında istediği yeri düşündüğünde kendini orada bulabilir.

  • Rüya tabirlerini insan yazıyor ne kadar doğru olur ki ?Bilinçaltı da olabilirbir anlamıda olabilir

  • İnanmam cok saçma gelir aslında ama rüyamda vefat edicek kişileri görüyorum. Ruyamda evleri yanıyor sabah bi kalkıyorum ölüm haberleri geliyor. Korkunç bir şey benim için. kendimden korkuyorum bazen.

  • eskiden evet gelecekle ilgili bir bilgi verebiliyormuştu ama artık vermiyormuş :/

  • Ben yaşadığım için bence gerçekleşiyor..

  • bence bilinç altında kalan şeylerin bize yansıması

    • rüya dipsiz bi kuyuya benzer bilinçaltının bıze yaptığı oyunlar olsa da aslında zaman , mekan farkı nedeniyle herşeyin mümkün olabilceği garip bı alem

    • doktor ekle

  • kesinlike gerçektir..ama sadece sabah ezanında sonra görülenler.

    • ben sabah ezanından öncekiler die biliyordum.

    • Öncekileri Göster
    • sabah ezanından sonrakiler yani güneş doğduktn sonra ki ler gerçek değildir gece görülnlr sabah ezanıneden öncekiler daha çok ilahi dir ..

    • yanlış biliyosn sabah görülen tüm rüyalar ilahidir...diyerleri şeytandan geliyo zaten.

  • 3 türlü rüya var. İlki gerçekten çıkan bi rüya. İkincisi şeytani rüya. Üçüncüsü bilinç altı. Sevdiğini falan görüyorsan kesin bilinç altıdır. 4 yıl önce ayrıldığım sevgilimi rüyamda görmüştüm evlilik teklifi ediyordu, ama ayrıldıktan sonra hiç konuşmadık.

  • Bilemedim bak şimdi

  • gerçektir

Erkekler Ne Diyor 51

  • Yok.

  • Bilinçaltı ile ilgili yorumlamaları gerçek ama islami olanlarının gerçek olduğunu düşünmüyorum.

  • Bilinç altında olan şeyin peşinden ister istemez gidersin ve bazıları gerçek olur . Sonra rüyalar çıkar . Bok çıkar . Bilinç altı O .

  • 6.hissi kuvvetli olan bir insana rüyalar çok şey anlatabilir diye düşünüyorum. bazıları bilinç altı da olabilir ama bazen alakasız anlamlı nesneler görüdğüm çok oldu rüyamda ve anlamları birebir çıktı desem yeridir. inandığım için belki bana öyle geliyor bilemiyorum ama.bence bir anlamı vardır. bu dünyada herşeyde bir anlam vardır çünkü.

  • yasadigin hayatin gercek oldugu kadar

  • adı üstünde tabir.

  • ruya gunluklerımı kontrol etmem gerek,gorduklerımden sonrakı gunlerde neler oluyor bu ne kadar tekrarlanıyor dıye belkı o zaman kendım yorum yapabılırım.işin ustadı hz.yusuf tur ama.

  • hiç bir bilgim yok açıkçası

  • rüya tabirinin sağlam bi kaynaktan yapılması gerekir.kitaplarda yada internette okuduklarınız tam olarak tabir değildir.çünkü rüya kişinin özel durumu yaşam tarzı hatta mevsime göre değişir.ama her ne olursa olsun rüyayle amel olmaz.hayatını gördüğün rüyaya göre şekillendiremezsin

  • Tercüme eden bilgili kişiyse inana bilirsin

  • Bununla ilgili bir çok bilimsel araştırma mevcut olmasıyla birlikte, rüyanın ruhlar alemi diye tabir ettiğimiz 5. boyutla ilgisi oldupu söylenir. Ama bu rüyanın çeşidine göre değişebilecek bir olay. Çoğunlukla bazı rüya tabirleri de gerçeği yansıtabilir, bu yorumlamaya da bağlı birşey...

  • ben inanmam

  • bazen tutar. bazen tutmaz. Bilinçaltı ve hayal gücümüzün birleşimidir aslında bana göre.

  • Evet verdiğin linkteki bilgilere katılıyorum. Bazı rüyalar gün içinde düşündüğünüz şeylerin bir yansımasıdır. Yorumlamaya gerek yoktur. Ama diğerlerini yorumlamakta fayda var. İnternet bize bu konuda baya kolaylıklar sağlıyor. Rüyamızda gördüğümüz şeyleri kelime kelime anlamına bakıp, bir bütün halinde yorumlamalıyız. Böylece gelecek hakkında genel bir bilgiye sahip olmuş oluruz

  • büyük çoğunlukla çıkar.. bilinçaltı bile olsa gerçekleşme payı var ben inanıyorum

  • rüyaların içinde mesajlar olduğunu Allahu teala bize bildirmiştir. bkz yusuf suresi

    • tabiiki şaklaban tipli kimselerin yorumları doğru değil ama rüyalar mesaj içerir.

    • Öncekileri Göster
    • hayır malesef. ama hayra yormak hayır getirir

    • evet ALLAH hayır etsin

  • saçma

  • ben de çok rüya görürüm bazıları etkiler o etkileyenler önemli olablr..

  • bütün rüyalar gerçek olacak diye bir kural yoktur.fakat bazı rüyalar kişinin kendisine çeki düzen vermesi için bir işaret olabilir.yusuf(a.s)rüya tabir ediyordu ve kıralın rüyasını tabir etmesiyle zindandan kurtulmuşdu kısaca bazı rüyaların gerçeklik payı vardır.

  • İnanmıyorum

  • rüya tabirleri çok ciddi bir konudur

  • rüyabilinç altının yansımasıdır. rüyatabirleri sallamasyondur

  • İnandığın çerçeveye bağlı :)

  • Malesef ancak % 1 hatta belki daha azımıza bazı şeyler ilham edilir rüyalarda :/ ama mümkündür, yorumlayabilmek önemli.internetten okudugunuz o kelime anlamlarıyla doğrudan alakası yoktur.

  • hiçbir anlamı yoktur sadece bilinç altımızdaki bilgilerin fotoğrafların rüyada video şeklinde oynamasıdır.

  • bilinçaltı yansımasıdır.

  • Olabilir belki..ama günümüzde rüya yorumlayacak kadar hikmetli insanların var olduğunu sanmıyorum...en iyisi fala inanma falsiz da kalmadir.

  • %99.99 yalan :) rüyamda bişey görmüştüm hatırlamıyorum okudum rüyanızda bilmem bişey görürseniz paraya işarettir köşeyi dönersiniz diyodu :) evin ordaki köşeden başka daha göremedik o köşeyi

    • :))

  • çogu zaman bir anlamı vardır , astral seyhat ile aynı anda iki yerde bile insan olabilir.

    • hacı astral seyahatle bize gel bu gece. rakı falan patlatırız :D

    • gelirken bişey lazımsa söyle :)

  • rüya tabirlerine inanan gerçek mi ?

  • Daha Fazla
Yükleniyor...