Egoist birisi olmak istiyorum

egomu yükset tutmak istiyorum bunu nasıl yapabılırım egoist birisi olmak ıstıyorum

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ne o?sıkıntınız mı var ?egonuzu yüksek mi tutmak istiyorsunuz ?bunu nasıl mı yapabilirsiniz ?kimse sizi iplemiyor mu ?sünepelik kara bir bok sineği misali tepenizde mi dolaşıyor ? bu soruların hepsinin aynı kapıya çıktığının farkında mısınız ?hahhaayyy tüm bunların çözümü artık çok basit.bir tık uzağınızda dersem yalan söylememiş olurum..bize ulaşın, hemen ulaşın : link

    • sen asıl bana ulaş -ash- ı boşver;)))))))))))))))9999

Erkekler Ne Diyor 16

  • ne gerek var?

  • olma.. olmak ıstıyosanda ol egoıstce dusun yeter..:)

  • egon yüksek olunca ne olacak rahatlayacak mısın?

  • Ahaha tam yerine geldin : ) Şimdi egoist olmak için kendini diğer insanlardan üstün görüceksin bunun içinde kendini beğenmen lazım ama bunun içinde bir özelliğin olması lazım.:D Yani güzel bir yanın varsa güzelsen diğer kızlara üstten bakarsın,insanları pek sallamazsın,herşeyin en iyisin kendin hakkettiğini,dünyada bir daha gelmediğini düşünürsen iyi bir egoist olabilirsin :D

  • amacın kendini insanlardan nefret ettirmek sanırım

  • onu bi geç sen.

  • TAMAM BAK ŞİMDİ BEN SANA TEKLİF EDİYORUM SENDE KABUL ETME SANA MI KALDIM DE EGON TAVAN YAPSIN...SÜPÜRGESİZ UÇABİLİYORUM DE , SEVGİLİM OLMADAN İKİ BİSKÜVİ ARASI MARŞMELOW VE ÜZERİ ÇİKOLATA KAPLI HALLEYİMİ TEK BAŞIMA YİYEBİLİYORUM ,VE TEKTAŞIMI KENDİM ALDIM DE EGO TAVANDA , BİDE PENGUEN TAKLİDİ YAPTIN MI , DENE...BAK İNSANLAR SENDEN NASIL KAÇIYOR...

  • bence bu doğuştan gelen bir özelliktir.ayrıca sen vbir cadısın.cadılar sihirli olur egoist olmazlar:D

  • egoist olmak güzel bişey değil ki nedir bu çaba ?

  • bu nickle mi

  • hahahayy zor kuzum zor takıl bana belki biraz kaparsın bişeyler.

  • Egoist olunca da kimse seni sevmeyecek. Ondan sonra da mutsuz olup, gelir burada kimse beni neden sevmiyor dersin demedi deme .

  • Şimdi gelen cevaplar egonu tavan yaptırır senin

  • yapabilirsen bana da nasıl yaptığını söylermisin bende olmak istiyorum :S

  • olma sakın !

  • link bi dinle derim...

Kızlar Ne Diyor 4

  • benim gibi ol;))))))999

  • Kimseyi takma ve kendini herkesten üstün gör.

    • Şu verdiğin cevap da "kendini herkesten üstün gör " ne demek biliyor musun ? Yani sen neyi tavsiye ettiğinin farkında mısın ?

  • Kımseyı takma en guzel yöntemı bu

  • vermeyince mabud neylesin mahmud.karakterinde yoksa pek kolay değil öyle olmak. bazen yaşadıklarından sonra da tam tersi olabilir insan.

Yükleniyor...