• Sor
  • Bence

Boğa burcu erkeği Akrep burcu kadını aşkta nasıldır?

Deneyen var mı bunu sevgilimle ben böyleyiz ama didişerek anlaşıyoruz desek yeridir burçlar saçma falan diyenler değilde anlayanlar yazsn lütfen

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • bence süper insanlardır, tarihe baktığımızda hep önemli kişilerin boğa ve akrep burcu olduğunu görürüz.nikola tesla, hz isa, adolf hitler, da vinci, maradona, 4. murat, karındeşen jack, silvia saint, hz ash, büyük/ küçük iskenderler, antonio vivaldi, paganini, arşimet, homeros, harry haller ve simon adebisi bu burcun ünlüleridir.

Erkekler Ne Diyor 9

  • Yürümez. Emin ol. 2 inat boyutunun en sert burçları. akrep ankaraya giderken boga atalantaya gider.Akrep yogurt yerken boğa çilek yer.Apayrı birşey yani.işin zor. boşuna ugraşma. bu ilişki 1 hafta sürer. yada cicim aylarını abartırlarsa 1 - 2 ay

    • Ama 4 yıl oldu :) Sadece acaba bizim gibi kavga ede ede anlaşan sevpte ayrılamayanlar var mı dye merak ettm :)

    • Merak etme ileride anlarsın. 4 yıl oldu diyorsun. yaşın kac? onun kac?
      siz 16larda tanışmışsınızdır yada 18 ?
      daha erken. merak etme
      ikiniznde kavgalarının şiddetli dönemine daha gelmediniz.
      Evlenirseniz bosanmak zorunda kalacaksınız inan

  • kadın güzel, çekici, alımlı zekiyse ve erkek te yakışıklıysa parasıda varsa,aklıda çalışıyorsa süperlerdir :))

  • boğalar boynuzludur diye biliyorum..

  • burclar olmıcagını sölüyor ama ben o kadar görüp şahit oldumkı olmıcak denılen seylerın olusuna

  • Önce google a gir sonra arama bolumune boğa burcu erkeği ile akrep burcu kadınının aşktaki uyumu yaz sonra oku :D

  • 3 vakte kadar ayrılık oluyor.

  • Ayyyy gına geldi şu burçlardan boş iş ya ailemde boğa ve akrep 20 yıldır gayet iyiler rica ediyorum inanmayın şunlara :D

  • Akrep kadını mı?...Loş odada, kırmızı saten çarşafların üzerinde, siyah saçlarını parmaklarına dolayıp, dudaklarını kabartır gibi hallerde tanıyacağınız bu ateşli ve vamp kadınlar, ilk başlarda çok tutkulu ve özel gibi görünseler de, uzun vadede çok karışıyor, kafayı çiziyor ve anlaşılmaz bir hal alıyorlar. Kendilerini sokup, zehirliyorlar sanki.. Ama en güzel esmerler bu burcun kadınlarından çıkıyor.

    • Olablr esmer olmadğğm için bilemicem

    • Öncekileri Göster
    • hiç çekilmiyosun ha..

    • Senn çekmenede ne ihtyacm vardı sorma

Kızlar Ne Diyor 4

  • ikiside sokar yapışık kalırlar :(99

  • Boğa dedin mi 2 kere düşünceksin kendimden biliyorum yani :D

    • yok .. boğa erkeğiyle boğa kadını farklı oluyor .. boğa kadınları mutfakta harikalar yaratabiliyor ..

    • Tabii ki de harikalar yaratabiliriiim. Gördüğünüz gibi kendimi övmekten hoşlanmam :D

    • bi de en kadın kadın olarak boğaları seçerim .. böyle söyleyince tam anlaşılmadı gerçi .. neyse işte çok kadınlar :)

  • sevisebilirler bence.

    • fskdşdf hello kopuk

    • o kesin.

  • burç saati mi başladı :D

Yükleniyor...