Kibar ve Zarif nasıl olunur?

Yani daha önce bundan yoksun kalmış biri bunu nasıl başarır, ne kadar sürede başarır? Yardım ederseniz sevinirim. Bayanlar hep kibar ve zarif mi olmalı yoksa olduğu gibi mi? diyelimki çok dik konuşuyorsunuz ama hiç kötü amacınız yok bu karşı tarafı kırar mı ve o da sizi kıracak birşey söylemesini gerektirir mi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • aslında kibar ve zarif olmalı bir kadın. ama yerine göre biraz esnetebilirsin bence. kibar kadın; küfür etmemeli, teşekkür etmeli, özür dilemeyi bilmeli, güler yüzlü olmalı, düzgün türkçe konuşmalı, yemek yiyişine dikkat etmeli, çatal ve bıçak kullanabilmeli, ağır davranmalı aceleci tavır (ki bu bende oldukça var) hoş değil, gülerken çok dikkat çeken şekilde gülmemeli bunlar zerafet ölçüsü sayılabilir.

    • aman efendim teveccühünüz...

    • tamamen size olan saygımdan beydendiciğim :)) :D

    • aynen azmimle doldurabilirim eksikleri :D yalnız CoRaZoNaDo özür dilemekten kaçtığını farketmedim sanma :)) demekki ben senden daha zarif ve kibarmışım hiç beyfendiye yakışacak şekilde davranmıyorsunuz sizi kınıyorum.. :))

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bayanın meziyetlerindendir kibar ve zarif olmak. Çok dik konuşuyorsa sanırım kırıcı olabilir. Ama iyi tanıyan, seven ve kötü niyet olmadığını bilen biri buna katlanabilir sanırım.Daha önce bundan yoksun kalmış birisi ancak karşısındakini çok severse değişmekte başarılı olabilir kanımca.

    • Reca ederim hanımefendi :)

    • hadi yaa .. :)) teşekkür ederim efendim :)

  • :))))) şşşi çaktırma kimse yazmıyo zaten hahahah

    • bak bak aşağıda meraklı nın yaptığı yoruma bak bir kız teşekkür etmeli küfür etmememeli özür dilemeyi bilmeli güler yüzlü olmalı düzgün türkçe konuşmalı yemek yiyişine dikkat etmeli çatal ve bıçak kullanabilmeli diyo bunların hepside bana uyuyo demekki neymiş o kadarda kötü değilmişiz di mi :))

    • ben yazdım

    • sanırım bir kitap yazmam gerekecek :p

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 4

  • kimin ne dediği ilgilendirmez ya ben neysem oyumdur kendimi değiştiremem öyle kabul etsinler eğer sende kendini beğenmiyorsan istemen yeter bu sefer istediğin gibi davran

    • haklısın canım..

  • Nasıl kibar ve zarif olunacağına dair kurs önerilerimi sıralayayım:1. Tiyatro kursu.2. Diksiyon kursu.3. Lokantacılık ve konaklama hizmetleri kursu.4. Mankenlik kursu.Bu kurslara devam edip sertifikanı alınca, ister istemez kibar ve zarif bir kadına evrilirsin zaten.

    • muhakkak :) teşekkürler canım :)

    • İstanbul'da oturmuyorsun. O halde Halk Eğitim Merkezlerinin ya da İşkur'un kurslarını araştırmanı tavsiye ederim. Oturduğun il veya ilçenin belediyesi de ilgili kurslar açmış olabilir.

    • teşekkür ederim canım benim :) iyiymiş o zaman :) istanbulda olmasamda bu dediğin sitelere vs ulaşabilirim gerçekten saol canım :)

    • Öncekileri Göster
  • Bunların belli kuralları vardır. Sana bu konuda güzel bir kitap önerebilirim; "herşeyin bir adabı var". Konuşma, tavır , davranış, duruş , aklına gelen her tür hareket kendinden bir parça da katarak kibar, zarif, düşünceli diye tanımlanabilir.Karşındakini de düşünmek bunda önemli bir faktördür. Genel olarak kibar olmak; terbiye kurallarına riayet etmek, güzel konuşmak, bakımlı ve dzgün bir duruşa sahip olmaktır. O kadar çok kuralı vardır ki aslında...Nasıl olduğuna dikkat etmek istiyorsanız etrafınızda bu şekilde adlandırdığınız kişilerin tarzını izleyin, yaptıklarını takip edin, pek çok ipucu alacaksınız eminim ki..

    • teşekkür ederim canım yardım severliğin için ayrıyetten teşekkür ederim :)

    • Ne demek, umarım bulabilirsin, benimkini ben bir arkadaşıma vermiştim geri getirmedi:), yoksa sana seve seve gönderirdim..

    • teşekkür ederim gerçekten bu kitabı alıcam sanırım faydası olacağına inanıyorum bu güzel yorum içinde sağolun

  • Var ya benim tanımımı yapmışsın.Kibar ve zarif:))

    • :))haha

    • hamamada gidilmiyo artık anında kız seçiyorlar sanki kız pazar töbe ya Rabbim :)

    • :)) ((:

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...