Ramazanda rakı içmek günah mıdır?

arkadaşlar ramazan ayında aslen bi ay sayılmasada ramazan ayında rakı yada heryangi bi içki içmek günahmidir veyahut otdur günahı yoktur muhabbetini nasıl değerlendiriyorsunuz

Güncellemeler:
arkadaşlar burda fikirlerinizi alıyorum YOBAZlık yapıcaksanız başka yerde yapın benim szin gbi tüccarların cümlleierine ihtiyacım yok zaten tv de yeterince varsınız
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • boşver arkadaş içelim güzelleşelim yaaa:D:D

    • cehennemdede guzel yanarsınız millet üşümemiş olur

    • evet anlayamazsın benım kısısel tercıhlerımı anlayabılcegını dusunuyosan yanılıyosun bak hakkımıda yıyosun hakaret ederken kul hakkı bunu bılmıyomusun?

    • bırsey sorcam zorunamı gıttı ? secmem bukadar kaprıs bukadar stress

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 18

  • Dinimiz günah diyor , yapıp yapmamak inanıp inanmamak sana kalmış.Eğer inancın varsa günah , yoksa değil.Sana kalmış.

    • tskrler

  • ya şu tabii günah kafir dini öğren cart curt diyenleri anlamıyorum. bilmiyor ki soruyor değil mi adam gibi cevaplayın 2 sevap kazanın yargılamak size düşmez. günahtır içki normalde de günah ama sen aklını kalbini temiz tuttuktan sonra içki yüzünden de cehennemlik olmazsın

    • yorumun ve cevabın ıcın tskr ederım

  • bu ay o kadar bereketlidir ki şeytan bile zincirlenir insanlara vesvese veremez bize düşen ibadetimizi yerine getirmek nefis senin nefsin biz bişey diyemeyiz ama günahlarından arınıp tövbe etmek yerine dahada bataklığa batarsın

    • acıklamanı ıstersem acıklarmısn

  • azı sarhoşluk verenin çoğu tabiki günahtır..sadece bir ay değil 12 ay üstelik..bir atu bonus olarak değerlendirmeyelim..

    • @birincitekilşahıs helal vallaha acıklaman olmasa trıp atcaktım tahımınce ayluld ogumlu basak burcu arkadas

    • :)) nedemek

    • sağol canım evet aynen öyle:))

    • Öncekileri Göster
  • diğer aylarda da günah..ama ramazan ayında daha günah diye biliyorum.

  • Haramdır sadece ramazanda degill her zamann..

  • madem inanmıyosun napıcan sevabı günahı?

    • ogrenmek kısılerın bılgılerını herzaman onemlıdır ıncıtmıycem

  • Alkol her zaman günahtır. Ramazanda günah oranları eksilmiyor ya da fazlalaşmıyor

  • otdur gunahı yoktur muhabbetını hic duymadimda alkolun her cesiti gunah oldugunu biliyorum ve bu gunah sadece ramazan ayi icin değildir.

    • hmm peki.. size fikir almakta kolay gele

    • onabakarsan dırek dıyanet ıslerının sıtesıde var bu konuda ben burdakı kısılerın fıkırlerını almak ıcın sordum :)

    • sen neden tembellige kaciosun madem oyle sende sorsana bana tavsiye ettigin google e gunahmi değilmi diye

    • Öncekileri Göster
  • Alkoliksen içme.

    • Fazla takıntılı olduğunu düşünüyorum ve seni kendi haline bırakıyorum. Engellendin.

    • yahu sıtede yonetıcı sensın yobaz! lafının neresı hakaret acıkla bana benım kısılıgıme dırek olarak saldıran bı adama soyleyebılcegım dırek bı cumle eger tarafsız bırısı olsaydın senı daha fazla muhattab alabılırdım ama sen geregınden fazla taraflısın bu yuzdende arkadas yerıne koyuyorum anladınmı? bunuda anlamaya bılırsın senden bekletın okadar cunku okadar acıklamadan sonra allahın sırp faşisti! bu yorumu bu arada sılemezsın cunku assagıdakını sılmedın faşist arkadasş

    • Arkadas oldugumu nerden çıkardın

    • Öncekileri Göster
  • İnanan ve bu dine mensup biriysen evet alkol zaten haram, böyle günlerde daha dikkat edilmesi gereken birşey..Ama sen inanmıyorum demişsin, istediğin gibi yaşayabilirsin bu durumu..

    • Rica ederim..

    • tskrler

  • Alkol her zaman haram. Haram olan da günah.

    • tskrler

  • sadece ramazanda değil her zaman günahtır :) ramazan dini açıdan özel bir ay olduğu için ramazanda daha günah olduğunu düşünmekteyiz :)

  • herşeyin ederi ayrı,bence ramazanla alkolmuş otmus falan bunlar alakasız

    • aynen yobaz din tacirlerinden bıktık artık

  • diğer aylar içmek sevap, sadece ramazanda günah! :/

    • hahah ben teşekkür ederim ;))

    • ramazanda günah :/ dıye okursak tamam genede :P tskrler

    • son 3 kelimede ama tüm anlam... neyse bede teşekkür ederim artı için. verdim 5 yaldız :P :))

    • Öncekileri Göster
  • alkol hergün günah diye biliyorum ben :) ramazanda da günah tabi ki

    • :) gercekten cok hos gorulu bı ınsansın :)))

    • sen kendine kıyak geçebilirsin :)

    • hafta sontarı dahıl olmasa iyismiş

  • Diğer aylar sevab mı ? Ben mi yanlış biliyorum

    • çok sevap :D

    • sen ne bıldıgını soylememıssınkı

    • Hahaha +1 :)

  • inancına göre değişir.

    • tskrler :)

    • anladım gecenin bu saati için cidden derin bi konu o yüzden sormucam başka bişey :)

    • bunun etkısı var cadı ama soyledıgım bırazdaha farklı bı mevzu

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 13

  • Siz için güzelleşin daha çok güzeleşirsiniz, ahbap sen biliyormusun peki alkol vücuda girdikten en erken 24 saat sonra çıkıoyr peki alkol haram değilmi haram ve sen haram bir şey ile tutulan orucun kabul olmasını bıraktım günahını soruyorsun, ALLAh hayır eylesin ne deyimki :P

  • Sek içmen lazım :)

  • İçki içmek her zaman günahtır. ama ramazan ayında sevaplı bir yaptığında kat kat daha fazla sevap aldığın gibi, ramazan ayında günahlı bir iş yapınca normal zamankinden daha fazla günah alıyorsun.

    • ciddi olduğunu bilsem açıklardım

    • nerden bılıyosun hangı ayet hangı sure acılarsan sevınırım

  • 11 ay içip,bir ay günah diye içmeyen zihniyetler için 11ay içince günah olup sadece bir ay içilince günah olmayan içki üretiliyormuş.hatta ayfonbeş ile aynı anda türkiye'ye gelecekmiş.

    • :)

  • müslüman değilsin belli ki alay etmeseydin keşke kendi dininle uğraşsaydın

    • Çünkü o şahsiyetli bir insan; iyi bir mümin.

    • niden bu kadar hassassın?

  • Dinin İslam ise her zman günah.

    • tskrler

  • İçki aklını tamamen başından almadığı sürece günah değildir aklı başından alan herşey günahtır ramazandada içki içilir günah değildir

    • Ya arkadaşım bak bi yerde daha tartışmaya girdik orda cevap veremedi engelledi burdada sana açıklama yapmak istemiyorum. Bak içki uyuşturucu vs zararı zaten nedir insanın iradesini kullanamamasıdır iraden yerinde kalacak kadar iç biraz açık fikirli olun be sarhoş olmadıktan sonra ne zararı olcak

    • uydurmuşsun

    • bu durumu anladım biliç kaybı ve cevreye salça olmaktan bahsedıyosun buda zaten kısıye gore degısen bı kıstas

    • Öncekileri Göster
  • Ramazanda da diğer aylarda da günahtır

    • tskrler

  • Rakı içmek yani kısaca alkol hep her dail haram Ramazana gelince belki daha fazla günahı vardır bilemem.

    • fazlasını azını bılemem sende bılemezsın eger bıldıgını dusunuyorsan bu farklı yorumlanır tkslrler yorumun ıcın

  • Ramazan ayında hergün 1 milyon Müslüman affedilir. Peygamberimiz:"Bugün de affedilmeyenin burnu sürtülsün" demiştir. Sahabe de sormuş:"Kimler affedilmez ya resulullah ?".Peygamberimiz : " Bu günlerde de yine içki içen, zina eden, dedikodu yapanlar kısacası günahlardan sakınmayanlar " demiştir.Ayrıca Ramazan olmasa da günah zaten. Ramazanda içtiğin için daha çok günah !

    • ben ole anladım kusura bakma ıncıl dısı bı hrıstıyanlık yazıntında duydugum kadarıyla dıyorum acıkcası kesın bılgılere sahıp degılım ılgımıde cekmıyor
      " hangı tası kaldırırsanız benı gorusunuz hangı agacı oyarsanız ben ordayım" dıyordu kilise mantıgına ters bı hrıstıyan gorusu bunu baba filmindede sudan cıkan tas muhabbetınede tasımıslardır

    • Ben sadece özel günlerde daha çok günah diye biliyorum ancak kesin emin değilim. Ayrımcılık falan yapmadım !

    • allahın hergunu aynı degılmı neden ayrımcılıga basvurdun sen japonları seven uye

  • Rakı haram şarap serbest

    • ole olmasaymıs ıyıymıs rakı daha guzel tadı damagında mezesıde vardır uzumde dahıldır

  • Kimliğini nereden aldın acaba ?

    • Kardeş söyledim kafirun ayetini naklenen uyguluyorum ;)

    • hadis üstünde çalışılması gereken mevzu demekdır turkce tartısmıyoruz konusuyoruz sakın ol
      öğüt nedir öğren kulakdan dolma arkadaşım belki öğrenirsin birşeyler dini demiyorum hayatta birseyler yanlış algılama seni yargılamıyorumda demin soyledıgım gibi konuşuyoruz

    • Leküm diniküm veliyeddin ( Kafirun suresi son ayeti ) - Senin dinin sana benim dinim bana.

      Hz.Muhammed(s.a.v) söyledikleri öğüt mü oluyor hadis mi ? Sen biraz araştır bilgilen önce sonra gel tartışalım.!

    • Öncekileri Göster
  • Sadece Ramazan ayında değil rakı içmek zaten günahtır .

    • tabıkıdı haklısın ama bılmıyorum bugun gercekten cok eglendık ne kımseye salca olduk nede kımseyı rahatsız ettık hatta bıyerden sonra mıllet konusmaya calısıyordu bızle ve gelenlerın yuzu gulucuklerle doluyordu kı espırı yok bısı yok sadece cok dogaldık

    • Eğlenceyi nelerde aradığına bağlı dostum . Ve ister içersin ister içmezsin hayat senin ..

    • demekkı gunahlar gercekten eglencelı seylerın yasaklanması kul hakkı ver şirk dışında

Yükleniyor...