Okulda populer olmak için ne yapmalıyım?

Okulda populer olmak için ne yapmalıyım?Yani okulda tanınmak, herkesin benim peşimde olması için neler yapabilirim.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • verici olursan okulu bırak semte tanınırsın. derslerine calış derim. popülerlik iki türlü olur populerlerle takılırsın ama onları idare eden ve yönlendiren olman kaldıkı cok zor bir sanatönüne gelen ellet ver erkekler pesinden kosar ama kimse seni dinlemez direk kayarlar. sen okulunu edeple bitir üniversitede istedigin popülerligi saglarsın.eger cok güzelsen ve her yerde direk cok güzel kız diyorlarsa zaten popüler olursun. Bilmelisin ki ...Şartlar ve olaylar, kim olduğumuzu etkilemiş olabilir.Ama ne olduğumuzdan kendimiz sorumluyuz

Erkekler Ne Diyor 10

  • hergün 3 ekmek yemen lazım.

  • herkesin peşinde olabilmesi değğil de popüler tanındık biri olabilmen için okuldaki öne çıkan öğrenci olman gerek sosyal aktivitelerde

  • çok bişi yapamazsın güzel olman ve kendini beğenmiş olman seni populer olmaya laık gören bir iki arkadaş lazım :D:D:D en önemlisi güzellik onunda çaresi yok yani salla gitsin populer olamazsın :D:D:D

  • selen 12 13 yaşındasın tahminimce.. koy ver gitsin takma kafana

  • allah akıl fikir versin kim alıyo bu bebeleri siteye aloo yönetimmm

  • Liseli dedected.

  • popüler olmak yerine, hanım hanımcık okulunuzu bitirseniz olmuyo dimi kızlar (:)

  • yazık

  • ayrıldığım ama hatırladıkca sinir olduğum kız arkdaşımın adı selen.. bak şimdi hüzünlendim oldumu şimdi bu

  • İsteyene VER gerisi kolay :)))

Kızlar Ne Diyor 8

  • Milattan önceyi hatırlayamıyorum ki yahu.Teh bee..

  • biraz tarzını değiştir daha çok arkadaş edin mesela çekingen durma

  • hala böyle şeyleri önemseyen var mı?

  • hiç uğraşma popüler olmaya falan doğal ol daha çok dikkat çekersin

  • kızım sen popüler olmak mı istiyon popüler olup ne yapacaksın ki? herkesin ağzında olıcaksın iyi kötü dedikodunu yapacaklar belki hiç yapmadığın bi sebepten dolayı suçlanacaksın hiç uğraşma popülerlikle

  • sonradan popüler olanlara kasar denir genelde popülerlik bisey yapılmakla olmaz bulundugun ortama karakterinin uyması lazım . popüler olamk için kasanlar dısardan maymun gibi gözüküyor . hem cok insan cok dert asıl onemlı olan kalıcı arkadaslıklar

  • populer olmak için bence hem zeki hem güzel ol yani hem derslerin güzel olsun hemde dış görünüşüne dikkat et ağırbaşlı ol. Birde popüler olmak için malesef okulun popülerleriyle takılman lazım

  • kaşar ol.anca öyle tanınırsın.

Yükleniyor...