Kendimi tanıyorum hatamı ve karşı koyamayacağım şeyleri hissedebiliyorum artık

bundan 1 ay önceydi 10 aylık ayrı illerde olduğumuz halde birbirimizi idare ettiğimiz güzel anlayışlı bi ilişkimiz vardı sevgilimle fakat başka ilde olduğundan dolayıda biraz benm aşırı kıskançlığım dahada aşırı olmuştu herşeyine karışıyordum istediğim gibi biri değildi ama çok seviyor değer veriyordum hani ömrümü verirdim ama istediğim gibi ne bileyim çok gezmeyen kızlarla sokaklarda dolaşmayan açık saçık giymeyen erkkelerle gerekmediği zaman konuşmayan falan biri değildi işte sürekli kavga ederdik ben hep kıyafetlerine karışırdım falan ben afedersiniz eşeklik yapardım sanardım hayatımdaki kız bu hani istediğim gibi bi kız olabilir ve beni anlayabilir birbirimizi bırakmayız sanardım ama çok karıştım dediğim gibi çok kıskancım hani hiç göz yumamam bazı şeylere açık falan etek giyecem derdi tayt falan yok derdim çok karışırdım her neyse kendimden soğuttum aşk sevgi kalmadığını hissedebiliyordum ve beni terk etti ilk bise hissetmedim hani beni açık giyinmek için falan terk ettiğini düşündüm rahat olmak için sevse terk etmezdi dedim pek acımadı içim 15 20 gün oldu sevmiyorum onu dedim unuttum artık zaten istediğim gibi biri değilmiş dedim neyse şu son 2 gündürde yani 1 ay olduğundan beridir ne büyük esseklik yaptığımı gördüm ha ben istediğim gibi birini bulamayacaktım bulamayacağım belliki mal lik yapıp neden kızı o kadar sıktım serbest bıraksaydım zaten güveniyordum kendisine hayatta beni aldatmazdı falan ama başka erkeklere güvenmiyordum açık falan giyindiği için neyse işte şimdi çok pişmanım madem istediğim gibi biri olmayacaktı neden öyle yaptım ama düzelir hani istediğim gibi biri olur sandım ondandır şimdi geri dön desem imkanı yok dönmez dönse nasıl olur bilmiyorum ha bide arkadaşlar benim kıskançlığıma falan kızmadan önce şunu size belirteyim ben küçücük 9 10 bn nüfuslu bir köy gibi ilçede yaşıyorum kız ise büyük bi ilde yaşıyor beyin farkı çok fazla ha ben gerckten bazı zaman geri kafalı olduğumu kabulleniyorum haklıydı çoğu zaman ama bende böyle yetişmişim ben böyle görmüşüm bana byle öğretilmiş ben kızlarla hiç samimi olamam hiç arkadaşlık kuramam ben hiç bilmem öyle şeyler ben hep içinde fesatlık olur sanarım bi erkek bi kız arkadaş olrsa ben böyle büyüdüm ben lanet olası yıkılası ilçemde böyle büyüdüm ben sevgilime açık giydirmem ben dar giydirmem bikini hayatta etek çok nadir sade tayt imkanı yok ha bunları yapacaksa ben rahat edemem içim içimi yer ama zaten ben bunları yapmayacak birini bulamayacakmışım ben zaten yalnız kalacakmışım o konuda kafamdaki gibi birini bulmam imkansız benim çünkü 2012 yılındayız türbanlıların çoğu bile aksesuar olsun die öyleler ben çok doluyum arkadaşlar bunu anlattım pek bise sormamış gibiyim ama pişmanım geri dön demem diyemem dönmeyeceğinden eminim ha değiştiğime inanmayacağından eminim ne yapacam ben yalnız kaldım kesin ben hak etmiyorum demekki ne bileyim öyle yani ne yapmalıyım sizce nasıl bir yol gösterirsiniz ben ne yapacam ya keşke kızın kıymetini bilseydik düzgün cvblar verirseniz sevinirim.

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bende ufak bir ilde yaşıyorum. İnan buradaki insanlar da geri kafalı. Kısa kollu giyince bile öküz gibi bakıyorlar. Ben burda doğdum ve hala burda yaşıyorum. Fakat geri kafalı olduğumu düşünmüyorum. Önemli olan senin kendini geliştirebilmen. Büyük şehirlerde kız şortla dolansa bile dikkat çekmez. Çünkü ordaki erkekler alışmış bakmıyorlar bile emin ol. Kıza doymuşlar artık. Onlara tuhaf gelmiyor böyle şeyler. Boşuna kıskançlık yapmışsın yani. Neyse olmuşla ölmüşe çare yok artık. Sen yoluna bak. En azından tecrübe oldu senin için. Bi dahaki ilişkinde daha dikkatli olursun. Takma düşünme eskileri, yoluna bak ve geri kafalı olma. Kendini geliştirmeye bak.

    • nasıl kendımı gelıstırmemı beklıyorsun bı kızla daha yuz yuze bıle duzgunce konusamıyorum ben arkadasımın yanına dıger lıseye gıdemıyordum orda kızlar eteklı falan dıe ben erkek meslek lısesındeyım dagın basında tek bır okul bayan hocalarla bıle cok sevıyelıyım ne bıleyım haklısın cok haklısın ama bunu duzeltmem bu durumdan bu kafadan kurtulmam ıcın bence burdan bu pıslık yerden gıtmem lazım iş hayatına atılmayı dusunuyorum zaten bakalım ınsallah duzelır

    • Öncekileri Göster
    • O zaman bi an önce o ilden kurtulmaya bak.

    • 2yıldan once kurtulamam il degıl ya ilçe :D o derece kotu durumdayım allah hayırlısını versın allah yardımcım olsun hayırlısı ıle bır an once kurtulmak ıstıyorum zaten burdan.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yemin ederimki bunu biran eski sevgilim yazdi sandim. Konu ayni. Oda senin gibi. Resmen senin dusuncelerin:(. Bende onu biraktim cunku ne ask ne sevgi ve kesinlikle saygi kalmadi. Beni okdr cok sIktiki artik dayanamadim. Oysaki onu hic aldatmadim. Hic bir erkeye bakmadim. Bakmazdimda. Ama o okdr geri kafalidiki.icimde korku olmaya basladi. Tartisiyordum uzuluyodum. Hic onun istediyi gibi olmicaktim. Kiz gorunce diyodum keson boyle birini ister. Sonra kiskaniodum benden bi baskasiyla olucakti belkide ona gore. Bak bence sansini dene. Ilerde pisman olma. En azindan dersinki istemedi beni. Son kez daha dene. Ama bu kiskancligi birak. yoksa o mutlu olmicak!

    • bende ona yakalandım dıe cok korktum acıkcası ama allahtan resmın var neyse bir kere daha denemeliyim demek. pekı temmuz 1 bızım ılk gunumuz gecen sene temmuz 1 de konusayım mı ? kıskanclıgı nasıl bırakcam hem ben nasıl alıscam

    • Öncekileri Göster
    • 50 kisi yolamis arkadaslik gizlii sen hangisisin

    • fe**tu***l

  • Çok uzun yaa

    • lütfen oku gercekten yardımınızı dertdımın dermanı olmanızı ıstıorum arkadaslar

  • seven biri bu tip şeylere katlanır bunu unutma

    • yani yazdıgım hepsını okudun mu=?

    • Öncekileri Göster
    • bence üstüne düşme herhangi bi pişmanlıkda yaşama istediğin şeyler gayet normal geldi bana erkekler bu tip şeyleri her zaman kıskanır kimi kız uyar kimisi uymaz önemli olan birbirinizin rahatsızlık duyduğu şeylerden vazgeçme konusunda karşılıklı davranmanız eğer sen de onun makul isteklerine uyduysan hatan yok demektir yok ben kafama göre hareket ettim hep onu kısıtladım diyosan hatalısın nasılsın diye bi mesaj atarak işe başlayabilirsin

    • aboo olurmu kardesım ya onun 1 dedıgını 2 etmedım nasıl onun dedıklerını yapmam ona uymam onun kurallarına ıtaat etmem o benım sevgılım hayatımı verdıgım kısıydı ya o bana ne derse yapardım oda benım dedıklerımı yapardı ama bıktırdım sonradan sonradan ıste ne yapalım .

  • ya kızın kıymetini bilmemişsin şimdi kafanı taştan taşa vuruyosun dönmez kız boşver

    • bencede donmez ben sandım ıstedıgım gıbı bırı olur ... ama ben hala kendıme yedıremem onun oyle gıyınmesını falan yanımda aynı yerde yasıor olsak tamam da goremıyorum bıle ne gıyıp gıymedıgını . kımın bakıp bakmadıgını lafmı attılar yoksa dekoltesınemı baktılar orasınımı burasınımı dıkızledıler ne bılem offfffffff

    • Öncekileri Göster
    • çok teşekkür ederim arkadasım saolasın . yardımcı oldun emın ol.

    • inşallah ;)

  • memleket neresi merak ettim?

    • memleketın onemı yok bence iç anadolunun tam içi ortası kucuk bır ılce pıslık bır yer allah hayırlısı ıle 2 seneye gıtmemı nasıp etsın ınsallah 2 senem var gıtmek ıcın cıkacam bu lanet yerden aılemıde goturcem yeter artık

    • Öncekileri Göster
    • bence unutmaya çalış. Benim onunla ilişkim varken benim canımı çok yaktı. Çok kırdı beni. Dediklerini haketmedim. Ayrılıca birilerini bulurum unuturum dedim ama olmadı gerçi. Yapamadım. Onunda ilişkileri olmuş diye duydum. O da baya bi üzdü beni. Benimle de bi ara konuştu ama olcak gibi değil artık. Beni bir kere daha yaşlandırmasına izin veremem. Ama Allah için dünya iyisiydi. Hakkınızda hayırlısı olsun . Ne diyim.

    • teşekkür ederim saolasın . allah hayırlısını versın herkez ıcın

  • İnternetten tanışıp çıkmaya başlamış bir ergen daha..

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...