• Sor
  • Bence

Doğruluk mu, cesaret mi?

Arkadaşlar hadi bi etkinlik yapalım ve Doğruluk mu Cesaret mi oyunu oynayalım. Soruyu Ben Sordum size sizde ya doğruluk ya cesaret diyin içimizden birileride size sorsun Bakalım ortaya nasıl birşey çıkacak :) Doğruluk mu ? Cesaret mi ?

Güncellemeler:
arkadaşlar cevap veren arkadaşlara sizler soracaksınız hep ben değil soru makinesi değilim ben :D

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • doğruluk her şeye cesaret edemem öyle.

    • veripte iyiki verdim dediğin şey nedir :D

    • Öncekileri Göster
    • seninki de fesat ama benimki değil :P

    • dürüst olmak gerekirse evet fesat ama naapim içten gelen bişi doğal yani :D

Kızlar Ne Diyor 14

  • doğrulukk.

    • hiç eğlence mekanında WC de kapıyı kitlemeyi unutup bodoslamadan içeri dalan oldumu :)

    • olmadı :DF

    • olsaydı naapardın :D

  • Doğruluk.

    • hmmm KS yi ilk açtığında sorular / Cevaplar dan gelen mesajlara bakıyorsundur ondan sonra nereye bakıyorsun ? yada KS yi ilk açtığında baktığın bölüm neresi :)

    • Öncekileri Göster
    • Tepki ?

    • pardon yanlış yere yazdım bir üste yazacaktım :S

  • 30gün

    Doğruluk diyorum =)

  • dogruluk

    • hiç toplu taşıma araçlarında taciz edildin mi ?

    • Öncekileri Göster
    • peki tepkin ne oldu :)

    • cekildim hemen tabiki

  • doğruluk.

    • burnunu karıştırıp masanın altına sildin mi :D

    • Öncekileri Göster
    • doğru olmak gerekirse evet yaptım :D

    • ıyk :))

  • cesaret

  • soran sira sende, dogruluk mu cesaret mi sec birini, soralim.

    • ben her ikisi çıtık diorum isteyen doğruluk sorsun isteyen cesaret bak heyecanlandım lan şimdi :D

    • Öncekileri Göster
    • mal arıyosan aynaya bak diorum hala mallıkla itham ediosun ben senin gibi profilime düşkün değilim cesaret işi bu madem bu soruyu ben sordum cezasınıda ben çekerim seni alakadar eder bir durum değil bu. kopukucurtma rahat ol ben sıkıntı etmiyorum sende etme :)

    • tamam.

  • Doğruluk

    • kim verse alırsın de bakim:)

    • Öncekileri Göster
    • rüyalarındaki erkek <3

    • Cesaret dedim ama beyb :( doğruları söyleteceksin şimdi..siteye almazdım yeminle ip(ay pi) ile döverdim.

  • Cesaret diyooor.

    • Cinsellik bölümüne git ve "pipimi kestiler, ne yapmalıyım?" diye soru aç çabuk ):

    • Öncekileri Göster
    • Randomladım muhahahaha <3

    • Yönetici olsan floydian'ı şutlar mıydın?

  • Cesaret.

    • pantolonun nekadan güzelmis cikar onu bebegim <3

    • Öncekileri Göster
    • Bre zalım!

    • maşallah diyarbakır karpuzu gibi :D

  • doğruluk

    • toplum içerisinde hiç gaz kaçırdın mı :D ?

  • dogruluk. sor.

    • sen bana sor bende sana sorayım <3

    • Öncekileri Göster
    • Bakire olmak seni mutlu ediyor mu beyb <3

    • hayat garip spidergirl <3 allah cc belani versin. amen.

  • Doğrruluk

    • toplu taşıma araçlarında osurup amaan nasıl olsa kalabalık benden bilmezler diyip sonrada öff diyip burnunu kapattın mı :D

    • hayır olmadı ama evde tek başıma olduğum zamanlar çok gazladım

  • korktum şimdi cevap vermeye. doğruluk. öhöm. çok özele girmeyin lan.

    • Burdan hangimize verirdin panpa? 3<

    • Öncekileri Göster
    • french hem de <3

    • seni seviyorum demek istediğin bir üye varmı burda ?

Erkekler Ne Diyor 8

  • sanalda dogruluk demek pek bir şey ifade etmiyceğinden, cesaret diyorum :D

    • Cesaret diosun :) peki Cinsellik bölümünde ben gayim benim gibi gay olan varmı? gayler hakkında ki düşünceleriniz nedir diye sorabilirmisin gizlenmeden :D

  • Doğruluk...

    • Adın ne?

    • kaan

  • "Doğruluk"

    • sen çok geç gelmişsin olm :(

    • daha iyi olmuş laa sorularda sorulanlara bak :) bu arada bayat soruları tutmayın sitede :)

  • İkisi de olur. Fark etmez.

    • Duvarıma "sen gerçekten yenilmezsin ya, kahretsin. yaz. Bekliyom <3

    • Öncekileri Göster
    • Millete basit basit soruları sorun bana gelince de yardırın emi :/ Yazıklar olsun :|

    • üzünc ):

  • Cesaret :))

    • Face in duvarına bugün çok fena dayak yedim :/ yazarmısın link de alalım :D

    • face kullanmıyorum msn e yazayım :D

  • cesaret

    • onura namusa dokinmayacak yada baskasına zarar vermeyecegim herhangi birşeyi yaparım.. diye ümit ediyorum :)

    • ohooo koşul yookk :D

  • doğruluk herzaman :)

    • KS de hoşuna giden bayan üyenin rumuzu nedir ?

    • Öncekileri Göster
    • Kimsin sen? :((((((

    • Kimsin dude?

  • her zaman doğruluk...

    • Siteye girdiğinde ilk baktığın bölüm nedir ?

    • bölüm bakmam,yeni sorular...

Yükleniyor...