Toplu taşıma araçlarında tacize maruz kaldınız mı?

Kızlar sorum size. Toplu taşıma araçlarında hiç fiziksel tacize maruz kaldınız mı? Kaldıysanız tepkiniz ne oldu?


0|0
14|27

En İyi Kız Görüşü

  • yok hani anlamıyorum otobüsteki fantezi düşkünlerini ben yaşadığımda alabildiğince hızlı o hassas noktaya vurduğumda acısından inilerken otobüsten indim :)

    0|1

Kızlar Ne Diyor 14

  • Yeltenenler ergen olunca daha bir cesaretliler

    0|0
  • yasamadm ama yasarsm rezil ederm..

    0|0
  • Bazı tövbe tövbe küfür edecektim neyse kendini bilmezler var tabii... Ben kadın olmaktan utanıyorum et parçasıymışım gibi hissediyorum o iğrençler yüzünden...

    0|1
  • Napıcaksın? Soruyu sormaktaki amacın ne kızlar tepki vermiyorsa sende mi taciz ediceksin?Potansiyel tacizciysen sana tavsiyem benimle karşılaşma.

    2|1
  • kalabalık bıyerde merdivenlerden ınerken yasadım.fakat arkamı donup kımın yaptıgını anlayamadım,anlasaydım haddını bıldırırdım. iğrençler.

    0|1
  • yumrugu patlatırım basıma gelmedı

    0|0
  • olmaz mı? abazalar her yerde <3

    0|3
  • topuklu ayakkabımı kafasına çakarım akıllı olsunlar

    0|0
    • İğne batırıyom bende teltokam:)) Hepsini fururum:)) Şeysilerinden otobüsün tavanına asarım delirmesinler:)

    • Sen korkma teltokam onlar korksun:))

  • geçen sene olmuştum başka bir bölüme geçtim o sapık inince otobüsten tekrar otobüse geri bindi. anlıycağın otobüs tacizcisi :D

    0|0
  • bana 5-6 kere oldu. genelde ağzına ettim bıraktım ama bi keresinde izin verdim. neden diceksiniz... önce arkama hafifçe yasladığını hissettim ama emin olamadım. ordan uzaklaştım. sonra merak duygusu ve kadınsal hırs adamın beni istemesi arzusunu doğurdu. aklımda bunlarla boğuşurken bi süre sonra tekrar adamın önüne gittim. acaba istedimi yoksa kazamıydı diye. sonra hafif dokundurmalar başladı. bi süre sonra penisini kalçalarımın arasında hissedebiliyodum. 20 dakka boyunca falan değdirip durdu. hiç elini kullanmadı. ben sanırım 19 yada 20 yaşındaydım. adamda 45 civarıydı. sonra bi anda rahatsız oldum kapı açıkken iniverdim otobüsten. hepsi bu.

    1|2
    • bunların olabilmesi için çok kalabalık olması lazım ki bu durumda kaçtıysan geri gelemeyecek kadar kalabalık olması lazım diye düşünüyorum.

  • Evet bana eden oldu, sapik bir adam kalcami s*kiyordu 45 yaşlarindaydi . Benim elimde de şemsiye vardi indirdim kafasina, sonra da diyoki abla yapma sucum neee, yaaaaaaa ökuz !

    0|0
  • öyle ş...ler cok anaları kız kardeşleri yok galibaaa

    0|0
  • yaşadım otobüste fortlandım gerizekalı o ç deyip otobüsten indim taksiyle evime gittim .. o an ancak öyle bi tepki verebildim nedense olayın sokundan aslında bi güzel azına yüzüne etmeliydim

    0|1

Erkekler Ne Diyor 27

  • Kızlar sarkmasın diye binmiyorum.. Forever TaXi

    0|0
  • Bir keresinde yapmışım gibi sanki taciz eden konumuna düşmüştüm. Telefonla konuşuyordum, bi anda otobüs kalkınca dengemi sağlayamadım ve elimi omzuna koydum bi bayanın. Hadi başka yere gelse elim tamam diyecem de omzuna koydum diye de tokat atılmaz ki arkadaş :) Ondan 2 gün sonra araba aldım, artık trafik tecavüz ediyor :D

    0|0
  • inanmayabilirsiniz ancak yıllar önce bir kere dolmuşta bir kere iett'de karşı tacize uğradım. ikisinde de korktum. hoş durum değil diye düşünüyorum.
    ha ben asla taciz etmeyeceğim gibi yüzümü hep cama yani dışarı doğru dönmeye çalışıyorum ve iki elimle de tutunulacak direğe falan tutunuyorum ki asla kimseye koz vermeyim diye.

    0|0
  • Bizzat şahit oldum.

    Kız bir bağırıyor adama.! İndirin bunu indirin bunu.!

    Belki kadın haklı ama o adama vurmaya çalışırken bir başka kişi yaralandı.Poşeti bu adama salladı,poşetin içindede kırılacak bir şeyler vardı sanırım.Başka birinin yüzüne isabet etti.

    Onun için bayanlardan uzak duruyorum otobüste ALLAH korusun.Yanlışlıkla dokunur veya otobüs sallanır.Anam gelde çık işin içinden.!

    0|1
  • Beni bir bayan Belediye otobüsünde taciz etti, ben çekildikçe o kalcasını önüme sürtüyyordu.Önce sıkışıklıktandır diye anlamadım fakat çekilince tekara yanaştırıp kalçasını bastırınca durum anlaşıldı pensimde kalktı isteristemez fakat etraftan fark edilecek diye birileri bak şu sapığa diyecek insanlar sonuçta erkei hasız görür ben taciz edilmiş olmuyormuyum bu durumda ben tahrik oldum fakat rahatsız oluşum daha önemli taciz oldum aslında.Kimsenin olmadığı bir yerede gelse indikten sonra tamam olur fakat otobüs olmaz.

    1|1
  • Sitede fordçu istemiyoruz...

    0|0
  • tacız edende edılende bu fenalıga cevap verebılırmı sence :D

    0|0
  • 20 li yaslardaydım.. 2 kız tarafınedena ben tacize ugradım.. tutundugum elimin ustune elini koydu biri digerde ustume dogru dusme numarası yaptı .. bisey demedim.. sonra göz ve elle taciz lerde oldu.. erkek ugrayınca daha bi garip oluyor bu durum .. napıyorsunuz deseniz dayak yiyen ben olurdum sanırım inanmayacaklarınedena bana.. susdum ... ellenmedik nerdeyse bi oram kalmıstı .. garipti...

    0|0
  • çok şükür fortçu değiliz :)

    0|0
  • Toplu tasimaya bindigimde taciz etmeden inmem

    0|3
    • ahahahaha :D

    • Hepsini Göster
    • yoksa sende tacizdenmi geldin dünyaya

    • of be hacı şaka programından mısın ?

  • Otobüsü motobüsü yok bu işin. Taciz ve tecavüz kadar pislik gördüğüm bir başka fiil daha yok şu dünyada. Öldürmek bence daha az kansızlıktır.

    0|0
  • asla karşıyım her yerde ve her mekanda. acizlikten başka birşey değildir. böyle yapanların önce annesini kız kardeşini gözlerinin önüne getirmesi gerekir.

    2|0
  • fordçuda burada reklamını yapacaktı dimi

    0|0
  • edilen bulursun ama eden yoktur onda bu siteye girecek beyin yoktur

    0|2
  • Benim gördügüm genelde kadınlar kendilerine hiç dikkat etmiyorlar.

    0|0
  • Edilene geçmiş olsun. Edenede; Ya hepimiz insanız arzularız, şehvetleriniz ama bununda bir adabı, edebi vardır. Mazereti kabul edilmeyen hayvani bir girişim diyorum buna.

    0|0
  • toplu taşıma kullanmıyorum ama artık öyle insanlar pek kalmamıştır bee

    0|0
  • Taciz heryerde.bir kiz bana uzun sure bakmisti.bu gozle tacize giriyormu:-D onun disinda birsey yok.tacizi sevmem edenide sevmem.

    0|0
  • gözlerimle taciz ederım, sürterek değıl

    0|0
  • taciz edildim bir kere yaşı benden bi tahminen 10 yaş büyük bir bayan orta kapının olduğu yerin tam karşısında duruyordum kadın sürekli poposunu sürtmeye çalışıyordu bana hatta otobüsden inerken yüzüme bakıp gülmüşdü :) hoşumada gitmedi değil o kadını bi yerde görürsem çekiceği var benden :D

    0|0
  • Aslında benimki taciz değilde. Otobüste aramızda baya bi mesafe varken bana doğru geldi. Önce yüzü dönüktü baya bi yakın durdu, hatta ben geri çekilmek istedikçe üzerime geldi. Sonra bana sürtünerek arkasını döndü.45 dk sürdü bu durum ve ben hayatımın en enteresan orgazmını yaşadım.

    0|0
  • istanbul da Üniversite de okuyordum ve 5-6 kez Kızlar dan fiziksel taciz yedim.

    bi keresinde otobüste tekli koltukta oturuyordum, 2 kız bindi ellerinde poşetlerle,

    kız kırmızı ruj, uzun saçlarıyla harikaydı,bende her zamanki gibi çk seksiydim,

    bunlar gelip yanımda ayakta durdular, önce hafiftebacağını koluma temas ettirdi,

    ardından bu sıklaştı ve daha uzun süre temas etmeye basladı,

    sora bacağını koluma resmen dayadı,

    bende utandım etrafa bakındım farkettiler etkraftakiler,

    sora bu vajinasını tam omzuma dayadı,

    ozamanlar utangaçtım,

    basımı kaldırıp "elinizde yük var buyrun siz oturun dedim",

    kız gülümseyerek teşekkür etti ve 1 durak sonra ineceğini söyledi.

    kız inince otobüsteki tüm erkekler peşinden indi.

    şimdiki aklım olsa bende o otobüsten iner onunla evine giderdim :D

    0|0
  • ben bizzat gördüm hiç tasvip etmiyorum

    0|0
  • bazen yanlışlıkla oluyor

    0|0
  • otobüste grup yapıyorlardı

    0|0
  • vay anasını sen öyle bi soru sormuşunda taciz eden de gelip ben pro forcuyum ?



    yanlışmıyım panpalar?

    0|1
  • ben maruz kaldım

    0|0
Yükleniyor...