• Sor
  • Bence

Kadınlar çalışmalı çünkü...?

szce neden? acıkllrmsnz ... calışmasın dienler cok ve onlara bi anlam veremiyorum

En İyi Görüş

  • Ya birkere evlenince erkeğin buyruğuna göre hareket etmek zorunda kalınabilir.İllaki çalışmalı değil.Ama herkez eşinin değerini bilmez.Birgün maddi bir sebeple söylenen bir laf çok ağır olabilir.Düşün birkere 40 yıl çalışan bir adam evde ev işlerine bakan bir bayanı hor görüp ne iş yapıyorki diye küçük görebiliyor.Oysa o dışarda çalışırken bayanda evde çocuk büyütüp herşeyle ilgilenip ömür tüketip çalışıyor.emekli olunduğunda aslında ikiside emekli olmuş oluyor.Ama değer yargıları çok ağır.Bu nedenle her daim anlayışlı bir evlilik olmadığından evlenen bayanında duruma göre çalışması gerekir.Tabi evliliğe göre değişir.

Erkekler Ne Diyor 16

  • çalışsın..kendi ayakları üstünde dursunlar...

    • helal

  • ben çalışmasını istemem ama çalışmak istersede yok çalışma demem aldığı parayada dokunmam. benim zoruma giden özel sektöre eşimi sokmak istemem çünkü hakkında ileri geri konuşmalar olucak cinsellik muhabbeti olcak yanlış bişey yaptığında onun bi üstü onu azarlıycak ben cinnete gelirim görürsem onun için istemem..

  • çalışabilirle kendi ayakları üzerinde durabilirler özgürlüklerine sağlamak adına da eşine muhtaç olmazlarda evli olanlar için kadınlar başımızın tacı zaten her iş sektöründe görmek memnun eder zekilerdir zaten işlerinde erkeklere göre daha tiiz detaycı davranırlar pratik düşünürler de

  • kimse muhtaç olmadan kendi ayaklarını üzerinde dursunlar birde çalışmak özgüven verir insana

  • yine mi münazara

    • feminemle beraber yarsyrz :)

    • Öncekileri Göster
    • neden fake olalımki çok saçma

    • Tamam o zaman

  • ekonomik özgürlükleri ellerinde olmalı.

    • evt

  • çalışmalılar çünkü ; kapitalist düzende güç ne kadar paran var ise o kadar güçlüsün üzerien kurulu.. insanlarda seni o sekilde gorurler.. ve maalesef ki insanlar bencildirler ve ben daha guclu oluyum diye dusunurler.. çalışmalısın çünkü kendi özgürlüğünü kendin almalısın... çalışmalısın çünkü ; harcadıgın herbir zamanın ve materyalın emeği oldugunda deger kazanır... (çalışma diyen zihniyet ise 3 yetmez daha çok cocuk yap demek le eşdegerdir... kınıyorum.. )

    • parantez içine katlyrm

  • çünkü ev idaresi ve masrafları sadece erkeğin karşılayabileceği seviyede olmaktan çok uzaklaşıyor gittikçe. kadının ekonomiye katkısı gerekiyor.

  • her birey kendi ekonomik özgürlüğüne kavuşmalı..kimse kşmseye muhtaç olmamalı..

    • evt

    • mesaj yollaymyrm sna

  • Çalışsın bencede evde.Oturupda evlenme proğramlarını izleyeceğine...

  • Kadınlar çalışmalı.Çünkü Atatürk Kadın ve Erkekleri eşitlemiş.Dünyada özgürlük denilen bir şey var.Bu özgürlüğü herkes kullanmalı.Kadınlar isterse çalışmalı.Mesela şuan Türkiye'de kadın çalışan ve erkek çalışan yüzdeleri birbirlerine çok yakınlar.Kadın öğretmen sayısı,erkek öğretmen sayısından fazla.Mesela mesleği olmayan kadınlar vardır.Ama aslında onlarında bir mesleği vardır.O da Ev Hanımı.Kocası çalışırken o evde yemek yapar,ütü yapar,odaları toplar,toz alır,siler-süpürür...Bu da aslında bir meslektir.Kadınlar aslında çalışmasa bile çalışmış olurlar.Örnek; Ev Hanımları...

  • Çalışsın bana muhtaç olmasını istemem. Her insan özgür olmanın tadına varmalı!

  • Özgür olmalılar

  • bence çalışsınlar ekonomik olarak eşlerine bağlı kalmazlar istediklerini alırlar falan. ama ben bayan olsaydım çalışmazdım ama :D

    • nedn

    • tembelim çünkü

    • :D

  • çünkü ben kadın erkek eşitliğini savunuyorum en azında aile içersinde ve bu durumun yapıca temellerinden biris bayanın madii özgürlüğü. çalışmayan bir bayansanız 2-3 çocuğunuz varsa ve belli yaşagelmişseniz eşinizin eline hatta sözüne bakma mecburiyetiniz var. siz laf edemezsiniz çünkü sie bırakırsa kendinize nasıl bakacaksınız. çalıştığınızda birşeyleri söylerken daha özgür ve tartışmalarda daha istekli olabilirsiniz çünkü size yaptırımı yok hem çalışsan insan hayatın zorluklarını daha çok görüp alışıyo olası bir ayrılık durumunda tek başına da krallar gibi yaşayabilir.

    • teşekkür

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bi kadının hayatının düzene girmesi için çalışması şarttır..çünkü hayat süprizlerle doludur ..beklemediğin anda beklemediğin şeyleri yaşarsın..hayatını garantiye almak zorundadır.

  • çalısmalı cunku erkekler fınansbank degıl kızlar prenses degıl el ayak tutuyor erkekler araba ev alıcak kadar enayı degıl kızlarda o kadar satılık degıl(desemde ınanma)

  • kadınlar dünyaya düzen getirir o yüzden kadınlar çalışmalı erkeklerin hükmettiği yılları da gördük hep savaş hep savaş o yüzden kızlarımız okutulmalı ve kadınlarımız özgürce istediği mesleği yapmalı

  • birincisi çalışmak sadece maddi açıdan bakılmamalı..evlendikten sonra özellikle çocuk , ev işi derken kadınlar bunaldıklarında en azından iş ortamları iyiyse kendilerini psikolojik açıdan daha huzurlu hissedebilirler...ortam değişikliği iyidir.

  • Tabi ki çalışmalılar çünkü artık erkeklerden bağımsız,özgür bireyler olduklarını geçte olsa farkettiler.Kendilerini ezdirmemek için,hayatta kalabilmek için,çocuklarına iyi bir gelecek bırakmak için en önemlisi asalak gibi hissetmemek için çalışmak zorundalar!

  • Çalışmak hem iyi hem kötü bence, mesela annelerimiz eski zamanlarda çok sıkıntılar çekmiş, parası pulu ve sahip çıkanda olmadığı için mecburen katlanmak zorunda kalmışlar, ve bence güçlü evlilikler olmuş, sıkıntılarda eskilerde kalmış, ( masal anlattım sanki ya :)) ) şimdi bayanda çalışıyor, kendine güveni tam, para kazanıyor, en ufak bir kavgada boşanmalar oluyor, sabır kalmadı kimse, bu da biraz para kazanmaktan geliyor, halbuki her şey para ama her şey paranın içinde de değil bence...

    • hklsn

    • hee bu arada bayan gençtir, kendi ihtiyaçlarını karşılamak ailesine yük olmamak için çalışır, eğer ki evlilik olur, maddi durum iyi olmaz, o zaman zaten çalışmalıdır.. ki zaten devirde artık bu şekilde, geçinmek zor..

  • Bu devirde hem kız hem erkek çalışmalı. erkek parasıyla durulmaz.boşanmalar cok oluyor.sonra kadın boşanma parasıyla gecınıyor.hem erkek hem kız cakstgnda en azndan bır sorun oldugunda erkege muhtac klmaz.ama bnım sevglm eskı kafalı.kızlar calısmazms dıyo.pekı kızlar calısmıyosa neden dıktora gıttıgızde yada baska bıyere gıttgmzde bayan olsn erkege muayene olmayn dıyolar anlam verms dglm.

    • sprsn

Yükleniyor...