• Sor
  • Bence

İçimde bir sıkıntı var sebebini bilmiyorum ama ne yapmalıyım?

içimde bir sıkıntı var sebebini bilmiyorum ama ne yapmalıyım?

En İyi Görüş

Erkekler Ne Diyor 15

  • karın ağrısındandır. geçer.

    • yok ondan degıl ya bılmıyorum keyfım yok.

    • tuvalete gittin mi?

    • gıttım gece basladı bu agrı

  • arkadslarına telefon et.

  • git bi bakkala çikolata al kendine gel ama çikolatayı ağzında eriterek ye :D

    • neden dalga gecıyosun cıddı bır soru sordum ben.

    • Öncekileri Göster
    • peki o zaman benım canım sıkılınca ya duş alırım yada çikolata yerim istersen dene bir

    • sagol ısyerındeyım.

  • Belki biraz geç oldu cevaplaması bilmiyorum ama cevap net , dini durumun nedir bilmem ama , git bikaç rekat namaz kıl bak bakayım nasıl geçiyo o içindeki sıkıntı. :)) emin ol inanılmaz faydalı gelicek.

  • arada banada oluyur böyle. sebebini bilmiyorum

  • Oyalanabileceğin bişey yok ondan

  • yine ne oldu :))

  • aşık olmuşun :)

    • zaten asıgım

  • hayra yor.

    • bılmıyorum kı boyle keyfım yok sankı.

    • hayra yor diyorum bilmiyorum ki diyor ya:D

  • havadandır havadan.Ne zaman yağmurlu olsa kötü olsa içim daralır benimde

  • evlilik heyecanıdır ,geçer..

    • oylemı dıyosun ama cok mutluyum.

    • ne güzel ,sevindim senin adına..umarım mutlu olursunuz..

    • sagol ınsalah darısı basına az evvel konustuk

  • boşver akışına bırak takma kafana...

  • Sana en çok keyif veren radyo veya şarkıyı yüksek seste dinle spor yap.

    • pekı uygularım.

  • hüzünadası bacı: kötü bi an yaşayabilirsin, belkide sadece ruhun hüzünlüdür. neyse bunu izle belki iyi gelir link

Kızlar Ne Diyor 11

  • mümkünse bir namaz kıl. olmuyorsa fatiha veya ayetelkürsi oku. içindeki sıkıntı neyse geçer inş.

  • Bana olur böyle durduk yere, uyurum yada uğraşacak birşeyler bulurum.

    • uygularım canım tamam sagol muck.

  • hayra yor hüzünüm balkona çık bi temiz hava al iyi şeyler düşün iyi olsun..

  • Ya bir işle ugrasmak lazim ama yok uyuyamiyorum bile nasıl bir sikinti ne kadar dua biliyorsam hepsini okudum

  • cevşen okumalısın

  • eğleneckk şeylerr yapp..ne biliyim dısarı cık gezz yada balkona cık avazn cıktıqı kdr baqır ve rhtlaa :))

  • ihlas oku sürekli.

  • Mutlu olduğun şeyleri yap.

  • Kötü bışey olcak...

    • olmaz ınsalah ya oyle deme.

    • İnşallah olmaz canım

  • Sıkı can iyidir çabuk çıkar.

  • Kendini camdan aşağı at geçer..

    • salakmısın nesın ya

    • Öncekileri Göster
    • sacma sapan cevap verme.

    • emredersin tatlım.

Yükleniyor...