"Yaşım 80 de olsa yapacağım" dediğiniz ama başkaları tarafından çocuksu görünen şeyler neler?

Çocukluk mu bu? E ozaman çocuğum :)

"Yaşım 80 de olsa yapacağım" dediğiniz ama başkaları tarafından çocuksu görünen şeyler neler?

Ben sayayım,

1. The Simpsons ları izlemek. 518 bölüm izledim (çıkmış olan hepsini) 5000 tanede izlesem bıkmam ;)

2. Oyun oynamak. (Hoşuma gidiyo napim :) )

3. Yolda yürürken arada bir zıplamak (seke seke gitmek)


0|0
9|5

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 8

  • aynen bende hep anime sünger bob south park gibi şeyler izlerim :D çocuklara dil çıkarırım. yolda önüme bi taş alırım ona vura vura yürürüm. saçma sapan pc oyunları oynarım. küçük çocuklarla oturur resim çizer boyama yaparım hatta kavga ederim bazen :D

    0|1
    0|0
  • Ben biraz minyonumdur da, evde annemin babamın tepesinden inmem, dışarıda bazen yolda yürürken kalabalık içinde ebelemecilik oynarız çok zevkli, karşıdan karşıya geçerken hafif çığlık ata ata geçeriz, herkes bize bakar :)) yolda yürürken kedi falan görsem hele de yavruysa deli gibi onun peşine takılırım :))) pamuk şeker yemeye çalışırım ama hala yemeyi beceremem :) pc oyunları tam bana göre kafama göre oyun varsa oynarım, bazen yapabildiğim şeyleri bile yapmam çocuk gibi yaptıttırırım :)))) kendimi çok seviyorum bana bir şey olursa ben yaşayamam ya :))) :p

    0|0
    0|0
  • Sokak ortasinda cocuklarla top oynamak oyun oynamak.. Araba kullanirken tanimadigim insanlara el sallayip öpücük yollamak… Nenelerimin kucagina oturup yanaklarini cimciklemek.. Dayimin kolunu isirmak… Babamla alisverise gidince “ Baba bana seker allll baba bana cikolata al diye zirlamak…:” Bagira cagira yagmurun altinda islanmak… Birsuru sey ya cocugum ben zaten pek büyümedim daha…

    Ayrica bizim burda Simpsons u cocuklar degil buyukler izler genellikle..

    0|0
    0|0
    • Aslında evet büyükler izler ama ben bazen o Simpsonlardakileri yapmaya çalışıyorum :D:D

  • Salıncakta sallanmaktan vazgeçmem. Lunaparka gidip çarpışan arabalara da binerim. Çizgi film izlerim. Özellikle de cedric.. Barbie bebeklerle oynarım. Dil çıkarırım küçük çocuklarla çocuk olur atcılık bile oynarım. Saymaya kalksam daha çok şey yapabilirim.. Benden çok güzel anne olur :)

    0|0
    0|0
  • Çizgi film ve animasyon izlemek :)

    0|0
    0|0
  • laminatlarda kaymak.

    1|0
    0|0
  • go karta bineyim...dağ kızağınada bineyim...ve buz pateni yaparım

    0|1
    1|0
  • bence her yasta ınsan bıraz cocuk olmalı.bende parkta cocuk ternlerıne bınmek ıstıyorum.

    0|0
    0|0
    • Popom zor sığıyor bana göre olanını yapmaları için bakanlığa yazı yazacağım ben destekle lütfen :)))

Erkekler Ne Diyor 5

  • Jelibondan vazgeçemiyorum arkadaş özellikle fruit olanından meyve şeklindeki pembe pakete bayılıyorum

    0|0
    0|0
  • uzaktan kumandalı arabalarla oynamak,maket arabalar almak ve uçurtma uçurmak.

    0|0
    0|0
  • zillere basıp kaçmak. hala da yapıoruz bi kaç arkadaşla :D

    0|0
    0|0
  • trance müzik.

    0|0
    0|0
  • aventuriers ahbap: fifa link haulin link oynamak=) bide çizgi film izlemek

    0|0
    0|0
    • Adamımsın ;) (her ne kadar fifa ve futbol oyunlarını sevmesem de. nede olsa senin zevkin o ;) )

    • eyv.=) evt zevkler farklı=)

Yükleniyor...