6.hislerim kuvvetli ne yapabilirim?

Biraz tuhaf gelecek ama sorunum 6.hislerim.Şöyle söyleyeyim bişey içime doğdumu mutlaka oluyor.Mesela ben bugün fen sınavı olucaktım ve grevden habersizdim.ders çalışırken birden kalemi elimden atasım geldi.İlk defa oldu.Bugün fen sınavı olmıycaz bence bi sorun çıkcak dedim.hiç çalışmadım ve tedirgin olmadan Okula gittm kimse yoktu.bide rüyalarım ben rüyamda arkadaşımla küstüm ertesi gün kavga ettik.başka bi gün barıştığımı gördüm ertesi gün kız benden özür diledi.sadece bu değil verebileceğim bir sürü örnek var ve artık içime bişy doğdumu çook korkuyorum.doğru çıkınca şaşırmaktan bi hal oluyorum.Nasıl kurtulabilirim bu hislerden sizce?

Güncellemeler:
Lütfen abuk subuk şeyler yazmayın yada atma yalan söylüyosun vb. Sadece yardım istiorm lütfen..:)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Benim de 6. hissim çok kuvvetlidir, bunun için yapacak bir şey yok. Bilim adamları 6. hissin kişiyi tehlikeden korumak için varolan bir mekanizma olduğunu söylüyor ancak nasıl ortaya çıktığı hakkında bir açıklama yok. Sen istemediğin anda içine doğar bir şey ve o olur.

    Yıllardır görmediğim bir insanı hatırladıktan 30 saniye sonra görmem, kavşaktaki bir arabanın kaza yapacağını hissetmem ve 10 saniye sonra kaza yapması gibi örnekler verebilirim. Bir keresinde de trafikte birisiyle biraz kapıçacak gibi olduk, gittiğimiz yol dardı ve sağ tarafta arabalar parketmişti, ben arabaların arkasından çocuk çıkacak gibi hissedip bıraktım kapışmayı, gerçekten de 400-500 metre ileride topun peşinden yola bir çocuk fırladı, yavaşlamamış olsam çarpardım Allah korusun.

Erkekler Ne Diyor 34

  • 3ay

    aslında banada oluyor google de araştırırken buldum yazını gercekten bir süre sonra kafayı yicekmiş gibi oluyorum kendimden korkuyorum bazenleri çok fazlasıyla sanki bu anı birkere daha yaşamıştım diyorum bazen de 10 veya 15 saniye sonrasını göre biliyorum gerçekten çok ilginç çevremdeki insanlara anlatınca dalga geçiyorlar benden artık anlatmıyorum kimseye gerçekten daha ilginç şeyler var inanın duymak istemessiniz

  • sen seçtim pikacu

  • Aynı şeyleri bende çok yaşıyorum. Çekim yasasını incele mutlaka ben bu 6.his olayını aştım. Tekrar yaz burdan

  • benım de oyledır ıyıdır.

  • törpüle hislerine güven ama hayatına yön verecek kadar güvenme

  • profesör xavier'la konuştum x-men'e aldırıcaz seni hadi yine iyisin :)

    • Beni de al beni de al beni de al :D

    • :D:D:D:D

  • senin gibi çok var ama

    dünyanın sayılı insanları olmadı

    define kazmaya gitmeye çalışma

    ya da ..

  • Aynı durum bende de var . Bu durumdan korkmuyorum açıkçası . Hislerimizdir hayat yolunda en doğruya ulaştıran bizleri . Aynısı herkes içinde geçerli . Kurtulmak için çare arama derim . Hayatın boyunca güzellikleri tadacaksın :)

  • Ay siiiii det pipıl

  • dükkan aç ;) gerçi sen bunları biliyorsndur

  • sen seçilmiş çocuksun :d:d

  • senden korkulur )))

  • ben ne zaman aşka başlıcam söylle

    • :D haha. güldürme beni hislerin ne diyor his his

    • Beni falcı sandın galiba..:)Kader işi o kimse bilemez

  • Fen sınavımı sen kaça gidiyon yav :)

  • Söylesene yarın bana n'olcak ? :P

    Ona göre önlem alayım :P

  • Geleceği de görebiliyo musun?

    • Bak bakalım gelecekte biz neler yapıyomuşuz (Sen ve Ben) :)))

    • evet ama sadece kendimde..:)

  • Ben sana yardım edemem ama sen bana yardım edebilirsin. Altın çıkar mı düşer mi? :)

  • 6. hislerin kuvvetliyse burda ''normal'' özelliklerdeki insanlardan neden fikir almak istiyosun anlayamadım.Sonuçta bizlerden daha iyi bir görü potansiyelin varmış madem kendin karar ver..

  • Kalbin temiz :)

  • 6.hisler genellikle 6.sınıfta tavan yapar sanırım sen de altıncı sınıftasın değil mi? birde berkecan'ı tanıyor musun?

    • kuantomu karıştırmayın arkadaşım şu işe çok farklı birşey o >(

  • kuantum fiziğine göre bunlar çok normal: düşünceler olayın akışına yön verir... o rüyaları görmemiş olsaydın herşey farklı olma olasığı yüksekti... zaten rüya kitaplarında da görülen kötü rüyaların anlatılmaması tavsiye edilir... kime sorarsan sor evet bende de öyle oluyor diyecektir bunun için normal karşılamanı tavsiye ederim bu tür şeyler benm de başımdan çok geçti

    • kuantomu karıştırmayın arkadaşım şu işe çok farklı birşey o >(

  • Biz sevişerek körelttik 6. hissimizi...Bir histen aldık bir öbür hisse verdik...

    Tavsiye ederim bacım, Haley Joel Osment gibi adamdım önceden :((((((((888888888888

  • benimde kuvvetli ... o nedenlede memnunum gardımı çabuk alabiliyorum ...

  • Yıl olmuş 2012 kıyamet kopacak hala Fen sınavına giren var.

    • orada mı? murat kekili misin acaba ? link

    • Evet bilemem :(

    • işte orada dur kıyamet konusunda söylentilerde çok hassasım herşeyi bilirsin ama kıyameti bilemezsiniz..!

    • Öncekileri Göster
  • Ömer Çelakıla çık.. Bu işlere o bakıyo.. :D

    • :D:D:D Güldüm buna

  • zengin olursun sen bunu kullanmayı öğrensen namussuzum..

    • he.

    • herkesin düşüncesi kendine benm önemli değil.Bana yetecek kadar olsun gerisi fasa fiso.Zengin olcam nolcak yine aynı ben değilmiyim?

    • yav bırak anlamı falan..para kazan kendin anlamlandır hayatı mehh

    • Öncekileri Göster
  • benimde öyle çoğu şeyde geleceği görüyorum ,bir yerden sonra çok sıkıyor devamlı hesap kitap halindesin devamlı bir hamle düşüncesi oluyor,bu da insanı yoruyor.

    en önemlisi böyle bişeyin olmadıgını dusunerek yaşa yoksa paranoya olursun.

  • neden kurtulmak istiyorsunki bence bunula yaşayabilirsin hatta daha üzerine git derim

  • sana sunu söylim bunu sosyal yasamında insanlara olan yaklasımına yansıtırsan kafayı yersinn bundan kurtul bir an önce

    • Haklısın kardeş kime anlatsam çok tuhaf diyip duruyolar kimseye söyleyemiorum bende..

  • level up 7.his :D

  • Allah vergisi durum şanslısın. Benimde kuvvetli yönüm farklıdır. Farzı misal gün içerisinde aklıma durduk yere anlamsız bir isim olay gelir. Ve o gün bitmeden o kişi yi olayı duyarımgörürüm. Arkadaşımlada test ettim bunu. Dedimki lan bak bu geldi aklıma dedim akşama doğru alakasız yerde alakasız o kişiyi gördük hemde başka teslerlede oldu yani . Allah vergisi boşver. Sevindirik ol:)))

  • sayısal loto oyna

    • iyifikir..:)

  • cok iyi senden 10 numara bi falcı olur 50 liradan bakarsan kısa zamanda köşeliksin .d

  • ergenlikte olur öyle şeyler sıkıntı yapma tesadüf sadece.

    • sadece en basit örneklerimi verdim..Daha ilginçleride var ama onlar bende kalsın..Tesadüf olduğunu düşünmüyorum ama belki tesadüftür belkide değildir onu Allah bilir..

Kızlar Ne Diyor 14

  • benimde kuvvetli bazen ii oluyo ama bazen kötü etkisi oluyo

  • Kaç tane 6. hissiniz vardı sizin? Bana da verebilir misiniz?

    Yine kurtuluyorsunuz ki bu bir yetenek... Güzel bir şey...

  • olabilir adı üstünde 6.his. Bu güzel bişi. Aynısı bende de var ve çoğu zaman hep işime yaramıştır. Ben 6.hssimi keşfeden arkadaşlarım tarafınedena az zorlanmıyorum fal bakmaya. Zira hepsinin ağzı açık kalıyor. Güzel bişi yani bu korkulacak bişi değil hissediosun işte. Metafizik açıklaması yok yüreğimize doğuyor çnk üçüncü gözümüz açık bizim. Bu da genelde kalbi temiz insanlara olan bişi.

    • Kalbi temiz insanın içine doğarmış ama :)

    • kalp temizliği ile pek alakası yok

  • çocuk olduğun için olmasından gerek kalbin temiz

  • benimde 6. hislerim çok kuvetlidir olacaklar 1 dk önceden hemen sezerim... paranormal bir yetenek...

  • durusezi var işte ne güzel bende ve annemde de var

  • ben de bugün rüyamda uyuyakalıp feribotu kaçırdığımı gördüm.korkarak uyandım bütün odalara tek tek bakıp saat aradım .duvardaki saate bakmak aklıma geldi saat 06.30 du.ama ben inanmadım.telefonumu buldum onda görünce nihayet inadım :( çok korktum ya bir de arkadaşımla gidicektik çok üzüldüm bir de :( ama bu benim uyandırma servisim ne zaman önemli bir şey varsa böyle uyanıyorum :( anlattıklarımın konuyla pek alakası yok ama olsun :(

    • Evt pek alakası yok seninkiyle ama sanırım senin gitmemen daha iyi belkide gitseydin senin için yararlı olmıycaktı.Neyse üzülme boşver..:)

  • bence çok iyi hislerinn kuvvetli olmsı yanlış yapmazsın hayatta, hayal kırıklığına uğramazsın kime güveneceğini iyi seçebilirsin.daha ne istiyorsun şükret bence

  • Benim 6. hissim senin 6. hissini döver.

    • Ne kavgası bacım ):

    • Kavga etmek için neler yapıyosunuz ya hey Allahım!

  • Hoca ol iyi para kazanirsin. :(

  • şans oyunu oynayabilir bize de tüyo verebilirsin sorancan beyb

  • Bende öyleyim zamanla alışıyorsun merak etme.hatta artik rüyamda gördüklerimi fragman olarak değerlendiriyorum cogu gercek oluyor cunku

  • Ne güzel işte

  • 6. hislerinin kuvvetli olması çok güzel bişey herkese nasip olmaz zamanla alışırsın bu duruma kurtulmasan daha iyi

Yükleniyor...