Kıskançlıktan kurtulma yolları nelerdir? Kıskançlığa karşı ne yapılır?

Sevgilini aşırı derecede kıskanıyorsan, ama bunu ona farkettirmek istemiyorsan nasıl davranabilirsin?

Çünkü fazla kıskanç kızlardan bıkar erkekler diye duydum, ama benbde çok kıskanıyorum. Kendi kendimi üzüyorum :) Nasıl bu durumdan kurtulabilirim?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Kıskanmayan biri olduğum için "nasıl kurtulunur" bilmem tuhaf olur. Sadece ne düşündüğü söyleyeyim.

    Bir olgu kafanda varsa ona direnç göstermek çözüm değildir. Yani kıskanmamam lazım demek bir enerji kaybıdır, tozları halı altına süpürmektir. Senin kafanda kıskanma olgusu varsa, X ya da Y olayı için kıskanmasan da Z olayı için patlar. Yetmezmiş gibi o X ve Y'de bilinçaltını doldurur.

    Sorunun yanıtı sende. Kıskandığın şey nedir? En özet haliyle "kaybetmekten korktuğun" ya da "istediğin ilgide ve sevgide karşılık bulamama" ihtimali. Bu iki ihtimale de kıskanmanın verdiği bir fayda yok. Muhtemelen bir gün kaybedeceksin (en nihayetinde öleceksin zaten) ya da bu ilgide sevgide azalma olması normal.

    Beraber olduğun kişiyi kaybetmenin, ilişkide problem yaşanmasını doğal karşılarsan (bu o olmasa da olur hayatımda rahatlığı değil) zaten kıskanma pek olmaz. Ben bu korkudan dolayı kıskanmıyordum ama "kırmaktan" korkuyordum, tecrübeyle sabit ki bu korkuya karşı gösterdiğim bu direnç sadece bana ve ilişkiye zarar vermiş.

    Beraber olduğun kişi senden soğumuşsa, ilgisizse, hayatında başka biri varsa bu kıskanılacak bir olay değil "bir gerçekliktir." Bir örnekle kapatayım konuyu.

    Ormanda yürürken karşına ayı çıkacak diye korkman kıskançlık, karşına ayı çıkması ise gerçekliktir. Zaten ayı çıkınca korkacak vakit kalmıyor,içgüdülerin savunmaya geçiyor.

    • 5 yıldızlı +

Erkekler Ne Diyor 7

  • bende de var arkadaş şu kıskançlık bazen çok abartıyorum bidha yapmıcam diyorum iki gün bişey yok üçüncü gün tekrar oluyo bu ne biçim bişey ya kendime çok güveniyorum karşımdakine de eee sorun ne ? bilmiyorum bulamadım.

  • kendine ve karsindakine guvenirsen kiskansan da sacmalamazsin :)

  • ben kıskanılmaktan hoşlanırım seveninde kıskandıgını düşünürüm kurtulmaya gerek yok bence

  • kıskançlığın sebebi kendine güvensizliktir (karşı taraf güvenini kırmadıysa).

    kendine güvenmeyi öğrenmen lazım.

  • İlgisiz davran, kıskandığın şeylerin aynısını sende yap içini rahatlat o şekilde.

  • o huydur kurtulamazsın zor yani kısaca ayrıca seven insan kıskanır buda bir gerçek

  • bu çok zor aynı karekter bendede var her seferinde tamam yapmıcam diyorum ne mümkün.

    • ya benimki pek abartılı değil yada ben öyle sanıyorum :D ama kim nederse desin bu olayı kafada silmek zor bence.

    • evet bendede öyle ona caktirmasamda gicik oluyorum tutamiyorum kendimi kavga cikariyorum illakii oda bikti artik ama napiyimm ?

Kızlar Ne Diyor 3

  • seviyorsan tabiiki kıskanacaksın ama kendine güvenirsen bunu belli etmemeyi başarırsın ve tabiiki kıskançlığın azalır ;)

  • kendine olan güvenini kaybetmediğin sürece normalsindir.

  • Kıskançlık ,beyınde değil kalpte olan bır duygu olduğu için

    kurtulmak zor.

Yükleniyor...