Pasaklı birsenn bilen gelsinn

beyler bayanlar izmirde olup pasaklı birseni bilen var mıhakkında bilgi verebilirmisiniz?herkes tarafından tanınan bir falcı... ne kadara bakıyor ortam nasıl soru sorabiliyormuyuz? gelecek hakkındamı bilgi veriyor yoksa Şu an mı?telefonunu bilen varsa çok makbule geçer.

Güncellemeler:
ben birinden hoşlanıyorum o başkasını seviyor acaba sevmeye devammı etmeliyim diye soracagimm. ve genel bilgi vermesini isteyecegim çok merak ediyorum hanım kişiyi...
acaba büyü yapan tanıdıgınız biri var mışu tayyibe bir kara büyü yaptırtalımmm ;)))
duyduguma göre mavi gözlü tonton bir teyzeymiş acaba bilen varsa söyleyebilirmi bende kuru çılı gudubetin teki sanmıştımmm... :)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • benim arkadaşımın bir sonraki sevgilisini bilmişti

    • çok memnun olurum teyzem nasıl biriymiş sorarmısınız pasaklı demek içimden gelmiyor ama lakabı öyle...

    • ben gitmedim gidene sorabilirm adres falan

    • son birr şey soracagim acaba bu kadını gördün mü sen hiç mavi gözlü tonton diyorlar ben gudubetin teki sanmıştım eğer tonton bir teyzeyse hergün ondayımm :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 1

  • Hadis i Şerifte buyuruldu: (Uğursuzluğa inanan, kâhinlik yapan, kâhine giden, büyü yapan ve yaptıran ve bunlara inanan bizden değildir, Kur'an-ı kerime inanmamış olur.) [Bezzar] (Falcıya, büyücüye, kâhine giderek, onların söylediklerine inanan, Kur'an-ı kerime inanmamış olur.) [Taberani] Bir başka hadi(Falcıya fal baktıran, onun sözüne inanmasa bile, kırk gün kıldığı namaz kabul olmaz.) [Müslim] (Fal bakmak, yazı ve çizgi ile gelecekten haber vermek, puta tapmak gibidir.) [Ebu Davud] Kaynak: link

    • sen kendini kandırmışsın zaten apaçık olan bir hadisleri ve ayetleri bile bile ..yapacak bir şey yok

    • din dersi verme bana allasen... benim içimi allah biliyor merak şeriaten yasak ama kuranda araştırın diyor...

    • o yolsuzluk yapan adamdan banane bana neden söylüyorsun Allah bizi kurtarsın o adamdan fakat ben sana iyiliği göstermek için söylüyorum bak Allah şirk hariç bütün günahlarını eğer tövbe edersen affedeceğini söylüyor ve fala inanmak ondan gelecek haber vermesini istemek buna inanmak şirktir çünkü gaybı Allahtan başkası bilemez

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bizim İzmit' in Fatma Ablası vardı o da öldü moruk :/

    • deme öyle onların cinleri hala yaşıyor..

  • Bir arkadaşım ve sevgilisi ona gitmişler. Kadın fal baktırmış ve en az 5 ay ayrılık gözükmüyor demiş. Sonuç mu ? Erkek kadından bir hafta sonra ayrıldı.

    • deme öyle be ilim bu da sonuçta rezzan kiraz bile herşeyi biliyor...

    • Senin öğretmenlerin de ne salakmış.

    • :) herşeyi bilcek diye birşey yok ama gidenler memnun ben lise sondayım bütün öğretmenlerim nerdeyse gitmiş memnunn...

Yükleniyor...