Yalan söylemeyen kız var mıdır?

yalan söylemeyen kız varmıdır? ufak ylalnlardan bahsetmiyorumm... mesala sevgilisine söz verir herhangi bi konuda onuda yapar ama cok usta yalanlarlakurnazlıklarla... aranızda ben sevgilime hiç yalan söylemedim diye varmı?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Altın kalpli kız yani hmm... sanırım yok

Kızlar Ne Diyor 22

  • hiç yalan söylemedim hep dürüstüm hep masumdum ama bu yüzden çok kaybettim

  • Kişiden kişiye değişir bu durum yani cinsiyete bağlanamaz.

  • karakter meselesi.yalan söylemeyen erkekte vardır.

  • var.birs.ona güvenim sonsuz <3 :D

  • Bence genelleme yapmak icin yetersiz. Erkek de soyler yalani kiz da. Bunun kizi erkegi olmaz. Aralarindaki iliskiye ve kisilere gore degisir.

    • Senin cevrende bu fazla demek ki. Normalde boyle degil cunku.

    • ama dikkat etdersen &#231;everene erkek daha az s&#246;yl&#252;yor.. ii&#351;in &#351;eyini &#231;ıkarmıyor...ben erkek s&#246;lemiyor demiyorum zaten ama erkeginki en azındann abartıya ka&#231;mıo..

  • herkes yalan söyler

  • yalan kız erkek ayrımı olan bısey degıl kategorıde goruldugu gıbı kısılıkle ılgılı olan bırseydır.ona tek yalanım ayrılırken saygı duyuyorum dıyısımdı.baskada yalanım olmadı hıç kımseye.zaten beceremıyorumda kekelemeye baslıyorum

  • söyledim ama çok geçmeden açıkladım

  • 4 sene boyunca hic..

  • ayem

  • benim kücük kiz kardesim hic yalan konusmaz kücük derken 25 var

  • 1 yıl boyunca hiç söylemedim, içimden de söylemek gelmedi. Ama o çok yalan söyledi. Daha sonra soğuyunca ben de söyledim.

  • Hic yalan söylemeyen Kiz (ve de Erkek) yoktur

    • evet ama erkekleri savunmak i&#231;in demiyorum kız erkekden daha &#231;ok s&#246;yl&#252;yor...&#231;evremde g&#246;rd&#252;g&#252;m kadarıyla..

  • her 10 kızdan 1 tanesi söylemez sadece. geri kalanların hepsi yalancıdır. o 1'i bulmakda zor baya

  • Onun olamayacaği kadar dürüsttüm bu yeterli sanırım.

  • söylemedim..

  • Sanmıyorum.

  • ben ben ben yalan söylemem !

  • hayat karşılıklı bnce.. erkek yalan söylerse kızda söyler.. keske yalan diye bsy olmasaydı offf :/ :(

  • ben varım. Kalıbımıda basarım. İsteyen inansııın istemeyen inanmasın.

    • Numunelik.

  • ben söyledim. Sanırım ki söylemeye de devam ederim.. Fakat benim söylediklerim beyaz yalan sayılır.. Öyle arkadan iş çevirmek sayılmaz

    Bence bu beyaz yalanları herkes söylüyor..

    • Bu dediklerimi herkes s&#246;yl&#252;yor.. Bunları da s&#246;ylemiyorum diyen varsa o i&#351;te ger&#231;ek yalancı..:D

    • :D

    • O i&#351;i hallettim merak etme ya.. Aslında unutmu&#351;um ben konuyu..


      Yoldayım yalan daha evden &#231;ıkmadım.


      Bu g&#252;n kızlarla i&#351;im var gelemem.


      &#350;u oldu bu oldu telei duymadım..


      falan filan..

    • Öncekileri Göster
  • ben sölemedim sölememde neden bilmiorum ama sevgilime karşı hep dürüst olmak istiorum sanırım onu çoooookkk seviyorum :)

Erkekler Ne Diyor 12

  • Yoktur bana göre.

  • Yoktur.

  • YOKTUR.

    Türk kızları, tutamayacağı sözler vermekte, dünyada açık ara liderdir.

    Türk kızlarının ağzı güzel laf yapar, methiyeleri düzerler ama iş icraate gelince, koca bir sıfır.

  • var benim aşkım

  • yalan söylemeye çok ufak yaşta başlarlar erkek çocuğu gibi değillerdir yalan söylemeye ailelerin tutucu rejimi alıştırır ve ustadırlar bu konuda

    • benim her s&#246;yledi&#287;im mantıklı ama bazıları anlamıyor beni i&#231;im dı&#351;ım bir benim

    • Evet bu mantikli Turkiye icin.

  • Allah bile biliyo ,bak bitane bile kadın peygamber yok :-)

    • 1.si Allaha olan kulluk g&#246;revini yerine getirmek . 2.side erkeklerin cinsel ihtiya&#231;larını kar&#351;ılamak i&#231;in gelmi&#351;tir.Tamam hemen beni geri kafalı olarak zannedebilirsiniz ama islamda bu b&#246;yle ,erkek &#252;st&#252;nd&#252;r kadından.

    • Kadinlarin dunyaya asil gelis nedeni neymis?

    • &#214;yle ,bi &#351;eriat olsaydı heryerde o zaman g&#246;r&#252;rd&#252;m ben onlarıda :-)) Kadınların d&#252;nyaya esas geli&#351; nedenini anlarlardı .

    • Öncekileri Göster
  • Allah birdir deseler inanma :S

    • :DD

    • Vardır mutlaka bir muamma ye&#287;enim :))

    • :DDama onada inanmak lazım:D

  • yalan söylemeyen insan var mıdır?

  • ben söylemiyom..

    lan ben kzı degilim zaten demek ki yomuş..

  • yoktur

  • CIK

  • denk gelmedi...o yüzden güvenemiyoruz.

Yükleniyor...