Erkek arkadaşından önce davranıp, öpüşen kızlar var mı?

Genelde erkeklerin ilk adımı olur önce ellerı kızın omuzuna atmalar saçları parmaklar arasında dolaştırmalar ve dudaklarda son durak..Peki erkek arkadaşını beklemeyıp ilk davranan kızlar varmı ve nerde daha çok bunu yapıyolar sinema, araba, ev, sahil? :)))


0|0
114

En İyi Kız Görüşü

  • Aa haklı bu çocuk hep erkek hep erkek.. toplumun yapı taşı kadınlar bencede:D:D

    Sonra toplumda herşeyı hep devletten beklıyor ne olcak bu böyle:))

    Kızlarda öpüşmeye önculuk etsın vardır tabı böyle öncu kızlar olmaz mı mekan ne fakeder:))

    Hayır öpusmek sorun degılde sevişmek ıstemek sorun :)) öyle her yerde olmaz ya onada bır el atsanız :PP

    1|1
    0|0
    • bencede ya kızlar ılk adımı atması daha çekıcı olur..nıe ya sevişmek ıste sen yeterkı ortam kolay bulunur :))

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • Dudağına küçük bir öpücük kondurulabilir, haşin bir öpüşme zaten bana göre değil.

    Öpüşmeyi kendiliğinden itici buluyorum.

    0|0
    0|0
    • nie itici olsun ya hoslandıgın bırını öpmek gayet guzeldır..:)

  • vardır

    1|0
    0|0
    • ilk defa yaşamış olmakla birlikte yurtdışında kurstayken öpmüştü. nedenini sorduğumda uzun süre boyunca öpüşmek istediğini ama ilk adımı kendisinin atmasının hoş olmayacağını ama dayanamadığını da belirtmişti. demek ki kızlara böyle bi kanı var.

  • ben yapamam..

    1|0
    0|0
  • var tabiki.

    1|0
    0|0
  • Anılar şimdi gözümde canlandı :)

    Evet ilk öpen olurum, dilime de hakim olamam üstelik

    0|0
    0|0
  • büyük bır duygu yoğunluğu varsa olur ( bu sevgı olur ,arzu olur, aşk olur )

    1|0
    0|0
  • elbette var ve yerin çokta önemi yok bnce

    1|0
    0|0
  • kim ne ya yok bişey ;)

    1|0
    2|0
  • yani vardır ama ben asla yapmam

    0|0
    1|0
  • var...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Evimin tarasında açık bir gökyüzü ve yıldızların altında bana Beni neden öpmüyorsun. Çok masum bir şekilde öpsene beni demişti. Öpmeden önce sımsıkı sarılmıştım kokusunu içime çekmiştim. Ama sonrasında terkedip gitti. Öyle bir durumun doğuracağı sonuç böyle oluyormuş :(

    3|0
    0|0
  • hastasyız dedeeeeeeee =)

    1|1
    0|0
  • var, yer aslinda pek de onemli değil, rahat bir insansa bir barda insanlarin icinde de olabilir

    1|0
    0|0
  • 5 tane kız öyle yaptı bana

    1|0
    1|1
    • Hepsini Göster
    • eski türk filmlerınde çocuk filan daoluyo bi öpmeyle:)) oda olur merak etme..acele etmıceksın..;)

    • evlendik bizden geçti artık onlar ama yeni nesil çok feci çok hemde biz onlara bakaraktan nur alem nuruz

Yükleniyor...