• Sor
  • Bence
Kişilik & Karakter

Kişilik & Karakter

Kendi hislerini ve davranışlarını analiz etmeyi seviyor musun? Peki ya karşı cinse dair karakter analizi yapmaya ne dersin? Daha pozitif bir insan mı olmaya çalışıyorsun? Bu başlık altında, hayatını değiştirebilecek soru ve cevaplarla karşılaşabilirsin!

Sorular: 149.210
Benceler: 143
Gör:
BlackBeauty1
  • 1
  • 0

Yolda bozuk para görseniz alir misiniz?

Şimdi
Yolda yürürken önünüze bozuk para gelse alir misiniz?
Gizli Kullanıcı
  • 2
  • 2

Türkiye'deki ve ortadogudakk insanlardan nefret eden var mi?

23dak
Ben insanlardan nefret ediyorum, yasadikcs gördükce tv de haberlerde izledikce, lanet olsun insan pskolojinize , ayrıntıya giremicem ama cok doluyum, dusuncelerinizde cani cehenneme
euphoria234
  • 13
  • 12

Burcunuz n ve hangi özelliklerini taşıyorsunuz?

24dak
Burcunu ne ve iyi özellikler-kötü özellikler başlıkları altında hangilerini taşıyorsunuz?
kurabiyecanavarı-
  • 3
  • 2

Siteden kiz tavlayan hammallar?

28dak
Olum valla sabbriniza hayranim.. bu sabrinizi dinde kullansaydiniz su an keramet sahibi bir veli idiniz.. burdakiler bir cogu yarali kuş 6 ayda guvenini kazan 1 yilda bulusup ohooooo hammalliga devam mi?
pamuksirine
  • 1
  • 1

Sinirlendiğimde ağlamaktan bıktım, bu huyumdan nasıl vazgeçicem?

28dak
Zırıl zırıl değil de dişlerimi sıka sıka ağlıyorum. Karşımdaki insanda üzüldüğümü zannediyor. bir tavsiye :((
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 1

Bayanlar koç burcu erkeği hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim?

30dak
Atış serbest bütün görüşleri alalım :)
AyarsızAdam
  • 2
  • 0

Hayvan haklarını savunan bazı insanlar hakkında haksız mıyım?

31dak
Arkadaşlar bazen TV'de veya internette izliyorum. Kadın sürmüş balina yağından ruju hayvan hakkı diye bas bas bağırıyor? Sizce bu kadın kendine sempati kazanmak için mi yapıyor, yoksa bilmiyor da mı yapıyor?
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 3

Fitness a başlayacam ama vücut pert resmen.. ciddi olarak aydınlatabilecek var mı beni?

32dak
Arkadaşlar merhaba herkese.. 1.86 boyum var.. 61 kg yim.. Ygs ye hazırlanıyom şu an .. pek fırsatım yok ama haziranda spor salonuna gidecem. Amacım fitness.. fitness a başlamam kaç ay sürer.. hoca ne zmn fitness a...
Gizli Kullanıcı
  • 11
  • 6

Sizde sinirlendiginizde aglar misiniz?

34dak
peki kendinizi nasil tutarsiniz
melisclark
  • 19
  • 41

Dinden soğudum?

35dak
Son zamanlarda istek dışı soğudum bu olayda en çok etkili olan da insanlar boyle ne yapicam nasil tekrar duzelicem kendimi çok kötü hissediyorum ne yapicam?
limonlusodaaa34
  • 0
  • 3

Hic yapmam dediyiniz birseyi yaptinizmi !!! diycem ama kesin yaptiniz :) acikca ne oldugunu yazin. yaptim lafini kabul etmiyorum?

44dak
Surekli buyuk konisurum. ben asla bunu yapmam. asla bu duruma dusmem. kisaca konusmaya korkuyorum. cunki ne yapmam drdim ise yaptim;)) peki siz.
Peritozu93
  • 2
  • 3

Eger adınızı seçebilme şansınız olsaydı ne koyardınız?

44dak
Eger adınızı seçebilme şansınız olsaydı ne koyardınız?
koollnerr
  • 0
  • 11

Burayaaa bakinn benim gibi kac bunalan varrr?

48dak
Siz neyapiyosunuz şu an ben cooook bunaliyoeum mesela :'(
LeydiSEO
  • 12
  • 23

Uğurlu sayınız hangisi?

49dak
Benim uğurlu sayım 3 peki ya sizin?
Gizli Kullanıcı
  • 1
  • 1

Bu nasil oluyor anlayan?

50dak
var mi kimi erkekler 15 16 yaslarinda iken kizlarla cikmaya basliyorlar, her kiz tarafindan seviliyorlar,19-20 de diskodan cikmiyorlar ve ben bu yasima geldim kiz yuzu gormedim neden oluyor ben dusundum senelerce bir cevap...
vsohtaa
  • 6
  • 17

Birini tanımak için ilk neyi göz önünde bulundurursunuz?

53dak
İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
birtanozel
  • 4
  • 4

EMO tarzindaki kızlardan hoşlananlar var mı?

54dak
şahsen ben begeniyorum kendilerine has tarzlari var ama merak ettip bir :)
sibelcikss
  • 26
  • 26

Çok mutsuz ve çok üzgün olmanıza rağmen etrafa gülücükler sacar mısınız?

1saat
Çok mutsuz ve çok üzgün olsanız bile etrafa gülücükler sacarmısınız?
Bitterysweet
  • 0
  • 3

Yıldızname bakabilen var mı +eic ?

1saat
Cidden güzel yıldızname bakabilen var mı ? Bakar mısınız ?
Gizli Kullanıcı
  • 5
  • 22

3 günde bir çorap değiştirmek kötü müdür?

1saat
Ayaklarım ve ayakkabılarımda kokmuyor. Bence her gün makinaya çorap atmak gereksiz
Gizli Kullanıcı
  • 6
  • 1

Kocanız bir mekanda dansöz izlese ne yaprsınız?

1saat
kocanız bir mekanda dansöz izlese ne yaprsınız?
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 4

Kızdan çok erkek arkadaşı olan bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

1saat
Kızdan çok erkek arkadaşı olan bilgisayar oyunu oynayan çok sık değil ama arada bir küfreden kızlar çok dedikodu yapıyor gereksiz şeylere küsüyor diye kızlarla arkadaş olmak istemeyen ama bunlara rağmen yemek yapmayı çok...
Adelais
  • 4
  • 1

Vazgeçilmez 3 şeyiniz nedir?

1saat
Vazgeçilmez 3 şeyiniz nedir onlar olmazssa asla olmaz eksiğim Dediğiniz seyler nelerdir?
Denizil
  • 0
  • 2

Sizce neden böyel oluyor?

1saat
Hani normalde çok eğlenceli birisinizdir de ortammda kendinizi gösteremezsiniz ya. size de böyle oluyor mu. asosyallik değil bu ama çok iyi iletişim kurma özelliğiniz varken bunu kullanamamak ve ortamda hep eksik karakter...
zelis34
  • 2
  • 7

Sağcı misiniz solcumusunuzdur?

1saat
Evet merak ettim sağcimisiniz solcumusunuz arkadaşlar :)?
SwineBoy
  • 0
  • 2

Arkadaşlar Bana Yardım Edebilirmisiniz?

1saat
Arkadaşlar Yardımınıza İhtiyacım Öncelikle Belirtmek İstiyorum Amacım Ego Tatmini Değildir Bu Sıralar Sürekli Ağlıyorum Çünkü Sosyal Medyada Bulunan Gençler Var Vine Çeken Mesela Çok Yakışıklı Diyorum Ben Neden Böyle Değilim...
ilkbanasor
  • 2
  • 1

İstemeden gülmek?

1saat
Arkadaşlar hiç istemeden gülme krizine giriyormusunuz benim gibi bazen olmadık anda insanın aklına gelir ya ortam ciddidir ama senin aklına durduk yere komik bir anı veya fıkra gelir gülmemek istersin ama durduramazsın...
Poinee
  • 4
  • 26

Bir erkek ne ister?

1saat
Arkadaşlar sizce bir erkek biz kadınlardan ne ister?
megolomanya
  • 4
  • 2

2015’te gerçekleştirmek istediğiniz 3 önemli hedefiniz nedir?

1saat
2015’te gerçekleştirmek istediğiniz 3 önemli hedefiniz nedir?
Lyl123
  • 5
  • 10

En çok kime ne yalanı söylersiniz?

1saat
En çok kime hangi konuda yalan söylersiniz
ccaglla
  • 4
  • 17

Güzel ve bakımlı kız mı? Samimi ve muhabbeti iyi olan kız mı?

1saat
Öncelik hangisi dersiniz? Güzel, bakımlı bir kızı mı tercih edersiniz? Yoksa samimiyet, muhabbeti hoş olan bir kız mı?
Grafikkutusu
  • 2
  • 0

Çoook halsizim napsam ki?

1saat
bir kırgınlık efenime söyliyeyim bı dargınlık bir hüzün bir yorgunluk çöktü üstüme napsam ki yav acık bişey deyin bir öpün kendime geleyim :D :P :D
Nupelda00
  • 1
  • 0

Gelecek ile ilgili ne gibi kaygilariniz var veya var mi?

2saat
Korku, kaygi tüm insanlarin yasadigi dogal bir duygudur ancak kimilerinde bu sürekli ve siddetli bir hal alir. Her an kötü bir sey olacakmis hissiyle beraber, bedensel belirtilerinde eslik ettigi normal disi tedirginlik ve...
Paranoyakk1
  • 2
  • 0

Bu film kadar hiçbir filmde bukaadar gülmedim dediğniz bir film önerirmisiniz arkadaşlar?

2saat
canım acayıp sıkkın ona göre bir film önerin. Şimdiden teşekkürler
Gizli Kullanıcı
  • 5
  • 12

Bir genç kızın sevdiğiyle evlenmek istemesi çok mu?

2saat
Genelde evlilik düşünen kızlara kezban diyorlarda her haltı yemek normal evlenmek mi ayıp amaçları ne
gelbiikonuscazz
  • 0
  • 2

Bileğine güvenmeyen artizler?

2saat
Hala var mı aramızda? :) illa bir sopayla , bıçakla mı saldırırlar? Geçende kavga edicektim hemen bıçak çıkardı lavuk. Bu kadar mı korkaksın dedim :) devamınıı demiyim.
emre00
  • 12
  • 2

Sac Kremi Kullanırmısınız Arkadaslar?

2saat
Sac Kremi Kullanırmısınız Arkadaslar?
Lyl123
  • 12
  • 25

Canımızı en çok ne yakar?

2saat
Canımızı en çok yakan şey aşk mı?
Herkestenfarklı6
  • 6
  • 6

Yapmak isteyipte yapamadığınız bir şey var mı?

2saat
Mesela Araba almak, Vucut geliştirmek, YGS ye çalışmak.
Yükleniyor...